Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 218 van de 303 [ 7552 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 303  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

 
Profiel   

Siamsmeesje schreef
Bestellen is één ding, maar hier schijnen ze nooit te weten wat en hoeveel er van zulke dingen precies binnenkomt. Dus als ik weet wanneer de leveringen zijn, is het gewoon een kwestie van die dag in de middag/of vroeg volgende ochtend langs gaan.

Ik ga in ieder geval zo meteen nog even kijken, al is het maar voor een andere broek erbij. Maar stiekem hoop ik wel dat ze nog wat vesten binnen hebben gekregen :)
Zal het anders gelijk maar even vragen, de broeken zitten heerlijk, dus dat verwacht ik van de vesten ook wel.


Sommige winkels krijgen de volgende dag en andere winkels pas een dag nog later. Dit ligt eraan wanneer ze lossen. Ochtend of middag winkel.
Een Ass. Of bedrijfsleider besteld elke dag en een normale medewerker weet dus niet wat wanneer besteld wordt.
Ligt er ook aan hoeveel er nog in vak ligt of het besteld wordt of niet.
En als het wel besteld is en niet geleverd wordt door hoofdkantoor dan weten ze dat ook niet.
Dit niet door hoofdkantoor leveren kan komen door dat de pickorder net bij een lege pallet komt en het eerst door vorkheftruck weer naar beneden gehaald moet worden.
Dat kunnen medewerker en ook bedrijfsleiders niet weten. Zien we pas bij levering
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 22:45 



 
Profiel   

tinkersjakie schreef
Sommige winkels krijgen de volgende dag en andere winkels pas een dag nog later. Dit ligt eraan wanneer ze lossen. Ochtend of middag winkel.
Een Ass. Of bedrijfsleider besteld elke dag en een normale medewerker weet dus niet wat wanneer besteld wordt.
Ligt er ook aan hoeveel er nog in vak ligt of het besteld wordt of niet.
En als het wel besteld is en niet geleverd wordt door hoofdkantoor dan weten ze dat ook niet.
Dit niet door hoofdkantoor leveren kan komen door dat de pickorder net bij een lege pallet komt en het eerst door vorkheftruck weer naar beneden gehaald moet worden.
Dat kunnen medewerker en ook bedrijfsleiders niet weten. Zien we pas bij levering

Dit had ik wel begrepen.
Inmiddels weet ik dat ze op doordeweekse dagen dagelijks geleverd worden, en dat de vulploeg 's avonds dan aan het werk gaat. Dus gewoon even de komende tijd dagelijks langs gaan, tot ik heb wat ik hebben wil. Of beter, zolang als ze de Australian vesten in het assortiment hebben. Ben nog steeds helemaal happy met de joggingbroeken, dus wil graag ook een paar vesten erbij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 17:28 



 
Profiel   

Siamsmeesje schreef
tinkersjakie schreef
Sommige winkels krijgen de volgende dag en andere winkels pas een dag nog later. Dit ligt eraan wanneer ze lossen. Ochtend of middag winkel.
Een Ass. Of bedrijfsleider besteld elke dag en een normale medewerker weet dus niet wat wanneer besteld wordt.
Ligt er ook aan hoeveel er nog in vak ligt of het besteld wordt of niet.
En als het wel besteld is en niet geleverd wordt door hoofdkantoor dan weten ze dat ook niet.
Dit niet door hoofdkantoor leveren kan komen door dat de pickorder net bij een lege pallet komt en het eerst door vorkheftruck weer naar beneden gehaald moet worden.
Dat kunnen medewerker en ook bedrijfsleiders niet weten. Zien we pas bij levering

Dit had ik wel begrepen.
Inmiddels weet ik dat ze op doordeweekse dagen dagelijks geleverd worden, en dat de vulploeg 's avonds dan aan het werk gaat. Dus gewoon even de komende tijd dagelijks langs gaan, tot ik heb wat ik hebben wil. Of beter, zolang als ze de Australian vesten in het assortiment hebben. Ben nog steeds helemaal happy met de joggingbroeken, dus wil graag ook een paar vesten erbij :D


Die van de weekactie?

Als dat zo is, is de kans groot dat die wellicht niet meer binnen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 17:36 



 
Profiel   

De vesten waren dacht ik niet in de weekactie, de broeken wel en daar heb ik er nu 3 van :D
Maar ik weet het, ze gaf aan dat ze wel extra besteld hadden, dus dan is het een kleine moeite om even langs te rijden. Denk dat de meeste mensen die het wilden hebben het al binnen hebben nu (gok/hoop ik dan maar :=)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 16:55 



 
Profiel   

Zijn er hier met ervaring met thermossen van de action? Houd deze lang genoeg warm als je om 6u50 thuis vertrekt en rond 13u je warme soep wil drinken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 22:57 



 
Profiel   

Bij mij kapot geklapt. Dus nee hij houd het zeker niet lang warm :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 22:59 



 
Profiel   

Wow.... :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 06:19 



 
Profiel   

Ik heb er eentje die nog heel is, maar warm houden doet is niet goed. Gewoon niet dikwandig genoeg, isoleert te weinig. Dat is een alumium kan met zwarte deksel, voor 1 liter. Ze hebben meerdere soorten dacht ik.
Ik heb er ook eentje van blokker liggen, al 15 jaar oud maar dat ding isoleert echt fantastisch <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 10:52 



 
Profiel   

Vraagje voor degene die een aanhanger net van de action hebben als hooinet, hoe repareren jullie de kapotte gaten? M'n paard is wat lomp geweest en nu zitten er wat gaten in hoe kun je die het beste maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 16:30 



 
Profiel   

Oei jullie geven mij weinig hoop.

Hier ging het gaan over een standaard thermos fles van een halve liter zo een grijze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 20:50 



 
Profiel   

Die gebruikt mn vriend voor melk koud te houden :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 00:52 



 
Profiel   

Sharon_91 schreef
Thanks Jenny, ze hebben m inderdaad deze week bij de Aldi.

Ben er inmiddels ook een bij de Lidl tegen gekomen. :D



Zijn deze er nog en heeft iemand een linkje voor mij hoe ze eruit zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 11:02 



 
Profiel   

Wij hebben twee thermoskannen gehaald. 1 kleinere maar die kan je overal kopen. En 1 grotere wit met zwart met een pompje. Beide prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 11:44 



 
Profiel   

Lori schreef
Oei jullie geven mij weinig hoop.

Hier ging het gaan over een standaard thermos fles van een halve liter zo een grijze.


die houden het goed warm hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 13:28 



 
Profiel   

Ze hebben dr ariel was capsules in dr aanbieding een doos voor 2.89 nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 14:00 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
Ze hebben dr ariel was capsules in dr aanbieding een doos voor 2.89 nu

O die zijn makkelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 22:24 



 
Profiel   

Dankjewel @manonutjuh :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 22:34 



 
Profiel   

Weet iemand of ze dit product verkopen? Ik weet de nederlandse benaming niet, de engelse benaming is mortar and pestle, het is zo'n schaaltje met een stamper er in
Om jullie een google zoektocht te besparen, dit:
https://www.google.nl/search?q=mortar+a ... 80&bih=800

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 22:35 



 
Profiel   

Oh die heb ik van de week gezien in een winkel... Geloof de hudson bay. Maar Xenos heeft hem anders ook wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 22:42 



 
Profiel   

Vijzel bedoel je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 23:00 



 
Profiel   

Een vijzel ;) Bij de wereldwinkel hebben ze die ook :j Denk niet dat action die heeft.

Edit: Oh Avelienvd was me net voor met de vijzel :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 23:00 



 
Profiel   

Die van ons komt bij de action vandaan dus die heb en ze wel gehad. Weet niet of ze hem nu nog in het assortiment hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 23:31 



 
Profiel   

Vijzel! Weer wat geleerd :D bij de xenos was ik al wezen kijken maar daar vond ik er een van 20 euro, dat vind ik te duur O:) goeie tip van de wereldwinkel, die zit hier om de hoek dus dat is mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 23:39 



 

Wereldwinkel voor een euro of 12! Maar verdiep je even in de soorten, want sommige vijzel je de kom snel mee, dat is niet zo lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 23:54 



 
Profiel   

Volgens mij bij action ook wel eens gezien!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 16:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 218 van de 303 [ 7552 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 303  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen