Nog meer IKEA fans??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liesjecryos
Berichten: 1971
Geregistreerd: 27-11-10

Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 11:45

Na een tijdje zoeken kon ik maar geen topic vinden over IKEA wel primark en dat soort dingen :) .
(hoop dat het hier trouwens goed staat mods? :o )

Wie oh wie is nog meer fan van dat grote gebouw in het blauw met geel?? :D :D
Ik zit zelf weer met smacht te wachten op de nieuwe catalogus en ben er regelmatig te vinden op jacht naar ideetjes en natuurlijk om gehaktballetjes te eten en op het einde de hotdog :9
Ik heb zelf heel veel van IKEA (bijna alles :') ) en snuffel graag op pinterest naar IKEA hacks.

Kortom wie oh wie is er ook zo een fan van??

_Nelleke_

Berichten: 8066
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:46

Ja ja ja ja ja!!! I LOVE IKEA!

Hoewel we in ons nieuwe huis hadden besloten niet meer teveel Ikea spullen te kopen, staat toch het halve huis nog vol. :+

faunty

Berichten: 1794
Geregistreerd: 06-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:49

:wave: bijna ons hele huis ( en mijn hele slaapkamer ) bestaat uit Ikea meubelen , als je ze creatief gebruikt kun je prachtige dingen maken . 6 lossen pax elementen worden een inloopkast , 6 keukenkastjes verstevigt voor een natuurstenen blad worden een kookeiland enz enz.
wat ik zo fijn vind aan Ikea is dat je alles in precies de zelfde kleuren kunt bestellen en ook na 3 jaar is de kleur in het assortiment nog steeds hetzelfde.


DE GEHAKTBALLEN <3 <3 , de gaan hier standaard een paar zakken ballen uit de diepvries mee , inclusief de saus en jam . en vergeet het knackerbrood niet !!!

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:51

Van het eten :+ Ik eet zo graag die gehaktballetjes, heb er ook meteen weer zin in!

liesjecryos
Berichten: 1971
Geregistreerd: 27-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 11:51

Yes,nog meer fans!! :D :D
Ik woon letterlijk 10 minuten rijden van de IKEA af en ik ga er vaak met de kinderen heen om gewoon rond te neuzen.

Ik heb twee Ektrop banken waarvan na een paar jaar(lang leve kinderen en huisdieren) de kussens waren verzakt.
Voor nog geen 50 euro nieuwe kunnen bestellen en werd gratis thuis gestuurd :oo ,ik bedoel voor die prijs en ook nog gratis versturen.......dat is tegenwoordig zeldzaam.

liesjecryos
Berichten: 1971
Geregistreerd: 27-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 11:53

Nessie schreef:
Van het eten :+ Ik eet zo graag die gehaktballetjes, heb er ook meteen weer zin in!


Ik eet ze morgen weer *\o/* *\o/* *\o/*
Oudste zoon was een dagje uit met mamma en ik heb een nieuwe bureau nodig,dus tja dan moet je wel gaan :')

Lienepien95

Berichten: 819
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: omgeving Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:56

Toevallig gisteren nog bij de Ikea geweest voor 3 bakken voor in mijn Kallax kast, het werd iets meer dan alleen die bakken...
Ik heb net even in mijn woonkamer rondgekeken en kwam tot de conclusie dat eigenlijk alles van de Ikea is. 2 klippan banken, 1 eettafel, 2 pax kasten, 1 kallax kast(room-divider), 3 Ikea Lack tafels en een schommelstoel. Owja..en nog wat kussens, lampen, kaarsjes, pannen, borden enzo natuurlijk :P.

Kort gezegd, JAA ik ben een echte Ikea fan!

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:58

Hier ook ikea fan !
wij hebben gigantisch veel van ikea staan. Het fijne vind ik toch wel dat als je het beu bent je voor een paar cent iets anders hebt. En aangezien ik toch wel na een aantal jaar ergena op uitgekeken ben is dat wel handig dat het geen paar honderd euro kost om het te vervangen. :+
zoals in de woonkamer het tafeltje bij de bank. Eerst hadden we een grote van 17,95. Stond me eigenlijk heel erg in de weg aangezien we niet zo'n groot huis hebben. Nu heb ik een tijd geleden een klein vierkant tafeltje gekocht met wieltjes eronder en ruimte voor 2 mandjes voor de puzzels van dochter en 1 voor luiers/doekjes, kleren. Boor 24,95. Ideaal !

Noukie123
Berichten: 696
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:58

Ik ga volgende week ofzo om nieuwe meubels in mijn kamer kan niet wachten! *\%/*

8nnemiek

Berichten: 43435
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:00

Hier ook het halve huis vol met Ikea spul staan :j
Ons bed, en bijna alle kasten die we in huis hebben!
Op zich prima spul, alleen de lades zakken elke keer door, die krijgen ze maar niet sterk genoeg gemaakt :+

Maar ik vind het jammer dat ze weinig massief houten meubels hebben. En ze hebben vooral tijdloze designs. Ideaal natuurlijk voor starters en tieners, maar ik raak er zo snel op uitgekeken.

Het restaurant wordt hier ook elke keer bezocht. Ik vond het leuk dat ze een tijd geleden vegetarische balletjes hadden. Zijn die er nog steeds?

Anoniem

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:02

Ja hierzo!

Gaan 1-2x per maand toch wel er eten, want gehaktballetjes :o

Verder regelmatig spulletjes shoppen natuurlijk :D

Anoniem

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:03

Hij is zover weg -O- , uren strunen en het restaurant induiken eerst voor ontbijt nom

Anoniem

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:07

Ja wij wonen in haarlem, en waar zit nu een ikea? Precies :D Dus je bent al snel geneigd om erheen te gaan als je erlangs rijd, hihi.

Nu gaan we naar wormerveer verhuizen, dan is het weer een stukkie verder.

zonnebloem18

Berichten: 24853
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:08

95% van spullen en meubels in ons huis komt bij de ikea vandaan, hele slaapkamer, vrijwel de hele kinderkamer, de vloeren, gordijnen, kleden en op de bank na de hele woonkamer.
We gaan vaak heen voor het ene en komen thuis met iets heel anders en dan nog veel meer.
Favoriet blijven de plakrollers, met 3 katten in huis vliegen die dingen er doorheen.

Anoniem

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:12

Als je hier 1x IKEA als scheldwoord zou gebruiken, stort het hele huis in :D

moonsparkle
Berichten: 21763
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:13

Wij hebben vooral de servetten van ikea :P en dit weekend komt er een hemnes vitrine kast.

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:14

Gehaktballetjes ook hier altijd in de vriezer. Wanneer komt eigenlijk de nieuwe catalogus uit?

WillemYntJee
Berichten: 6305
Geregistreerd: 16-02-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:21

Jaaaaa ikea! Kohtje volgens mij in augustus :-)

Iemand ervaring met de ikea matrassen?
Ik wil eigenlijk een nieuw bed maar daar is t budget even niet voor dus ik dacht als ik nu gewoon een nieuw matras haal, kan ik ieder geval een tijdje weer vooruit toch?
Dit matras is echt af namelijk, de ombouw is ook oud maar dat deert me niet zo.

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:22

Ik werk er naast een, mijn wooninrichting bestaat er grotendeels uit en ik vind het ook heerlijk om rond te neuzen.. (Als er geen oudere mensen of Duitsers aanwezig zijn) :')

xMercury

Berichten: 3408
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Somewhere in time and space

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:23

Jaaaa hier nog een! De geurkaarsen zijn ook zo heerlijk van Ikea <3

_Nelleke_

Berichten: 8066
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:28

8nnemiek schreef:
Hier ook het halve huis vol met Ikea spul staan :j
Ons bed, en bijna alle kasten die we in huis hebben!
Op zich prima spul, alleen de lades zakken elke keer door, die krijgen ze maar niet sterk genoeg gemaakt :+

Maar ik vind het jammer dat ze weinig massief houten meubels hebben. En ze hebben vooral tijdloze designs. Ideaal natuurlijk voor starters en tieners, maar ik raak er zo snel op uitgekeken.

Het restaurant wordt hier ook elke keer bezocht. Ik vond het leuk dat ze een tijd geleden vegetarische balletjes hadden. Zijn die er nog steeds?


Bij de vestiging Amsterdam hadden ze die 2 wk geleden nog wel. :)

Inderdaad jammer al dat gelamineerde spul, ik heb ook liever massief. Tijdloos is niet erg, kan je de rest van je huis gewoon aankleden met accessoires die niet van ikea zijn. :D

zonnebloem18

Berichten: 24853
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:30

Ik heb al 6 jaar een Hamnvik Matras van Ikea, die bevalt erg goed, enige nadeel is dat je hem vanwege de latex bovenlaag niet helemaal om kan draaien.

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:31

Hier nog een fan.

8nnemiek

Berichten: 43435
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:42

WillemYntJee schreef:
Iemand ervaring met de ikea matrassen?
Ik wil eigenlijk een nieuw bed maar daar is t budget even niet voor dus ik dacht als ik nu gewoon een nieuw matras haal, kan ik ieder geval een tijdje weer vooruit toch?
Dit matras is echt af namelijk, de ombouw is ook oud maar dat deert me niet zo.

Ik heb een memoryfoam matras van Ikea. Op zich een prima matras hoor, maar de memory-foam laag is heel erg dun waardoor je er heel weinig van merkt als je slaapt. Het matras neemt niet je eigen vorm aan. Mijn oude auping matras deed dat wel. Niet te vergelijken met een echt goede matras dus. Maar ik slaap er al 4 jaar prima op.
De bedbodem viel wel heel erg tegen. Die is in een paar jaar helemaal doorgezakt waardoor we in een kuil lagen.

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:45

We komen er niet zo vaak, maar ik vind het altijd leuk om er rond te lopen :j
En inderdaad, zo blij als je kunt worden van die gehaktballetjes of gewoon dat goedkope broodje knakworst met onbeperkt frisdrank :Y)

Wij hebben een Ikea keuken.
Onze vorm en maat keuken is erg afwijkend. Het was leuk om thuis met een programmaatje de (voor ons) ideale betaalbare opstelling te bedenken, alles uit te zoeken en vervolgens de uitdaging aan te gaan om met een enorme lijst de Ikea binnen te lopen.
Maar het is gelukt, na bijna 10 jaar ziet het er nog netjes uit, apparatuur werkt goed en er rammelt niks +:)+
Ik ben ook gek op al hun opbergsystemen *\o/*

Niet de beste foto's, maar het geeft een beeld.
Afbeelding

Afbeelding