Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 34 van de 65 [ 1625 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 65  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Onze uitdaging: een plek voor paarden én natuur

 
Profiel   

Nieuw seizoen, nieuwe up-date :x
of zijn er geen vooruitgangen meer of nieuwe natuur ontdekkingen ..... <<)

Groet Karin.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 18:43 



 
Profiel   

Zou wel leuk zijn he. En dat komt vast wel weer :j
Geloof dat ze nog op vakantie is...even geduld nog :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 19:58 



 
Profiel   

blijft erg stil .... helaas ...
nog steeds benieuwd naar up date 's :j

Groet Karin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 20:57 



 
Profiel   

Ja, ik ben ook benieuwd! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 19:31 



 
Profiel   

een (half) jaar overzicht ... :o

Of is er iets of van alles tussen gekomen???

Groet Karin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 21:24 



 
Profiel   

Ik moest ineens weer aan dit topic denken, en ben benieuwd hoe het nu gaat O:) heb de paarden ook aan huis en vond dit topic heel inspirerend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 12:29 



 
Profiel   

ik wil even updaten dat ik als een van de volgers nu in Nederlands brabant gekomen ben bij het project 'erven plus' waarbij je eea aan hagen en nestkastjes gesubsidieerd kan krijgen. Wij hebben meegedaan en inderdaad ook iemand over de vloer gehad voor een situatieschets en advies. Echt heel leuk! (en gratisss)

https://www.brabantslandschap.nl/actueel/nieuws/project-ervenplus-van-start/

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 16:29 



 
Profiel   

Wow! Is het plantgoed dan ook gratis of is dat een gekke vraag? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 16:51 



 
Profiel   

Ja plantgoed, nestkastjes maar ook uilvriendelijke drinkbakken (met een korf). Wordt wel met de adviseur ingetekend en het is héél jong goed dus duurt nog wel jaren tot het een stevige haag is. Maar goed, ze willen natuurlijk ook het budget zo veel mogelijk spreiden over een grote groep mensen dus dat snap ik wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 16:57 



 
Profiel   

Is er ook zoiets in Gelderland? Wij wonen helaas net aan de verkeerde kant van de Maas :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 20:02 



 
Profiel   

https://landschapsbeheergelderland.nl/subsidieregeling-provincie-gelderland-vanaf-1-oktober-2016/ is wat google voor me vond?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 20:18 



 
Profiel   

Ik ben ook wel benieuwd hoe het hier gaat. :o
Wij willen het ook zo gaan doen en vond dit topic ook heel inspirerend! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-19 16:14 



 
Profiel   

SillyB schreef
ik wil even updaten dat ik als een van de volgers nu in Nederlands brabant gekomen ben bij het project 'erven plus' waarbij je eea aan hagen en nestkastjes gesubsidieerd kan krijgen. Wij hebben meegedaan en inderdaad ook iemand over de vloer gehad voor een situatieschets en advies. Echt heel leuk! (en gratisss)

https://www.brabantslandschap.nl/actueel/nieuws/project-ervenplus-van-start/


Wat grappig, daar doen wij ook aan mee! Geloof dat wij volgende week al het materiaal geleverd krijgen, dus ik hoop maar dat het niet gaat vriezen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-19 16:27 



 
Profiel   

Oei ja! Wij hebben alles al een jaar staan hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 09:57 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd hoe het nu bij jullie gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 19:54 



 
Profiel   

Ik ook! :o
(Ook voor tips en ideeen, want wij willen iets vergelijkbaars.) *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 21:53 



 
Profiel   

Hoi, wat leuk dat er nog leven is in het topic. Het is lang stil gebleven omdat het hier met ups en downs gegaan is de afgelopen jaren. Het absolute dieptepunt is toen ik vorig jaar mijn oudste paard heb moeten laten inslapen. Het is nu een jaar geleden maar ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee. Daarom ook een hele tijd niet op bokt geweest..

Als er interesse is wil ik het topic wel terug oppakken, want we hebben ook nog wel een pak dingen wél gedaan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 10:08 



 
Profiel   

hoi :wave:

ik ben wel benieuwd hoor, blij je weer hier te zien :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 10:12 



 

He bah wat naar...
Ik volg ook nog graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 10:19 



 
Profiel   

ik volg(de) ook graag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 10:25 



 
Profiel   

Net even mijn eigen topic teruggelezen, wel fijn om te zien dat er veel gebeurd is sinds drie jaar geleden. Als je er al een tijdje woont vergeet je dat snel.

Na het ongeluk van mijn bonte paard (stond hier ook in het topic) al een serieuze klap gehad qua energie, en met het overlijden van mijn oude paard een beetje de genadeklap gehad... Sol was voor mijn gevoel altijd al in mijn leven (ken hem sinds 'k 11 jaar ben). Mijn mama is jong overleden, toen ik 14 jaar was, en Sol is toen mijn houvast geweest. Zat vaak stilletjes in zijn stal te janken.. ondertussen de diagnose chronische depressie gekregen. Alles heeft dus zo'n beetje stil gelegen.

Graag wou ik nog wat vertellen over Soldier.. Heb over zijn overlijden nog maar amper kunnen spreken, heb het er echt heel erg moeilijk mee. Hij was al 27 jaar en al jaren op de sukkel.. dampig, allergisch, kapotte benen,... maar hij deed het nog super daarnaast. Mijn merrie Elska heeft een veulentje gehad en daar was hij zoooo verliefd op. Hij liep het laatste jaar ook los rond het huis als een soort hond, kwam aan het raam 'kloppen' voor aandacht, we hebben het laatste jaar dus wel heel dicht bij elkaar doorgebracht..

[ img ]

Op een ochtend heb ik hem liggend in de paddock gevonden, hij kon niet meer rechtstaan. De vorige dag was er nog niets aan de hand. We hebben alles geprobeerd, dierenarts er meerdere malen op enkele uren tijd bij. Een bevriende boer is met een tractor gekomen en hebben hem met banden onder zijn buik en dan die banden aan de voorlader, overeind getrokken. Hij hing daar maar slap in die banden, zijn voorbenen konden nog maar zijn achterbenen hingen slap, hij kon er geen kracht meer op zetten. De dierenarts vermoedt een hersenbloeding. Hij is ingeslapen in mijn armen met de andere paarden erbij. Daarna opgehaald door zo'n individuele ophaaldienst en gecremeerd.

Hij probeerde constant nog zelf op te staan, hij heeft echt zo zijn best gedaan. Maar hij werd telkens zwakker en zwakker, het lukte echt niet meer.. Ik mis hem zo zo hard. Ik heb foto's gemaakt van het afscheid, niet het inslapen zelf, maar het afscheid tussen de andere paarden en Sol. Maar 'k heb ze nog niet kunnen bekijken sindsdien, dat komt nog wel ooit..

Mijn liefste vriend :+:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 12:09 



 
Profiel   

Ik heb ook zeker nog interesse in je topic.

Heel veel sterkte in ieder geval met het verlies van je maatje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 12:16 



 
Profiel   

Ach, dat is heel verdrietig, sterkte Solleke_Noah. Zo te lezen hebben jullie het wel erg fijn gehad de laatste periode in dit nieuwe huis.

Ik heb ook altijd met plezier meegelezen en zou, als je weer tijd en zin hebt, graag horen wat jullie sinds je laatste posts allemaal hebben kunnen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 12:25 



 
Profiel   

Ach Sarah wat verdrietig is dat.. ;(
Gelukkig heb je hem toen kunnen kopen en heeft hij bij nou nog een mooi leven gehad en ook zo dichtbij, heel fijn. :+:
Heel veel sterkte ook met je gezondheid, hopelijk voel je je snel weer wat beter. :*

Ik zag dat je foto's had van je keuken, erg leuk geworden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 12:27 



 
Profiel   

Bedankt allen... Sol was toch ook wel één van de hoofdredenen van de koop van ons huis. Mijn krakkemikkige vriend dichtbij, lekker pamperen..Zeker fijn dat we de laatste periode nog zo dichtbij elkaar konden zijn.


En inderdaad, met het terugscrollen door het topic, de keuken is eindelijk vernieuwd. Jullie hadden toen veel leuke suggesties voor kleuren, hoe we het verven konden aanpakken enz enz. Het is uiteindelijk dus lichtblauw geworden, één van jullie suggesties :D

Verkoopfoto:

[ img ]

En nu! Enkel de spatwand moeten we nog vervangen, gaan kleine steentjes met voeg tussen worden.

[ img ]

De deurknopjes zijn tweedehands, oude marmeren knopjes (volgens een vriendin 'de meest mottige knopjes ooit' :') ik vind ze snoezig <3 )

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 12:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 34 van de 65 [ 1625 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 65  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen