pijn aan longen/ribben?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
merel90

Berichten: 1732
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: rosmalen

pijn aan longen/ribben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 21:32

ik heb even een vraagje..

ik heb heel vaak last van mijn ribben, maar weet niet precies wat het is..dan krijg ik opeens heel erge pijn, meestal bij mijn borstbeen maar soms ook op een iets andere plek, en dan kan ik mijn borstbeen/rib ook zeg maar 'inklikken'. beetje vaag, ik kan het denk ik het beste omschrijven als een jampotdeksel die je indrukt (zit toch altijd zo'n klikker in? of bij appelmoespotten enzo) het klikt echt..heel raar, en doet heel erg pijn. en gister hikte ik en kreeg opeens zo'n pijn op mijn borst, tranen liepen over mijn wangen..ik heb geen idee wat het is, maar kan er moeilijk mee naar de dokter omdat het niet echt iets aantoonbaars is, je ziet er niets aan ofzo..
iemand enig idee? Haha!

IJp

Berichten: 1584
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Cheesecity me not like cheese

Re: pijn aan longen/ribben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:33

Misschien toch naar de arts, die kan je altijd doorsturen naar het ziekenhuis voor foto's te maken.

Fritsiej

Berichten: 2340
Geregistreerd: 06-03-05

Re: pijn aan longen/ribben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:58

Dit ga ik volgen, zit met het zelfde probleem. Heb er wel last van, maar ik haal paar keer diep adem of doe even rustig aan en dan gaat het vanzelf weer over Knipoog

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: pijn aan longen/ribben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 23:00

Fritsiej schreef:
Dit ga ik volgen, zit met het zelfde probleem. Heb er wel last van, maar ik haal paar keer diep adem of doe even rustig aan en dan gaat het vanzelf weer over Knipoog



Ja dit heb ik ook. Als ik dan effe goed ademhaal en rustig aan doe dan is het weg