Samsung Galaxy S7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AfricanLady

Berichten: 8011
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 20:37

Ik wil graag de edge
En ik zoek nu een passend abb momenteel zit ik bij Vodafone en ik mag eventueel per 24-06 verlengen.
Ik zoek een abb met veel gb en weinig bel en sms minuten.

Yipee

Berichten: 1863
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:28

Tele 2 en T-mobile zijn dan het meest betaalbaar denk ik. :)

lovey_ou

Berichten: 5532
Geregistreerd: 02-03-08

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:41

Tele2 is op dit moment inderdaad het goedkoopst samen met T-mobile. Iemand ervaring met de bereikbaarheid van tele2?

Yipee

Berichten: 1863
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:46

Mijn moeder heeft tele 2 en heeft net ook verlengd bij tele 2. Ze is er erg tevreden over.

AfricanLady

Berichten: 8011
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:14

Dan moet ik nog even wachten tot oktober haha

lovey_ou

Berichten: 5532
Geregistreerd: 02-03-08

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:19

Ja ik moet ook nog 2 maanden wachten helaas haha. Zit nu bij KPN waar je 6 maanden van te voren mag verlengen. Wilde naar T-mobile waar je 4 maanden voor het eind van je contract kan overstappen. Dat was dus afgelopen zaterdag maar opeens hadden ze alleen nog maar T-mobile toestellen en dat wil ik niet :Y) Toen werd tele2 goedkoper en die hebben een termijn van 2 maanden dus nu kan ik weer 2 maanden wachten _O- Ach scheelt wel 100 euro uiteindelijk..

Yipee

Berichten: 1863
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:51

Bij mij eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik kan verlengen bij T-mobile maar een veel betere aanbieding bij tele 2 gevonden, maar ik mag nog niet overstappen. Ach ik wacht toch wel tot de prijs juist is. :) Vind de rest erg duur namelijk en ik wil niet veel meer dan mijn huidige tarief gaan betalen.

lovey_ou

Berichten: 5532
Geregistreerd: 02-03-08

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 23:06

Same here! T-mobile was evengoed nog duur en dan zou ik mijn belminuten al laten vervallen waardoor ik alleen internet zou hebben. Bij tele2 heb je met de huidige aanbieding 1 gb meer onbeperkt smsen en bellen en betaal je nog eens €4,50 minder.. Ik wacht wel even hoe graag ik die telefoon ook wil..

juudii5

Berichten: 4024
Geregistreerd: 27-08-09
Woonplaats: Bosjesland

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 23:10

Ik ben benieuwd of er ook weer een blauw komt bij de S7.
Ik vind die blauwe van de S6 echt mooi, maar jammer van niet uitbreidbaar geheugen.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 15:51

Iemand hier nog meer?

Als ik het meldinglampje voor nieuwe berichten op wit zet voor whatsapp dan krijg ik een andere kleur. Absoluut geen wit. Iemand nog toevallig!

leintje_

Berichten: 4210
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 21:03

Ik heb sinds eind april de gouden Galaxy S7, eigenlijk wilde ik de zilveren maar die was toen nog niet beschikbaar in Nederland en ik had nog geen idee dat hij 2 mei zou komen. Ik moet mijn telefoon alleen nog wel opsturen om te repareren want er zit al een barst in mijn scherm. Heel knullig weer, maar mijn telefoon gleed uit mijn handen en viel op de grond. Niet eens heel hard, maar de linkerbovenhoek heeft de klap op gevangen en die was hard genoeg om een barst te veroorzaken. :')
Verder ben ik er wel tevreden mee. Heb een abonnement bij T-Mobile

The_Cat

Berichten: 7296
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 08:28

leintje_ schreef:
Ik heb sinds eind april de gouden Galaxy S7, eigenlijk wilde ik de zilveren maar die was toen nog niet beschikbaar in Nederland en ik had nog geen idee dat hij 2 mei zou komen. Ik moet mijn telefoon alleen nog wel opsturen om te repareren want er zit al een barst in mijn scherm. Heel knullig weer, maar mijn telefoon gleed uit mijn handen en viel op de grond. Niet eens heel hard, maar de linkerbovenhoek heeft de klap op gevangen en die was hard genoeg om een barst te veroorzaken. :')
Verder ben ik er wel tevreden mee. Heb een abonnement bij T-Mobile


Ik heb de clear cover van samsung! Aan te raden voor dit. Mijn paard heeft mijn telefoon eens uit men handen geduwd (ik was aan het sms'en en hij duwde met zen hoofd er tegen) en is toen hard op de grond gekletterd. Het hoekje van de clear cover was stuk, maar aan men telefoon niets aan. Cover kan ik alleen maar aanraden! En ze zijn in dezelfde kleur verkrijgbaar als de telefoons

leintje_

Berichten: 4210
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 09:19

The_Cat schreef:
leintje_ schreef:
Ik heb sinds eind april de gouden Galaxy S7, eigenlijk wilde ik de zilveren maar die was toen nog niet beschikbaar in Nederland en ik had nog geen idee dat hij 2 mei zou komen. Ik moet mijn telefoon alleen nog wel opsturen om te repareren want er zit al een barst in mijn scherm. Heel knullig weer, maar mijn telefoon gleed uit mijn handen en viel op de grond. Niet eens heel hard, maar de linkerbovenhoek heeft de klap op gevangen en die was hard genoeg om een barst te veroorzaken. :')
Verder ben ik er wel tevreden mee. Heb een abonnement bij T-Mobile


Ik heb de clear cover van samsung! Aan te raden voor dit. Mijn paard heeft mijn telefoon eens uit men handen geduwd (ik was aan het sms'en en hij duwde met zen hoofd er tegen) en is toen hard op de grond gekletterd. Het hoekje van de clear cover was stuk, maar aan men telefoon niets aan. Cover kan ik alleen maar aanraden! En ze zijn in dezelfde kleur verkrijgbaar als de telefoons

Dat is wel een goede ja, ik zal er eens naar kijken, merci :)

Bagheera_206

Berichten: 25919
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 17:16

Ik kom mij hier ook melden. :) Ik heb de S2 en S4 gehad en nu de S5+.

Het hoesje is al binnen en nu de telefoon nog. Ik wacht tot hij nog iets verder in prijs daalt. :=

Ik hou het bij een hoesje. Ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt bij S2/S4/S5+. Dat Gorilla Glass is goed genoeg zonder protector.

Afbeelding

Rocco_Love12

Berichten: 545
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: In het veen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 22:39

Bagheera_206 schreef:
Dat Gorilla Glass is goed genoeg zonder protector.

[ [url=m/88ucDB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat glas is alles behalve sterk. Mijn scherm is helemaal kapot. Ik krijg dan wel me scherm vergoed van samsung maar ik hoor er meerdere over dat hun scherm ook al stuk is.

Bagheera_206

Berichten: 25919
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 06:06

Ik heb er altijd hoesje / stootbumper om zitten en laat hem helaas regelmatig vallen. #kloptaf

Tot op heden alleen een paar hele kleine krasjes omdat er wat tegelijkertijd in broekzak zat met telefoon. Dat was wel anders in het pre-gorilla glas tijdperk. Toen had je matglas na 2 jaar gebruik van telefoon. :')

Hoe krijgen jullie scherm kapot?

The_Cat

Berichten: 7296
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 08:42

Ik ben aan het twijfelen om ook gorilla glas erover te laten doen, want men huidige screenprotector is aan het lossen momenteel. Maar krijg je met het glas dan nog covers er rond (die rubberen die zo helemaal tot over je hoeken gaan)?

leintje_

Berichten: 4210
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 10:45

Bagheera_206 schreef:
Ik heb er altijd hoesje / stootbumper om zitten en laat hem helaas regelmatig vallen. #kloptaf

Tot op heden alleen een paar hele kleine krasjes omdat er wat tegelijkertijd in broekzak zat met telefoon. Dat was wel anders in het pre-gorilla glas tijdperk. Toen had je matglas na 2 jaar gebruik van telefoon. :')

Hoe krijgen jullie scherm kapot?

Dat ging verbazingwekkend makkelijk :')

M_D_H
Berichten: 17483
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 11:16

Bagheera_206 schreef:
Ik heb er altijd hoesje / stootbumper om zitten en laat hem helaas regelmatig vallen. #kloptaf

Tot op heden alleen een paar hele kleine krasjes omdat er wat tegelijkertijd in broekzak zat met telefoon. Dat was wel anders in het pre-gorilla glas tijdperk. Toen had je matglas na 2 jaar gebruik van telefoon. :')

Hoe krijgen jullie scherm kapot?

Oh dat ging heel simpel (met deze telefoon nog niet gehad)
Uit de bus geduwd worden waardoor je telefoon vliegles krijgt...
Je paard laten stuiteren waardoor je telefoon uit je zak vliegt en onder de hoeven terecht komt (gelukkig in zand anders was alles kapot geweest)
Op tapijt laten vallen.

En ga maar door :')

The_Cat

Berichten: 7296
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 11:47

Ik moet zeggen, mijn samsung s7 is tijdens het rijden ook al uit men zak gegleden, op de hoefslag terecht gekomen. Niets aan, buiten dat ik hem daarna onder de kraan heb kunnen houden voor al het zand eraf te krijgen.

Paard heeft men telefoon ook al vliegles gegeven, ik heb zo'n clearcover van samsung, enkel die heeft een bluts gekregen. Telefoon voor de rest weer picobelle in orde. Met een gewone screenprotector zelfs nog

Lindor92
Berichten: 7007
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 13:37

Help! Mijn S7 is volgens mij vast gelopen. Scherm blijft zwart en batterij was nog niet leeg. Maar hij reageert nergens op!

edit: even op google gezocht hoe ik hem kan resetten :)

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:40

LiiNd_Y schreef:
Help! Mijn S7 is volgens mij vast gelopen. Scherm blijft zwart en batterij was nog niet leeg. Maar hij reageert nergens op!

edit: even op google gezocht hoe ik hem kan resetten :)


Even resetten, heb ik ook 1x gehad, daarna geen problemen gehad..

Lindor92
Berichten: 7007
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 16:54

Ja heb ik gedaan, moest ik even opzoeken hoe dat resetten moest.

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:17

Volgende week mag ik m'n abbo weer verlengen. M'n keus is gevallen op de S7 in roze kleur :+:

Bagheera_206

Berichten: 25919
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:13

In welke kleuren is hij eigenlijk verkrijgbaar?