Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70664
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 10:21

De gewone, we vonden het een kunstmatige smaak hebben. Dachten dat de smaak overeenkwam met cheddar kaas maar dat was niet zo.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 10:53

C_arola schreef:
De gewone, we vonden het een kunstmatige smaak hebben. Dachten dat de smaak overeenkwam cheddar kaas maar dat was niet zo.


Ah oke, nou ik ben benieuwd als ik hem binnenkort zelf ga proberen! En als het niks is hebben we het in ieder geval grátis kunnen proberen, haha.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70664
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:39

Ja precies!

Sting

Berichten: 12864
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:12

Zojuist ook een tosti gemaakt met de smeltkaas. Bah... Hihi! Kijken of vriendje het wat vind en anders moet hij maar in de prullenbak, de lucht hangt hier nog steeds en proef hem ook nog na een glas melk en nog een broodje banaan. Maar inderdaad: dan hebben we er in ieder geval geen geld aan uitgegeven ;).
Gisteren wel leuk geshopt trouwens! Heel wat route 99 dingen gehaald. Oa ook de Lassie burgers; iemand die al gehad? Is een vega-variant van linzen/spelt/noten als ik het goed onthouden heb.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 14:55

Die smeltkaas muik vind ik sowieso alleen eetbaar op een broodje hamburger of op de chili
Niet als tostikaas

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 16:41

Sonja_vR schreef:
Die smeltkaas muik vind ik sowieso alleen eetbaar op een broodje hamburger of op de chili
Niet als tostikaas


Dat vroeg ik me inderdaad al af of het daar wel zo geschikt voor was, voor op een tosti.

Heb mijn stellingkasten leeggeruimd en ben die aan het inrichten als voorraadkast. Idee is dat ALLE dichte voorraad in huis daar komt te staan. Dingen zouden dus óf daar moesten staan óf ze zijn er niet meer (dicht). Hopelijk gaat dat ook besparen doordat we geen dingen meer dubbel kopen terwijl ze er nog waren en er niet meer dingen op die manier uit het zicht raken en overdatum gaan.
Heb overal stickertjes voorop nu zodat je snel de datum kan zien én alles aan het invoeren in een app die me gaat waarschuwen. Nu de grootste kunst nog: het bijhouden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:00

Sonja_vR schreef:
Die smeltkaas muik vind ik sowieso alleen eetbaar op een broodje hamburger of op de chili
Niet als tostikaas


Smeltkaas smaakt naar plastic... iig die je uit de supermarkt haalt. Had laatst van de kaaswinkel. Onbetaalbaar maar wow wat een verschil.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:06

Wij noemen het idd ook hamburger plastic :')

Maar ik heb het liefst echte cheddar op de broodjes burger
Maar soms is plastic cheddar gewoon een guilty pleasure
Echt kaas kun je het volgens mij ook noet noemen :')


Alwiene; als wij de schuur af hebben(de fundering ligt :+ ). Dan wil ik dat ook in de bijkeuken
Alle niet vriesvoorraad in stellingen
Nu staat het op drie plekken
Adhd in de mix en toedels overzicht _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:08

Alwiene schreef:
Sonja_vR schreef:
Die smeltkaas muik vind ik sowieso alleen eetbaar op een broodje hamburger of op de chili
Niet als tostikaas


Dat vroeg ik me inderdaad al af of het daar wel zo geschikt voor was, voor op een tosti.

Heb mijn stellingkasten leeggeruimd en ben die aan het inrichten als voorraadkast. Idee is dat ALLE dichte voorraad in huis daar komt te staan. Dingen zouden dus óf daar moesten staan óf ze zijn er niet meer (dicht). Hopelijk gaat dat ook besparen doordat we geen dingen meer dubbel kopen terwijl ze er nog waren en er niet meer dingen op die manier uit het zicht raken en overdatum gaan.
Heb overal stickertjes voorop nu zodat je snel de datum kan zien én alles aan het invoeren in een app die me gaat waarschuwen. Nu de grootste kunst nog: het bijhouden :=



Grappig dat zo'n app bestaat!!

Ik heb echt 0 voorraad aan pakjes etc. Wel natuurlijk spaghetti, rijst, meel etc. Koop per week en dat gaat ook meteen op. Ik vergeet dingen als ik mijn kast vol staat haha

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:31

Sonja_vR schreef:
Nu staat het op drie plekken
Adhd in de mix en toedels overzicht _O-


Zoooo herkenbaar haha.


vonneke schreef:
Grappig dat zo'n app bestaat!!

Ik heb echt 0 voorraad aan pakjes etc. Wel natuurlijk spaghetti, rijst, meel etc. Koop per week en dat gaat ook meteen op. Ik vergeet dingen als ik mijn kast vol staat haha



Er bestaan er zelfs vrij veel, maar dé ideale app heb ik nog niet gevonden. Die ik nu heb kan ik niet backuppen en niet synchroniseren met telefoon van mijn partner, dus zeker niet ideaal!
Wat ik van deze echter heel mooi vind is dat je een product kan aanbreken, hij houdt dan rekening met het geven van een melding als het een bepaalde (zelf opgegeven) tijd open staat. Zo hoop ik vergeten pakken yoghurt en dergelijke te voorkomen.
En dat ben ik dan weer bij andere apps nog niet tegengekomen.
Ik zou er zelf wel 1 willen maken, ook al naar gekeken maar voor de korte termijn te ingewikkeld :=

DaraBariton

Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-12-11
Woonplaats: Noord holland

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:06

Die thee van de scoupy actie is echt zo vies. Heb die met banaan maar zit niks van banaan bij. >;)

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 21:18

Nee vies he! Tis vieze chemische kruidenthee :')

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 21:20

DaraBariton schreef:
Die thee van de scoupy actie is echt zo vies. Heb die met banaan maar zit niks van banaan bij. >;)


Ze leken mij alle 3 niks ook maar gekozen voor de banaan maar nog niet geprobeerd

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 21:57

De kaas konden we niet vinden, zo te lezen hebben we niks gemist haha!

De thee hebben we wel meegenomen, maar voornamelijk voor bezoek. Als ik dit zo lees dan voel ik me schuldig dat ik het in de theedoos heb gedaan..

DebGizmo

Berichten: 1954
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:04

Voor de mensen die graag met Ariël 3 in 1 pods wassen, op bol.com zijn de maandboxen nu 50% korting.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:13

De chio chippies van scoupy zijn echt lekker.
Heb de gezouten nu.. ben benieuwd naar de seeet chili :P

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:42

Ik heb de Royal Canin gekocht. Normaal betalen we 2kg voor 17.95 Nu hebben we 8kg voor €29.95.

Dat is aan alle kanten winst.

Morgen ga ik nog even voor de rest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:42

Alwiene schreef:
Sonja_vR schreef:
Nu staat het op drie plekken
Adhd in de mix en toedels overzicht _O-


Zoooo herkenbaar haha.


[naam] schreef:
Grappig dat zo'n app bestaat!!

Ik heb echt 0 voorraad aan pakjes etc. Wel natuurlijk spaghetti, rijst, meel etc. Koop per week en dat gaat ook meteen op. Ik vergeet dingen als ik mijn kast vol staat haha



Er bestaan er zelfs vrij veel, maar dé ideale app heb ik nog niet gevonden. Die ik nu heb kan ik niet backuppen en niet synchroniseren met telefoon van mijn partner, dus zeker niet ideaal!
Wat ik van deze echter heel mooi vind is dat je een product kan aanbreken, hij houdt dan rekening met het geven van een melding als het een bepaalde (zelf opgegeven) tijd open staat. Zo hoop ik vergeten pakken yoghurt en dergelijke te voorkomen.
En dat ben ik dan weer bij andere apps nog niet tegengekomen.
Ik zou er zelf wel 1 willen maken, ook al naar gekeken maar voor de korte termijn te ingewikkeld :=


Mocht je er aan maken dan houd ik me aanbevolen!

DebGizmo

Berichten: 1954
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:53

We zitten trouwens op pagina 500.... :D

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:54

sssttt gewoon stiekem naar de 1000

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 11:11

Sst idd :')

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 11:20

Niks vertellen _/-\o_ _/-\o_

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:30

vonneke schreef:
Ik heb de Royal Canin gekocht. Normaal betalen we 2kg voor 17.95 Nu hebben we 8kg voor €29.95.

Dat is aan alle kanten winst.

Morgen ga ik nog even voor de rest.


Waar heb je dit gekocht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:39

Romeo2007 schreef:
[naam] schreef:
Ik heb de Royal Canin gekocht. Normaal betalen we 2kg voor 17.95 Nu hebben we 8kg voor €29.95.

Dat is aan alle kanten winst.

Morgen ga ik nog even voor de rest.


Waar heb je dit gekocht?


Bij een dierenspeciaalzaak

Ineke2

Berichten: 33158
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:53

Romeo2007 schreef:
vonneke schreef:
Ik heb de Royal Canin gekocht. Normaal betalen we 2kg voor 17.95 Nu hebben we 8kg voor €29.95.

Dat is aan alle kanten winst.

Morgen ga ik nog even voor de rest.


Waar heb je dit gekocht?

Via de scoupy app denk ik, dan kun je met je kassabon geld terug krijgen