's nachts tampons gebruiken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:57

iloveyah87 schreef:
ik gebruik ook altijd tampons....zowel overdag als snachts.
met maandverband heb ik altijd zo'n sopidee tijdens het paard rijden. sta zit*sop* sta zit*sop* hihihi en inderdaad ze verschuiven, en passen niet in strings...

Ik vind het sowieso zó vies.

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:30

Ik gebruik altijd tampons. En ja ook ik leef nog Haha!

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 19:10

Fijn dat jullie allemaal nog leven. Haha!

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:16

ze hebben die mooncups ook in een iets andere vorm al veel langer te koop. Ik heb ze geprobeerd (ben nogal van de nieuwe uitprobeersels) maar het is één bloedige toestand. Het lekt niet, maar bij het verwijderen... bluh. Geef mij maar mooi tampons!

Sodera

Berichten: 5312
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:44

Ow zijn dat van die grotere ronde cups, waarmee je ook bloedvrij kunt vrijen als je ongesteld bent Nagelbijten / Gniffelen?
Heb er met vriendinnen eens naar staan kijken maar het leek ons idd niet echt wat.

's nachts trek ik vaak gewoon een boxer met een inlegkruisje aan, heb ik genoeg aan en slaap vaak langer dan 8 uur en vind het eng om dan tampons te gebruiken.

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:46

Ik gebruik ze ook gewoon 's nachts, de eerste 2 of 3 nachten, daarna is het eigenlijk neit meer nodig Vork

Ik gebruik ze al zó lang, ben nog nooit ziek geweest.. Plus.. TSS is een zeer zeldzame ziekte die niet zomaar voorkomt, en ze zetten heus niet in de bijsluiter dat je ze 's nachts veilig kan gebruiken als dat niet kan hoor Vork

_mrie_
Berichten: 1449
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: 't Durp

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:49

Sodera schreef:
Ow zijn dat van die grotere ronde cups, waarmee je ook bloedvrij kunt vrijen als je ongesteld bent Nagelbijten / Gniffelen?
Heb er met vriendinnen eens naar staan kijken maar het leek ons idd niet echt wat.

's nachts trek ik vaak gewoon een boxer met een inlegkruisje aan, heb ik genoeg aan en slaap vaak langer dan 8 uur en vind het eng om dan tampons te gebruiken.


Ik bruik ook al vanaf het begin tampons maar 'snachts moet ik toch wel ultra-extra-super-kannonnen-tampons gebruiken wil ik niet doorlekken Clown Een inlegkruisje doet het dan echt niet voor mij..

Verder ben ik wel redelijk vergeetachtig, loopt er dus regelmatig een uurtje of 12 mee rond Koe , vooral zo tegen het einde van de week. Maar ik heb echt nog nooit ergens last van gehad, gelukkig!

Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:52

ik gebruik ze ook altijd!
eerst deed ik nog maandverband s'nachts, maar ik kan er nu echt niet meer tegen Clown
ik denk niet dat je er snel ziekten van krijg, als je maar net voor t slapen doet, en gelijk als je wakker ben er weer uit Clown
klinkt zo raar hoe ik het nu zeg Nagelbijten / Gniffelen

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:14

Zo lang je tampons regelmatig ververst, maakt het volgens mij geen barst uit of je 's nachts tampons gebruikt.

Fammiie_x

Berichten: 3008
Geregistreerd: 06-07-06
Woonplaats: Delft

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:20

je kan het volgens mij alleen krijgen als je je tampon een paar dagen al in hebt..

In de girlz had ik dat gelezen met zo'n waargebeurd verhaal..
een meisje was vergeten dat ze een tampon in had en ze werd onwijs ziek, ze had hem al 3 dagen in Wow!

tamary

Berichten: 29216
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:22

Sodera schreef:
Ow zijn dat van die grotere ronde cups, waarmee je ook bloedvrij kunt vrijen als je ongesteld bent Nagelbijten / Gniffelen?
Heb er met vriendinnen eens naar staan kijken maar het leek ons idd niet echt wat.

Nee voor het vrijen zijn ze niet geschikt. Ze sluiten nl de opening af, zodat het bloed niet on je ondergoed loopt. Dan kan er dus ook niks in.

Maanling schreef:
ze hebben die mooncups ook in een iets andere vorm al veel langer te
koop. Ik heb ze geprobeerd (ben nogal van de nieuwe uitprobeersels)
maar het is één bloedige toestand. Het lekt niet, maar bij het
verwijderen... bluh. Geef mij maar mooi tampons!


De andere variant van de mooncup is de keeper, deze is van natuurrubber en daar blijken nogal wat mensen allergisch voor te zijn (bv. jeuk of juist gevoelloos).

verootjoo
Berichten: 35666
Geregistreerd: 19-10-03

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:00

Fammiie_x schreef:
je kan het volgens mij alleen krijgen als je je tampon een paar dagen al in hebt..

In de girlz had ik dat gelezen met zo'n waargebeurd verhaal..
een meisje was vergeten dat ze een tampon in had en ze werd onwijs ziek, ze had hem al 3 dagen in Wow!


Apart.... je voelt toch dat touwtje Koe

jillie1994

Berichten: 1622
Geregistreerd: 05-04-07
Woonplaats: Beetsterzwaag

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:03

Ik zou het niet doen, ik las het in een tijdschrift, een meisje had dat ook gedaan, eerst werd ze koortsig, dokter zei dat het de koorts was, het werd veel erger en erger, testen gedaan en bleek dat ze de tamponziekte had, ze moest aan infuus en al! Ze was doodziek!,,kheb geluk dat uik nog neit ongesteld ben Clown

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:06

Ja.. Maar wat dat betreft.. Ziek worden kun je van alles!
(hééél wat anders, m'n zus heeft de salmonella bacterie gehad - die kwam 5 jaar na het verkeerde eten pas in uiting....)

De kans dat je die ziekte krijgt lijkt mij zo klein.. En als de gebruiksaanwijzing zegt dat t kan meot het kunnen toch? En verder overdag wel goed op de klok letten..

Zo kun je jezelf wel helemaal gek maken met vanalles.. Nagelbijten / Gniffelen

Sodera

Berichten: 5312
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:14

Ik heb zoiets van ik ga t risico niet nemen, heb 's nachts genoeg aan n inlegkruisje en dat vind ik niet zo naar als n maandvebandje..

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:18

Ik ben het met Sodera eens..

En 's ochtends ren ik naar de wc Schijnheilig

marleen_88

Berichten: 14102
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 12:26

Ik gebruik s nachts wel maandverband, gelukkig ben ik het s nachts niet zo erg, dus zit niet dat hele ding vol met rotzooi. Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het geen fijn idee om met een tampon te slapen, en een maandverbandje met vleugels blijft prima op de plek zitten. Ja

Elixir

Berichten: 1749
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: België

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:36

Ik gebruik 's nachts ook maandverband, maar ik vind het ZOOO goor, maarja vind tampons niet echt veilig. Je moet ze om de 4-8uur wisselen, maar nu in de vakantie slaap ik soms 12 uur, naja dat scheelt wel 4 uur en lijkt me niet gezond!

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 17:20

ik laat ze er ook wel eens langer inzitten hoor Knipoog .. maar ik ga toch echt geen maandverband gebruiken (rode bultjes, vies, stinken, verschuiven ect.) Misselijk

_Marije

Berichten: 250
Geregistreerd: 24-04-07
Woonplaats: Oooosten van Gelderland

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:05

Ik heb 's nachts ook altijd een tampon in. Maandverband vind ik niet echt fris. Bij mij is er nog nooit wat gebeurd en ik heb hem ook al eens een paar keer veel langer dan 8 uur in gehad (gewoon vergeten Cool ) en toen is er ook niks gebeurd, dus ik zou me niet teveel zorgen maken om die ziekte hoor.

Elixir

Berichten: 1749
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: België

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:17

Als ik hem er 4 uur in heb lekt ie al door dusja zowiezo moet ik maandverband plus tampon gebruiken..

Celinee_
Berichten: 4629
Geregistreerd: 25-01-06

Re: 's nachts tampons gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:44

als ik thuis ben heb ik 's nachts altijd maandverband (2, toch een veiliger gevoel Knipoog) maar als ik ergens anders ben heb ik toch meestal een tampon in. het is zowiezo niet zo fris als je doorlekt, en al helemaal niet als je bij iemand anders bent! Clown