1ste nacht van de ongesteldheid!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Re: 1ste nacht van de ongesteldheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:28

Ik dacht dat de pil tegenwoordig zo licht is dat je amper meer aan kon komen. Maar dat zal natuurlijk per persoon verschillen.
Kan me niet echt meer herinneren of ik aangekomen ben, ben zoiezo al niet slank. Lag wel 3 dagen plat van alle krampen etc, dus de pil was een uitkomst. Zoiezo met vakanties e.d., je kunt dan mooi plannen wanneer je wel of niet ongesteld wordt. Gebruik hem nu al 15 jaar en ben weinig ongesteld, maar of dat te maken heeft met de pil zelf of de tijd dat ik hem al gebruik, geen idee eigenlijk.

Ik zou als ik jou was in ieder geval maar 1 keer 's nachts te wekker zetten.

Yaka

Berichten: 1221
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: Platteland

Re: 1ste nacht van de ongesteldheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 19:13

nou ik ben in ieder gavel net weer klaar met 'het maandelijkse "feestje"'.. Dus kan er weer 4 week tegen aan (of langer,, ben erg onregelmatig) Knipoog

Seraphim
Berichten: 6199
Geregistreerd: 19-09-05

Re: 1ste nacht van de ongesteldheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 19:15

AnnemiekvM schreef:
Misschien aan de pil.

Ja

Ik ben sinds een jaar of 2-3 aan de pil, en mijn menstruatie is echt een stuk lichter geworden! Echt een opluchting, ik kan het je zeker aanraden.

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Re: 1ste nacht van de ongesteldheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:02

Zie hier al een paar keer voorbij komen dat je 's nachts beter geen tampon kunt gebruiken, ivm TSS. Waarom staat er dan op de bijsluiter van OB dat je gerust 's nachts tampons kunt gebruiken? En waarom is er dan een reclame van OB over superplus tampon's, dat die perfect zijn voor 's nachts? Knipoog

Ik zou, als je niet aan de pil gaat, gewoon 's nachts verwisselen. Je wekker zetten, of 's avonds een liter water opdrinken dat je 's nachts moet plassen. Haha!

netam12

Berichten: 2941
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 1ste nacht van de ongesteldheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:05

Ik heb daar helemaal geen last van .. in de week dat ik het moet worden krijg ik meestal iets buikpijn als voor teken dat ik het moet worden en meestal een paar dagen later ben ik het heel handig geen pil nodig nog:P

MissJeanny

Berichten: 1643
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: fochteloo

Re: 1ste nacht van de ongesteldheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 21:48

Ook mijn menstruatie is van een hel naar helemaal niet erg meer gegaan sinds de pil.
Ik was het ook altijd vreselijk erg, lekte heel vaak door, voelde het stromen, verging van de rug en later ook nog hoofdpijn.
En sinds de pil is het veeel lichter geworden en 9 van de 10 keer totaal nergens last van. Knipoog

manonneke

Berichten: 2441
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Eindhoven, Achtse Barrier

Re: 1ste nacht van de ongesteldheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 01:07

Marloes_R schreef:
Ik had dit ook heel erg voordat ik de pil gebruikte. Ik kon me niet eens omdraaien want dan gutste het er gewoon uit, heel eng vond ik dat altijd. Met pilgebruik is dit heel erg afgenomen.
Ik gebruikte overigens alleen superplus maandverband.


Had ik ook, heel erg.
En vond het ook eng Nagelbijten / Gniffelen .

Ben nu aan de pil, en heb er gelukkig een heel stuk minder last van Haha! .

brenpasbeau
Berichten: 3900
Geregistreerd: 24-04-05

Re: 1ste nacht van de ongesteldheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 23:41