Android apps, welke zijn aanraders?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:17

Ik heb ook whatsapp, farmstory, restaurantstory, taskkiller, photowonder, snake etc.

druppeltje

Berichten: 1924
Geregistreerd: 04-09-06

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:19

Buienalarm :D, heel handig voor het paardrijden. Dan hoef je niet steeds weer zelf te kijken of het misschien gaat regenen maar dan piept de telefoon als het over een bepaalde tijd gaat regenen :D

Cardiotrainer, die meet bij mij alles wat ik buitenrij, hoe hard, hoe ver, gemiddeld, tijd etc. etc.

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:20

ik heb gesturesearch... kun je schrijven wat je wilt openen.

en bubblepopper en jewels als spelletjes :D

ROCHELLEx

Berichten: 997
Geregistreerd: 18-08-07
Woonplaats: IJmuiden

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 13:27

Ik hoor echt iedereen over dat WhatsApp :p
Wat is dat ? :o

Cindyrella

Berichten: 862
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: 't Mooie Zuud-Beveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 13:38

What's app is een soort sms-app..
Je smst dan via internet i.p.v. via je provider en is dus GRATIS! :D je kunt net als bij sms en mms ook foto's of geluidsberichten versturen!!

Erg handig, sinds vriendlief het ook geinstalleerd heeft is mijn telefoonrekening stukken lager! :))

ROCHELLEx

Berichten: 997
Geregistreerd: 18-08-07
Woonplaats: IJmuiden

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 13:40

Oke ! Dus als ik naar een vriendin een Whatsapp sms stuur, moet zij ook wel de applicatie hebben gedownload ?

__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:07

Ja anders dan krijgt ze sowieso niets. Ik gebruik het ook! Scheelt aanzienlijk in de kosten.

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 16:47

o das handig! maarja, mensen die applicaties kunnen downloaden op hun telefoon hebben vaak ook de mail wel gekoppeld staan aan hun telefoon, dus kun je ook gewoon emailen... en dan kunnen de teksten ook zo lang als je zelf wilt :D

Cindyrella

Berichten: 862
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: 't Mooie Zuud-Beveland

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 18:12

Dat kan bij Whatapp ook hoor, zo lang als je zelf wilt!
Het is n.m.m. sneller dan mailen via je telefoon hoor.

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 19:37

Bestaat er eigenlijk ook een android app voor de E-nummers. Die heb je wel van Apple, heb m op mijn iPod maar heb m nog niet gevonden op android market, kan ook aan mij liggen :o

_xmichelle

Berichten: 658
Geregistreerd: 17-09-09
Woonplaats: Nederland.

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:32

Twitter, Hyves, Ebuddy, Youtube, Jewels ( erg leuk,verslavend spel) , Shootbubbles ( ook erg leuk & verslavend spel ) , Advanced Task Killer Free, Frostwire ( kun je gewoon muziek downloaden meteen op je mobiel, superhandig! ) JetVD ( kun je youtube filmpjes downloaden ) , Truth or dare is erg grappig :) , Abduction is super leuk spel , Call Meter ( kun je zien hoeveel gesprekken / smsjes je hebt enzo, dat waren mijnes :D

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:07

Even een stipje, hier staan leuke tussen! Heb inmiddels deel 1 van de Moron-test gehaald. :')
Ik heb zelf de volgende Apps:
Google translate, MSNtalk, Buienradar, NU.nl, Jewels(verslavend spelletje!), Hyves, Wwitter, Paper Toss(Stom spel maar als je niets te doen hebt issie wel oke), Dailyhoroscope(Heeft heel vaak gelijk), Alarm clock plus, Watchdog Lite(Hele goede! Meldt het wanneer Apps zich misdragen), To Do list, 9292ov, Zoek de verschillen, WhatsApp, Skype, Flikie Wallpapers(Heeel mooi!), Amazing HD wallpapers, Bubble Popper, Magic touch, Eggs, World countries(Of je alle landen van de wereld kent, erg leuk), Go fish go!(Zelfde als Fishy op spelsites), Lyric lounge, Soundhound, Moron test, fml, Paintmovie, Smart Alarm, cardiotrainer en Call meter.

Rhys
Berichten: 6354
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 10:52

Heb nav dit topic die Smart Alarm gedownload, maar bij mij doet hij het niet volgens mij. Mijn 'slaapgrafiek' is drie horizontale lijntjes :+.
Ik heb een HTC legend. Of moet je bij HTC telefoons het scherm de hele nacht aanlaten? Dat lijkt me niet zo relaxed, heb je de hele tijd dat lichtje naast je kussen...

Apps die ik veel gebruik zijn de buienradar, 9292ov, NS reisplanner, Batteryminder, Layar, Hyves, Rabobank, Google Maps/navigatie. Ik heb ook Camscanner en Camcard, daarmee kun je dingen inscannen met je telefoon en visitekaartjes direct omzetten in een contact.

Karin_88

Berichten: 4858
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: Leusden

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 10:55

Ja dat zou ik ook moeten doen, niet gedaan dus :)

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 11:19

Ik heb whats app, de daily horoscope en hyves. Verder ben ik nog niet gekomen, ga er eens wat zoeken die hier voorbij komen :D

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 13:35

Er zit trouwens (volgens mij) wel een bug in die Hyves-app! Ik kreeg de laatste tijd steeds vaker een waarschuwing dat Hyves zich misdroeg van Watchdog, dus ik heb hem er uiteindelijk maar afgegooid. Hij liep ook telkens vast. :n

juudii5

Berichten: 4024
Geregistreerd: 27-08-09
Woonplaats: Bosjesland

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 21:36

Ik heb tot nu toe op m'n iPod
Hyves, facobook, msn, buienrader, pingchat, radio 538, slam fm en wallpapersHD

_Emm_
Berichten: 1526
Geregistreerd: 17-10-05
Woonplaats: Bodegraven

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:29

Oeh er komen wel leuke dingen voorbij! Mijn furdiburb is net geboren (heb hem gelijk maar geinstalleerd, haha). Ik heb trouwens ook nog Jewelrotation, een soort juwels maar dan net even anders. Wel net zo verslavend!

Karin_88

Berichten: 4858
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: Leusden

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 18:55

Furdiburb vind ik niet zoveel aan... Krijg 'm wel schoon maar blijft een stink 'swiebeltje' boven 'm hangen, en krijg m niet beter met drankjes in dezelfde kleur als 'ie ziek is.. Zowel vlekken als ruitjes :+

__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:48

Je moet hem wel wassen met aloe vera he als die wolkjes boven hem hangen. Soms moet je 2x wassen als hij erg smerig is.

Wat voor kleuren heeft hij? Misschie moet je hem eerst nog zieker maken := Bij mij had hij eerst gelige stippen en toen heb ik hem een eekhoorn gegeven en toen werd hij paars met rood :')

Verder vind ik hem saai omdat je er helemaal niets mee kan. Tamogotchi van vroeger was veel leuker :)

magda_90
Berichten: 32284
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:54

Die dingen zijn te verslavend. :+

Ik heb:
- Hyves
- Atilt 3D labyrinth (met dat balletje wat dan in zo'n gaatje moet je stuurt hem door je telefoon te bewegen)
- Patience reverse (heel veel kaartspellen, te verslavend!)
- Jewels
- Talking baby
- Talking Tom

[edit] Gezien ik een functie mis op mijn telefoon, zal het volgende dan ook in een applicatie bestaan? Op mijn oude telefoon had ik namelijk de mogelijkheid dat de belminuten en het aantal verstuurde smsjes en mmsjes bijgehouden werd, zeer handig om je bundel in de gaten te houden. Maar ik kan deze functie niet op mijn telefoon vinden (schijnt ie niet te hebben) en tot nu toe ook niet in een applicatie. Nu weet ik wel dat je dit op het internet zelf kunt bekijken, maar ik was zo gehecht aan die optie van mijn oude telefoon. -O-

Muga

Berichten: 2086
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:06

Iemand een idee hoe ik weer een goed nederlands woordenboek in mijn sms programma krijg? Deze deed het wel maar gebruikt nu alleen namen uit mijn adresboek of woorden die ik zelf invoer.... maar dat is toch niet helemaal mijn bedoeling! Staan zoveel woorden in de dikke van Dalen....

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:34

Ik kan Furdiburb niet vinden?? (heb een BB curve)

8nnemiek

Berichten: 43493
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Android apps, welke zijn aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:48

Even kijken welke ik erop heb staan..
Ik zou er trouwens graag nog meer bij zetten, maar het geheugen zit vol :+

Abduction!
Advanced Task Killer
Alarm Clock Plus
Aldiko (e-reader)
APNdroid (om G3 aan of uit te zetten vanaf t bureaublad)
Armored Strike (zoiets als Worms)
Buienalarm en buienradar
BuitenBeter (kun je foto's maken als er ergens afval is gedumpt, dat wordt doorgestuurd naar de gemeente met de locatie via gps en dan wordt t opgeruimd :D )
Instant Heart Rate (kun je met de camera je hartslag meten!)
Jewels
Jogtracker
Lamp (altijd handig in t donker :)* )
Mahjong
MP3 download (daar zijn echt álle liedjes te vinden!)
My paper plane 2 (echt superleuk spel!)
Nu.nl
Photobucket (kan ik direct mijn foto's doorsturen naar mijn online photobucket account)
Shazam (echt geniaal! die vind bijna elk nummer, handig als je de lyrics niet kan verstaan)
SMS Popup (dan krijg je de smsjes direct op het scherm, en kun je meteen kiezen voor 'verwijderen' of 'antwoorden' of 'opslaan' )
Stop Motion (voor stop-motion filmpjes te maken)
TVGids.tv
TwoTouch Timer
Whoopee Kussen ( :+ Kun je op de bank leggen, en zodra iemand gaat zitten en het ding voelt een kleine beweging gaat er een scheetgeluid af _O- heel droog)
WordPress

Dat waren de belangrijkste programma's :j

__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:03

Blackje schreef:
Ik kan Furdiburb niet vinden?? (heb een BB curve)


Omdat android ook niet op BB draait.