Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 489 van de 506 [ 12635 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

 

Tip voor de mensen, bij de Aldi heb je nu potje stoofvlees voor 3,80. Even opwarmen en net zo lekker!!

Staat met belgisch bier maar dit proef je niet :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 11:53 



 
Profiel   

3,80 := duur man :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 11:54 



 

Goedkoper dan een runderlap :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 11:56 



 
Profiel   

Gewone supermarkt ben ik voor blikje stoodvlees nog goedkoper uit. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 14:22 



 
Profiel   

Scoupy heeft weer nieuwe aanbiedingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 19:40 



 
Profiel   

Ff checken..

Edit: niks gratis te proberen, jammer. Verder zit er niks voor me bij

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 22:16 



 
Profiel   

Hmm jammer... scoupy word steeds minder aantrekkelijk helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 22:28 



 
Profiel   

Voor mij zit er ook niets bij helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 23:34 



 
Profiel   

Maaltijd box Marley Spoon geeft 25 euro korting. 3 maaltijden voor 2 personen word dan 15 euro.

Zelf heb ik het afgelopen week gehad en je kan daarna direct stopzetten.

https://marleyspoon.nl/select-plan?CLID ... =FV66GJ439

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 07:22 



 
Profiel   

Ik heb mijn HelloFresh inderdaad ook direct stop kunnen zetten. Krijg morgen de 3 maaltijden voor 1 persoon binnen, voor 9 euro. Maar die van jou is ook een leuke actie Mjetterd! Ik zie ook dat ze voor de 4 persoons boxen de korting geven. Dan betaal je 50 euro voor 4 maaltijden voor 4 personen. Ik hou altijd 3 euro per maaltijd aan max, maar met deze kom je dan op € 3,12 per persoon per dag.
Enig idee hoe lang deze actie geldt toevallig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 11:08 



 
Profiel   

Sting schreef
Ik heb mijn HelloFresh inderdaad ook direct stop kunnen zetten. Krijg morgen de 3 maaltijden voor 1 persoon binnen, voor 9 euro. Maar die van jou is ook een leuke actie Mjetterd! Ik zie ook dat ze voor de 4 persoons boxen de korting geven. Dan betaal je 50 euro voor 4 maaltijden voor 4 personen. Ik hou altijd 3 euro per maaltijd aan max, maar met deze kom je dan op € 3,12 per persoon per dag.
Enig idee hoe lang deze actie geldt toevallig?



Ja de korting is voor beide boxen inderdaad, en dan kun je ook nog kiezen 2,3 of 4 maaltijden. Volgens mij geld deze actie alleen in Juni.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 11:10 



 
Profiel   

Hmm ook niets van mijn gading bij de Scoupy aanbiedingen. :=

De boodschappen kosten me niet veel op het moment, alleen jammer dat dat komt doordat we zoveel buiten de deur eten hier (Texel) waardoor het er niet goedkoper op wordt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 13:51 



 
Profiel   

Ik heb de Wagner vandaag gekocht, 1+1 bij Coop en kreeg 0,45 via Scoupy terug. In totaal 2,34 voor 2 pizza's betaald.

De verschillende kazen wil ik nog via Scoupy gaan kopen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 18:15 



 
Profiel   

Niet zo heel veel spannends qua geld terug acties op het moment. Wel net de Karnemelk van Campina gehaald. Zijn een aantal lopende gta's van Campina nog op het moment. https://www.campina.nl/geldterugacties

De Jumbo hier (Hogenkamp, Carola ;) ) is op het moment enorm fanatiek met afprijzen. Eerder deden ze dat ook wel, maar vaak pas eind van de dag en niet zo heel fanatiek. Ik merk dat ze het nu al begin van de dag doen. (Ik was er van de week rond half 11 en nu half 12 en beide keren volop aanbod) En echt vanalles, vlees, van die zakjes met groente, zakjes met aardappelschijfjes, salades, zuivel (bv gewoon pakken verse melk voor 50 cent) maar ook verse groenten die verpakt is. Vandaag een doosje roma tomaten voor 50 cent, van de week bosuitjes voor 50 cent, gemengde bos sla ook voor 50 cent. Ook het verse fruit prijzen ze af. Van de week een kilo kiwi's voor 1 euro. Alleen viel me op dat er een rotte in zat en toen kreeg ik de andere kilobak gratis mee :)
Het gaat dus grotendeels om producten die nog tot morgen houdbaar zijn, maar groenten en fruit is vaak nog prima alleen de (verstopte) datum komt eraan dus gaat het er goedkoper uit.
Ik vind het erg fijn, zeker als je de mogelijkheid hebt om dagelijks of om de dag boodschappen te halen kun je erg goedkoop uit zijn.

Had vandaag stoofvlees van 7 nog wat voor 3,50. Maar lag meer afgeprijsd vlees. Je had vandaag bv kunnen kopen: Zakje aardappelschijfjes met spekjes erdoor, 50 cent. Worteltjes uit de koeling, kleinere zak 50 cent of grote zak 1 euro, diverse vlees zoals hamburgers bakje a 2 stuks voor 1 euro.
Dus met 2 personen ben je dan voor 2 euro klaar met het avondeten!

Ook het vacuum bbq vlees prijzen ze af een dag voor de datum. Meestal kost zo'n pakje normaal 3,50 en ze prijzen het af naar 2 euro. Volgens mij kan dat gewoon in de diepvries en kan je zo mooi je bbq vlees goedkoop bij elkaar sparen :D

Ik hoop dat ze het bij meer Jumbo's op deze manier gaan doen! Minder verspilling. Mensen die niet dagelijks kunnen gaan kopen toch wel de langer houdbare producten en mensen die wel regelmatig komen en flexibel zijn kunnen zo mooi goedkoop eten. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 13:22 



 
Profiel   

Dat kan gewoon in de diepvries ja, doe ik ook gewoon!

De ene Jumbo is flexibeler met afprijzen dan de ander, en het ligt er ook aan wie het doet moet ik zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 13:25 



 
Profiel   

Stamper schreef
Dat kan gewoon in de diepvries ja, doe ik ook gewoon!

De ene Jumbo is flexibeler met afprijzen dan de ander, en het ligt er ook aan wie het doet moet ik zeggen.


Klopt, dat verschil zag je hier ook altijd heel duidelijk. Maar ze zijn nu duidelijk de actieve weg ingeslagen. Er lijkt nu ook wat logica in de afprijzingen te zitten, ook wel fijn haha.

Maar bv een andere Jumbo hier (Stadshagen) prijst helemaal niet af. Dan gaat er best veel zo weg volgens mij, en dat is jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 13:32 



 
Profiel   

Klopt.
Laatst had je van die mona vlaflip, wat los was.
Hadden ze afgeprijst, voor €0.50, terwijl ze voor beide €0.95 cent voor 2 was.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 13:35 



 
Profiel   

Stamper schreef
Klopt.
Laatst had je van die mona vlaflip, wat los was.
Hadden ze afgeprijst, voor €0.50, terwijl ze voor beide €0.95 cent voor 2 was.. :')


Lol. Goedkoper gaan de stickers niet. En los zijn dingen altijd duurder dan in multipack zoiets moeten ze gedacht hebben :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 14:03 



 
Profiel   

Haha nee dat klopt. Maar dan denk ik, logisch dat dat niet zal lopen waarschijnlijk en ze het alsnog weg moeten gooien... Maar hée, is niet mijn probleem natuurlijk! :P
Maar onlogisch is ht natuurlijk wel ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 14:17 



 
Profiel   

Bedankt voor de tip Alwiene! Stadshagen prijst inderdaad niet af maar ik zag dit ook niet bij hogekampsweg vandaar dat ik daar maar weinig kwam voor verse producten.

Hier over de weekbudget gegaan maar omdat ik groenten uit de moestuin had die bereid moesten worden heb ik extra producten gekocht om dat samen te verwerken in een maaltijd. Heb daarom nu 7 extra maaltijden in de vriezer liggen waardoor het een volgende keer scheelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 15:20 



 
Profiel   

Hogenkamp deed het wel Carola, maar dan vooral vlees, en soms ook zuivel/verse sap/kaas en de gesneden groenten. Maar dan pas rond een uur of 5 dus als je niet tussen 5 en sluit er komt zal je dat inderdaad vrijwel niet zien. Nu dus wel erg interessant denk ik. Volgens mij zit jij redelijk centraal tov Hogenkamp en Stadshagen of niet?

En ja, soms ga je nou eenmaal over het budget, maar als dat een goede reden heeft en niet structureel is prima toch. Ook wel fijn om weer 7 maaltijden in de vriezer te hebben liggen!

Ik heb er laatste weken een puinhoop van gemaakt qua budget, ook door het weekje vakantie tussendoor. Dus moet alles weer even op de rails gaan zetten en dan weer beter opletten, want beviel me wel goed om met een budget te werken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 15:32 



 
Profiel   

Ik heb deze week slechtst 7 euro uitgegeven :') en dat was aan een bakje B&J ijs en nog iets kleins :') Ik had nog genoeg crackers en yoghurt voor ontbijt, ik had lunch bij de klant en 's avonds maaltijden uit de vriezer.
Gister bij ouders gegeten en vanavond uit eten met oma. Lekker goedkope week dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 15:37 



 
Profiel   

Ik kwam er inderdaad 's morgens af en toe een keer. Mee eens Alwiene, zo denk ik er ook over, heb vanavond Andijviestampot uit de moestuin wat ik in de vriezer had bewaard.

Dat is heel goedkoop vibabu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 16:01 



 
Profiel   

Haha Vibabu dat is een mooi goedkoop weekje. Ik denk ook regelmatig dat ik helemaal niets nodig heb en het best een week kan redden met wat er in huis is. Mijn probleem is echter dat ik boodschappen doen véél te leuk vind :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 19:15 



 
Profiel   

Alwiene schreef
Haha Vibabu dat is een mooi goedkoop weekje. Ik denk ook regelmatig dat ik helemaal niets nodig heb en het best een week kan redden met wat er in huis is. Mijn probleem is echter dat ik boodschappen doen véél te leuk vind :')


Steekt hand op... Hier nog zo eentje :') Ik kan gerust een tijd in de supermarkt lopen en me verdiepen in de producten
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 19:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 489 van de 506 [ 12635 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen