Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 504 van de 506 [ 12635 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 501, 502, 503, 504, 505, 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

 
Profiel   

Bij plus heb je ze ook vaker. Ik spaar altijd samen met een cliƫnt die er krijgt van anderen en mn schoonmoeder. Die heeft altijd 3 kaarten vol of zo. :=
Ik red het altijd net op tijd om 1 vol te hebben.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 10:49 



 
Profiel   

Deze week valt wat duurder uit, omdat geen tijd heb om te koken en van vrijdag t/m maandag naar de Veluwe ga met mijn paard dus dan moeten alle kort houdbare dingen op zijn.
Vanavond een salade, morgen ben ik op bezoek bij mijn oom en hoef ik het eten niet te betalen. Scheelt dan weer een dagje, maar verder moet ik het alleen doen en nog van alles regelen.
Vanaf volgende week dinsdag weer op regime :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 13:20 



 
Profiel   

Lekker alles opeten wat er in huis is, hoeft niet duur te zijn.
En dan genieten op de Veluwe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 14:54 



 
Profiel   

Er zijn nieuwe scoupys, best wat gratis ook. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 20:05 



 
Profiel   

ik heb vandaag bij Albert Heijn conference peren buitenbeentjes gekocht en die hadden ook nog eens 35% korting! Meer peer voor minder geld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 20:09 



 
Profiel   

Mandyy schreef
Er zijn nieuwe scoupys, best wat gratis ook. :j


Bedankt voor de tip!! Zitten inderdaad weer fijne dingen bij, toiletpapier voor 1 euro gaat hem ook wel worden denk ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 20:25 



 
Profiel   

Ik vind ze deze keer ook leuk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 20:29 



 
Profiel   

Bedankt voor de tip over de scoupy's. Dinsdag maar even naar de supermarkt. (of morgenavond maar ik kom morgen uit de nachtdienst en weet niet of ik na huisarts, paarden rijden nog zin heb om boodschappen te gaan doen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 20:31 



 
Profiel   

Ik zag ze ook al, leuke nieuwe cashbacks. Ik ga ze gewoon allemaal halen. Komt wel op hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 21:15 



 
Profiel   

Leuke acties inderdaad! Wij gaan met ons studentenhuis waarschijnlijk allemaal een pak wc-papier halen om een voorraadje op te bouwen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 21:35 



 
Profiel   

Ik heb zaterdag 3 verspakketten gehaald van de Lidl. Heb er 10 grote porties (van sommige porties kan ik 2x eten) uitgehaald. Nog extra bakjes bijgehaald omdat ik niet genoeg had om in te vriezen kom op afgerond 1,50 per maaltijd. Mag zeker niet klagen en het is nog lekker ook.

Scoupy is dit keer inderdaad wel de moeite waard

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 23:44 



 
Profiel   

Zo veel scoupys gehaald! Leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 09:32 



 
Profiel   

desi92 schreef
Ik heb zaterdag 3 verspakketten gehaald van de Lidl. Heb er 10 grote porties (van sommige porties kan ik 2x eten) uitgehaald. Nog extra bakjes bijgehaald omdat ik niet genoeg had om in te vriezen kom op afgerond 1,50 per maaltijd. Mag zeker niet klagen en het is nog lekker ook.

Scoupy is dit keer inderdaad wel de moeite waard


Wat zijn dat voor pakketten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 09:33 



 

vibabu schreef
desi92 schreef
Ik heb zaterdag 3 verspakketten gehaald van de Lidl. Heb er 10 grote porties (van sommige porties kan ik 2x eten) uitgehaald. Nog extra bakjes bijgehaald omdat ik niet genoeg had om in te vriezen kom op afgerond 1,50 per maaltijd. Mag zeker niet klagen en het is nog lekker ook.

Scoupy is dit keer inderdaad wel de moeite waard


Wat zijn dat voor pakketten?


Ik dacht hetzelfde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 09:54 



 
Profiel   

[ img ]

Waren afgelopen week in de aanbieding dus weet niet wat de prijs nu is

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:04 



 

O dat hebben ze bij de AH ook. Ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:12 



 
Profiel   

Plusmarkt ook.. had ze laatst ook voor 2,99

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:45 



 
Profiel   

Ja ik dacht laat het eens proberen. Maar het bevalt me wel! Haal er flink wat porties uit scheelt een hoop tijd en geld

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:55 



 

Ik vind het ook wel fijne pakketten. Neem bij de AH vaak de soepen mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:05 



 
Profiel   

Voor mijn idee zijn die pakketten altijd duurder dan dat je de producten los zo kopen :o Zit nu even te kijken naar de tomatensoep van de AH. 3,49 voor tomaten, een blikje tomatenpuree, een takje thijm, een wortel en een bouillonblokje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:18 



 
Profiel   

Ik koop ze eigenlijk alleen als er een 35% sticker op zit of als ze goed in de aanbieding zijn
Anders vind ik ze idd ook te duur voor wat het is
Is ook logisch , je betaald ook voor het gemak van een pakketje waar alles voor de maaltijd(op vlees na) in zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:20 



 

Sonja_vR schreef
Ik koop ze eigenlijk alleen als er een 35% sticker op zit of als ze goed in de aanbieding zijn
Anders vind ik ze idd ook te duur voor wat het is
Is ook logisch , je betaald ook voor het gemak van een pakketje waar alles voor de maaltijd(op vlees na) in zit


Dat doe ik dus ook, enkel met de aanbieding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:50 



 
Profiel   

vibabu schreef
Voor mijn idee zijn die pakketten altijd duurder dan dat je de producten los zo kopen :o Zit nu even te kijken naar de tomatensoep van de AH. 3,49 voor tomaten, een blikje tomatenpuree, een takje thijm, een wortel en een bouillonblokje.

Klopt, dat weerhield mij ervan om ze te kopen.

Ik heb net de boodschappen gehaald, netjes binnen het budget gebleven en ga eind van de week nog de boodschappen voor de verjaardagen halen. Ik zal dan denk ik ook de Scoupy acties meenemen als ze er nog zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:57 



 
Profiel   

Scoupy's zal ik ook even naar kijken! Eurosparen heeft ook weer acties, gratis Optimel en Yoghurt etc :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:12 



 
Profiel   

Ik heb de chips van scoupy gehaald, straks de rest.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 504 van de 506 [ 12635 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 501, 502, 503, 504, 505, 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen