Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:51

Lienek schreef:
knabbelgirl schreef:
Kwa prijs zou je eens kunnen kijken op http://www.laminaatpark.nl of http://www.laminaatoutletalmere.nl
Beide hebben een winkel waar je heen kunt, onwijs veel verschillende dingen en voor leuke prijzen. Hoor tot nu toe goede ervaringen ermee :)

Lienek gefeliciteerd met jullie nieuwe huis :) Wat betreft eventuele kijkers waarschuwen zou ik erg oppassen. Waar je bij koop de verplichting hebt het te doen, kan bij huur de verhuurder je aansprakelijk stellen voor gemiste inkomsten erdoor


Maar aan de andere kant ze adverteren wel met een slaapvliering terwijl deze er als we hem er uit zouden halen normaal gesproke niet in zit. En adverteren met all in voor gwl terwijl daar niet altijd beschikking over is en achterhouden van post ed..

Overigens die kast is zo weg via marktplaats natuurlijk dus dat is niet het probleem en anders geef ik hem met liefde weg :)

Denk dat we gewoon gaan zeggen dat ze mogen komen bezoeken als wij er zelf bij zijn. Als dan kijkers vragen naar de schimmel oid kunnen wij dan gewoon eerlijk antwoorden. En kan ze geen banketstaaf verhalen vertellen.


Ik zou gewoon een berichtje sturen naar je verhuurder dat je de advertentie gelezen had en dat het slaapgedeelte wel meegenomen wordt. (Aangezien jullie dit ook betaald hebben.) Eventueel zou je kunnen zeggen dat zij dit wel kunnen overkopen.
Daarna zou ik een briefje zichtbaar hangen dat dit gedeelte meegenomen wordt en dus dat er geen slaapvliering is.

MarjanB

Berichten: 16592
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:53

@ Lienek Ik heb nog even bijgelezen, heb je een rechtsbijstandsverzekering? Want de verhuurder wil dus zomaar jouw spullen houden als ik het zo begrijp? Zo ja vragen of ze het wil overkopen en zo nee gewoon weghalen op de dag dat jullie vertrekken (zou dan wel zorgen dat ze niks van jullie achter kan houden)

BeFunny

Berichten: 10887
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:55

Ik zou helemaal niks laten weten, geen slapende honden wakker maken en alles eruit halen wat van jullie is.

Ceetje_bokt
Berichten: 5192
Geregistreerd: 01-05-07

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:57

Ik vind de tip van Leen wel een aardige. Nadeel is wel dat je jezelf verplicht de vliering eruit te halen en reken erop dat de verhuurder geen sporen ervan wil zien. Is dat mogelijk?

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 15:09

Ja er zat zeg maar een plank over de lengte. Dit hebben wij toen uitgebreid en verstevigd zodat er een twee persoons bed op kon en het gewicht kan houden. Als we het weghalen zal schade mee vallen omdat er al 'iets' zat en we daar om heen gebouwd hebben!

Ze hebben wel een sleutel dus vandaar dat ik ook de buren inlicht dat ze niet terwijl wij niet thuis zijn wel kijkers rond gaat leiden.

Denk dat we er maar eens een berichtje aan gaan wagen en dan ook specifieke data voor kijkers afspreken.
Helaas geen rechtsbijstand maar weg halen staan we in principe natuurlijk in ons recht in.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15482
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 18:54