Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Waar koop je een nieuwe bougie voor je scooter?

 
Profiel   

Ik moet mijn bougie vervangen, maar nou betaal ik op internet meer verzendkosten dan dat het ding zelf waard is. Weet iemand waar ik een nieuwe bougie kan kopen???

Alle hulp is welkom! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-15 21:01 



 
Profiel   

Bij de fietsenmaker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-15 21:03 



 
Profiel   

Miss bij bresam ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-15 21:04 



 
Profiel   

Ja, gewoon bij de zaak waar ze ook scooters en brommers repareren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-15 21:04 



 
Profiel   

Scooterwinkel? Autogarage?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-15 21:05 



 
Profiel   

Bij een scooterzaak horen ze dit eigenlijk wel te verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-15 21:08 



 
Profiel   

Gewoon een scooterwinkel...

Geen fietsenwinkel.. Daar hebben ze geen onderdelen voor scooters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-15 21:12 



 
Profiel   

Oke we hebben niet echt een scooterwinkel hier. Dus had de goede hoop dat het ook bij een tankstation o.i.d. kon. Mijn vader beweert van wel, maar ik ben het nooit tegengekomen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-15 21:24 



 

Je kan het toch altijd vragen bij een tankstation? :)

Het lijkt me niet heel logisch alleen :)) Verder kan je het gewoon vragen bij garages idd oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-15 22:42 



 
Profiel   

Fietsenmakers hier in de buurt,hebben ze altijd.
Tip neem wel even de oude mee vanwege het serie nummer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-15 23:42 



 
Profiel   

Het kan zijn, als je het juiste type hebt. Dat je bij een auto garage ook kans hebt. Bougie eruit halen, garage bellen en even doorgeven wat op de bougie staat. Kunnen ze je dan zo vertellen.

Een "fietsenwinkel" die ook scooters verkoopt kan ook.

Anders toch online, bestel je gelijk een luchtfilter, of wat je wellicht anders nodig hebt mee.

Een benzinepomp lijkt me zeer onwaarschijnlijk.. Die verkopen doorgaans geen gereedschap of onderdelen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-15 00:46 



 
Profiel   

Haal hem er uit of rijd naar een automaterialen zaak die kunnen het zo zien en vergeet niet de goeie vonkjes te nemen he.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-15 05:28 



 
Profiel   

Bij ons hebben ze 'm ook bij het tankstation, maar daar zit ook een fietsenmaker bij in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-15 10:17 



 
Profiel   

Top dankjulliewel! Nou heb ik ook nog een waarschijnlijk wat domme vraag.. Ik heb een vrij onbekend soort scooter. Een TGB 104t nou kan ik er geen spiegel voor vinden. Iemand enig idee wat wel zou passen? Of is dit ook weer een kwestie van vragen bij de garage?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-15 22:52 



 
Profiel   

Heb je een spiegek nodig die je in het handvat zelf draait of een spiegel die met een stang door je handvat gaat en daarna met een boutje onderaan vast gezet word?

Bij de eerate kwestie van even je schroefdraad opmeten en zorgen dat je een fijne spiegel met de juiste draad uit kiest.
Bij e tweede een fijne spiegel zoeken met een stang met een diameter die door je handvat past :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-15 08:03 



 

Een spiegel zou je bij een motorzaak kunnen vinden. Bougies haal ik meestal bij de automaterialenhandel. Ook voor m'n grasmaaier en motorfiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-15 08:06 



 
Profiel   

TS bij meeste scooters draai je de spiegels vast.

Als je het zeker wil weten en daar verder geen gedoe mee wil ga dan even langs een scooterwinkel of fietsenwinkel die scooters verkoopt. Daar kan je even aangeven dat je er onbekend mee bent wat je precies moet hebben. Één blik op je scooter en zij weten het en kunnen je gelijk de goede meegeven ;).

Een winkel voor motoren daar heb je niet zoveel aan waarschijnlijk. Dat zijn ander soort spiegels.. Vaak niet uitwisselbaar (merken) en de spiegels zijn grover/groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-15 22:16 



 
Profiel   

http://www.robertdevriestweewielers.nl/
http://www.polderscooter.nl/scooter-lelystad
http://www.enjoy-online.nl/
Ik vind zonder enige moeite al 3 zaken in Lelystad en omgeving waar je terecht kunt voor onderdelen, en dan heb ik nog niet eens goed gezocht. Dus niet in de buurt, dat geloof ik niet zo.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-15 01:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen