Samsung Galaxy S7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
juudii5

Berichten: 4024
Geregistreerd: 27-08-09
Woonplaats: Bosjesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 22:20

Ik heb precies hetzelfde! Ik heb de s7
Bij whatsapp brand het lampje niet meer en dat is sinds na de update. Al mee terug geweest naar winkel, hebben ze testen gedaan.. alles blijkt te werken.. lampje doet het nog steeds niet, bij alle andere apps wel.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 23:19

juudii5 schreef:
Ik heb precies hetzelfde! Ik heb de s7
Bij whatsapp brand het lampje niet meer en dat is sinds na de update. Al mee terug geweest naar winkel, hebben ze testen gedaan.. alles blijkt te werken.. lampje doet het nog steeds niet, bij alle andere apps wel.


Ik heb het bij Whatsapp weer aangekregen. Bij whatsapp zelf naar de instellingen gaan voor meldingen en daar terugzetten naar standaard instellingen. Sindsdien werkt het bij mij wel! Snapchat doet het ook weer alleen krijg facebook niet aan de gang..

lovey_ou

Berichten: 5532
Geregistreerd: 02-03-08

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 13:43

Vraagde, mijn telefoon is voor reparatie naar het samsung centrum gebracht en daar hebben ze ook de nieuwe update geïnstalleerd welk ik dus 3x niks vind. Hoe kan ik terug gaan naar de vorige versie? :)

Bagheera_206

Berichten: 25917
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:39

Ik ben bang dat je alleen terug kunt gaan door er zelf handmatig oud Android erop zet. Maar dat is geloof ik een beetje tricky en denk ook minder veilig dan huidige versie van Android.

juudii5

Berichten: 4024
Geregistreerd: 27-08-09
Woonplaats: Bosjesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:44

saabineex schreef:
juudii5 schreef:
Ik heb precies hetzelfde! Ik heb de s7
Bij whatsapp brand het lampje niet meer en dat is sinds na de update. Al mee terug geweest naar winkel, hebben ze testen gedaan.. alles blijkt te werken.. lampje doet het nog steeds niet, bij alle andere apps wel.


Ik heb het bij Whatsapp weer aangekregen. Bij whatsapp zelf naar de instellingen gaan voor meldingen en daar terugzetten naar standaard instellingen. Sindsdien werkt het bij mij wel! Snapchat doet het ook weer alleen krijg facebook niet aan de gang..

Gedaan, maar helaas niets -O-
Welke kleur heb jij ervoor?

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:51

juudii5 schreef:
Gedaan, maar helaas niets -O-
Welke kleur heb jij ervoor?


Wat vreemd... ik heb groen. Zou ook niet weten hoe je het anders kan oplossen? Of misschien Whatsapp verwijderen en opnieuw downloaden??
Afbeelding

The_Cat

Berichten: 7294
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:35

Blijkbaar heeft de 'LUX' versie nog geen update gehad naar android 7 omdat er problemen waren met VoLTE, die niet voldeed aan de normen. Hopelijk binnenkort dan toch een nieuwe versie :/

Meliaforever

Berichten: 12041
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 18:22

Ik heb een heel roodachtig beeld. Iemand een idee? Ik heb filter blauw licht uitstaan.

Afbeelding

Weet niet of jullie het zien, maar ik zie het heel erg op die foto. In het echt is het iets minder.

Meliaforever

Berichten: 12041
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 18:38

Het was dus een app die dat stiekem deed. :=

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:24

saabineex schreef:
juudii5 schreef:
Gedaan, maar helaas niets -O-
Welke kleur heb jij ervoor?


Wat vreemd... ik heb groen. Zou ook niet weten hoe je het anders kan oplossen? Of misschien Whatsapp verwijderen en opnieuw downloaden??
[ [url=m/tTuNcb.png]Afbeelding[/url] ]


Gedaan, maar hier doet ie het nog steeds niet! :/

juudii5

Berichten: 4024
Geregistreerd: 27-08-09
Woonplaats: Bosjesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:45

same here... -O-
Lampje blijft het niet doen, stel het steeds opnieuw in, whatsapp verwijderd en opnieuw, maar helaas...
Alle andere apps doen de lampjes het wel bij.. zo raar dit

juudii5

Berichten: 4024
Geregistreerd: 27-08-09
Woonplaats: Bosjesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 22:49

Stamper schreef:
juudii5 schreef:
Gedaan, maar helaas niets -O-
Welke kleur heb jij ervoor?


Wat vreemd... ik heb groen. Zou ook niet weten hoe je het anders kan oplossen? Of misschien Whatsapp verwijderen en opnieuw downloaden??
[ [url=m/tTuNcb.png]Afbeelding[/url] ]


Gedaan, maar hier doet ie het nog steeds niet! :/[/quote]
Bij jou al gelukt? hier lampje blijft nog steeds uit helaas -O-

Tilmar

Berichten: 3329
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 06:20

Ik heb ook wat problemen met het lampje.. En ik heb nog geen software update gedaan. Zit nog op 6.0.1

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 14:16

Ik heb volgens mij ook geen update gehad nog.. wilde ook wel katten sparen maar ik krijg een of ander spelletje met het android logo..

Mijn headsetje is al kapot.. beetje jammer! Jullie tips waar ik andere kan bestellen?

juudii5

Berichten: 4024
Geregistreerd: 27-08-09
Woonplaats: Bosjesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 01:11

Tilmar schreef:
Ik heb ook wat problemen met het lampje.. En ik heb nog geen software update gedaan. Zit nog op 6.0.1

ook al -O- Krijg het met geen mogelijkheid meer draaiend... en dan echt alleen whatsapp,, zo raar -O-

Bagheera_206

Berichten: 25917
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 07:21

Ik let eigenlijk niet zo op het lampje maar lijkt het iig wel te doen met groen/blauw/paars. En AoD laat ook zien of ik gemiste wa berichten heb.

Wanneer krijgen we de security patch van april? Die van mij nog steeds patch van januari. :=

spookyskippy
Berichten: 2500
Geregistreerd: 19-11-13

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:27

Ik heb net de s7 edge besteld. Alleen nu zit ik te twijfelen over de screenprotector en het hoesje. Ik heb de originele s view cover besteld en een screenprotector die het hele scherm bedekt. Nu lees ik op verschillende sites dat die combinatie niet gaat -O-
Heeft een van jullie hetzelfde gehad ?

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:30

spookyskippy schreef:
Ik heb net de s7 edge besteld. Alleen nu zit ik te twijfelen over de screenprotector en het hoesje. Ik heb de originele s view cover besteld en een screenprotector die het hele scherm bedekt. Nu lees ik op verschillende sites dat die combinatie niet gaat -O-
Heeft een van jullie hetzelfde gehad ?


Ik heb een soft cover en had eerst een screenprotector die het hele scherm bedekte, helaas werkte dit niet i.c.m. het hoesje. Het liet telkens los en heel veel luchtbellen die elke keer weer terug kwamen... Ik heb nu een screenprotector die niet de buiging maakt, aan beide kanten is er dus ruimte over.

spookyskippy
Berichten: 2500
Geregistreerd: 19-11-13

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:33

Maar dan zijn de randen niet beschermd?
Misschien had maar beter de s7 kunnen nemen. :=

moyra

Berichten: 9659
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:37

Ik heb de gewone s7 en daar heb ik ivm de aflopende randen ook geen volledig dekkende protector voor kunnen vinden :n
Die ik nu heb loopt tot het afbuigende en blijft ontzettend mooi.

Blacky94

Berichten: 3506
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:37

Gebogen screenprotectors schijnen in het algemeen niet goed te werken juist vanwege die randen..

spookyskippy
Berichten: 2500
Geregistreerd: 19-11-13

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:41


saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:42

spookyskippy schreef:
Maar dan zijn de randen niet beschermd?
Misschien had maar beter de s7 kunnen nemen. :=


Nee klopt... Mijn broer heeft ook de edge, en volledige screenprotector i.c.m. met zijn hoesje werkte wel.. Denk dat het dus ook aan het hoesje ligt, hoe hoog de randen van het hoesje regen de "edge" aan komt.

spookyskippy
Berichten: 2500
Geregistreerd: 19-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:46


saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:50

spookyskippy schreef:
https://www.google.nl/search?q=samsung+ ... SraOep2m9M:
Dit hoesje heb ik besteld. Welk hoesje heeft jouw broer?


Een softcase van Mini in the box geloof ik. Ik denk dat dat hoesje juist ervoor zorgt dat er luchtbelletjes onder komen en daardoor los laat.. wat je in dat eerdere linkje stuurde, van de screenprotector. Werkt niet i.c.m. strakke backcover. Dat heeft jouw hoesje dan dus wel.