Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke activity tracker?

 
Profiel   

Met de polar kun je wel zwemmen, maar meet ie niet als activiteit. Hoewel hij ook paardrijden wel meepakt als bewegen.

Ik zou zelf voor de samsung gaan. Hoewel de fitbit misschien uitgebreider is, vind ik waterdicht voor mezelf belangrijk. Nu zit mn kleding er overheen. Maar zomers als het regent, wordt je ding wel nat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-17 02:32 



 
Profiel   

Er zijn ook fitbit modellen die waterdicht zijn. Weet uit mn hoofd even zo snel niet welke.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-17 07:29 



 
Profiel   

_kimm schreef
Er zijn ook fitbit modellen die waterdicht zijn. Weet uit mn hoofd even zo snel niet welke.



Die vind ik niet mooi :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-17 09:08 



 
Profiel   

Ik heb gewoon via wish (app en website) eentje besteld. Ding werkt prima en houd vanalles bij. Voor ongeveer 20 euro icl verzending euro was het echt geen miskoop.

Linkje tracker

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-17 01:45 



 
Profiel   

@ Dani

Samsung gear Fit 2!! Voldoet aan alles wat je wil en meer behalve misschien de prijs....

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 11:41 



 
Profiel   

Ik ben me ook aan t verdiepen in de horloges.
Hoe bevallen de verschillende van jullie tot nu toe?
Is er iets wat je mist nu je hem in gebruik hebt?
Ik wil de Polar m600 aanschaffen
Voor mij is t belangrijk dat ik hem kan gebruiken tijdens hardlopen (buiten) en mijn Cardio/ kracht training met mijn personal trainer.
Ik train nu met de Polar app en hartslagband.
De app bevalt erg goed. Door een ongeluk heb ik littekenweefsel, hierdoor kan de hartslagband soms mijn hartslag niet meten. Ik wil daarom graag een horloge wat via de pols kan meten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 16:55 



 
Profiel   

Ik heb de polar a360 en volgens mij meet die aardig netjes via de pols. Hij zit me erg lekker en dat was wel belangrijk. Maar goed, ik heb hele smalle polsen, dus groter was geen optie. Voor mij was waterdicht daarnaast belangrijk. Vaak zijn ze dan ook iets beter bestand tegen stof en dergelijke. Ik ben dagelijks met paarden bezig en vrij lomp. Moet dus erop vertrouwen dat hij niet direct kapot stoot of stuk gaat als je waterbakken vult, paarden afspuit etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 18:26 



 
Profiel   

Wat is t verschil met de m600?
Blijft het scherm mooi ondanks t werk met de paarden enzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 18:49 



 
Profiel   

Hier ook a360 en blijft gewoon goed. Ik heb er wel zo'n bescherm plasticje over zitten :) Maar dagelijks bij de paarden en geen klachten over

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 20:00 



 
Profiel   

Ik zit momenteel toch te twijfelen om een activity tracker te gaan aanschaffen.

ik mocht er eentje uitproberen met de sportschool maar omdat die wat strak zat wanneer ik paardrijkleding aan had en zat wat krapqua geld, hierdoor heb ik die niet meer gekocht.
Op marktplaats zie ik weinig tot geen polar/fitbit te koop staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 20:15 



 
Profiel   

Ik hou ook marktplaats in de gaten, maar voor de m600 verschilt de prijs niet erg veel met een nieuwe.

Wat ik net lees is dat de m600 niet werkt met iOS 10.??? En de a360 wel. Dat zou jammer zijn, maar voor mij wel een afhaker van de m600 omdat ik een iPhone 6s heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 21:09 



 
Profiel   

Laurievc schreef
Hier ook a360 en blijft gewoon goed. Ik heb er wel zo'n bescherm plasticje over zitten :) Maar dagelijks bij de paarden en geen klachten over


Ow, handig. Gewoon uit een telefoon hoesje geknipt?

Mijn scherm is nog mooi, maar nu steeds lange mouwen aan gehad. Bandje is soms wel erg stoffig. Ik heb een zwarte. Maar is zo schoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-17 01:07 



 
Profiel   

Nee echt besteld haha! Op AliExpress heb je er 3 hoesjes voor 5 euro :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-17 08:12 



 
Profiel   

denbine schreef
Ik ben me ook aan t verdiepen in de horloges.
Hoe bevallen de verschillende van jullie tot nu toe?
Is er iets wat je mist nu je hem in gebruik hebt?
Ik wil de Polar m600 aanschaffen
Voor mij is t belangrijk dat ik hem kan gebruiken tijdens hardlopen (buiten) en mijn Cardio/ kracht training met mijn personal trainer.
Ik train nu met de Polar app en hartslagband.
De app bevalt erg goed. Door een ongeluk heb ik littekenweefsel, hierdoor kan de hartslagband soms mijn hartslag niet meten. Ik wil daarom graag een horloge wat via de pols kan meten.


Hartslagmeting via je pols is een stuk onnauwkeuriger dan via een borstband. Je kan die band ook omdraaien, zodat de contacten op je rug zitten. Op die manier kan je ook voorkomen dat het littekenweefsel in de weg zit en toch nauwkeurig meten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-17 01:14 



 
Profiel   

Ik ga binnenkort met de band van mn zoon en mn polar om de pols meten en vergelijke, ben wel benieuwd. Naar mijn gevoel is de hartslag redelijk nauwkeurig, maar de stappenteller vaak wat minder.

Vandaag deed ik hem om, heb een klein stukje met de honden gelopen en daarna naar stal. Daar eerst uitgemest. 3 stallen, 4x naar de mesthoop op 10 meter gelopen. Daarna 2x naar de paddock en de paarden eruit gehaald.
Thuis weer met de hondjes een klein rondje gedaan. Stond hij al op ruim 8km en dat is echt teveel voor vandaag.

Met rijden meet hij ook door, maar vind ik niet zo erg. Als ik in het bos rij weet ik ongeveer hoeveel km mn rondjes zijn. En uiteindelijk is het wel een activiteit natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-17 02:27 



 
Profiel   

Karl66 schreef
denbine schreef
Ik ben me ook aan t verdiepen in de horloges.
Hoe bevallen de verschillende van jullie tot nu toe?
Is er iets wat je mist nu je hem in gebruik hebt?
Ik wil de Polar m600 aanschaffen
Voor mij is t belangrijk dat ik hem kan gebruiken tijdens hardlopen (buiten) en mijn Cardio/ kracht training met mijn personal trainer.
Ik train nu met de Polar app en hartslagband.
De app bevalt erg goed. Door een ongeluk heb ik littekenweefsel, hierdoor kan de hartslagband soms mijn hartslag niet meten. Ik wil daarom graag een horloge wat via de pols kan meten.


Hartslagmeting via je pols is een stuk onnauwkeuriger dan via een borstband. Je kan die band ook omdraaien, zodat de contacten op je rug zitten. Op die manier kan je ook voorkomen dat het littekenweefsel in de weg zit en toch nauwkeurig meten.


Bedankt voor de tip, ik ga het eens proberen.
Heb al veel geprobeerd, behalve dat!
Wel over gehad met een medewerker van Polar zelf, die vertelde dat hij dan niet zou meten.
Ben benieuwd straks...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-17 08:26 



 

superpony schreef
Ik ga binnenkort met de band van mn zoon en mn polar om de pols meten en vergelijke, ben wel benieuwd. Naar mijn gevoel is de hartslag redelijk nauwkeurig, maar de stappenteller vaak wat minder.

Vandaag deed ik hem om, heb een klein stukje met de honden gelopen en daarna naar stal. Daar eerst uitgemest. 3 stallen, 4x naar de mesthoop op 10 meter gelopen. Daarna 2x naar de paddock en de paarden eruit gehaald.
Thuis weer met de hondjes een klein rondje gedaan. Stond hij al op ruim 8km en dat is echt teveel voor vandaag.

Met rijden meet hij ook door, maar vind ik niet zo erg. Als ik in het bos rij weet ik ongeveer hoeveel km mn rondjes zijn. En uiteindelijk is het wel een activiteit natuurlijk.

Maar onderschat je niet het stuk dat je loopt? Als je een actieve dag op stal hebt dan is het natuurlijk meer dan alleen de stukjes naar de mesthoop, ook elke keer als je een stap zet richting de kruiwagen is dat weer een stukje.

Ik denk dat hartslag meten met een stappenteller altijd lastig is. Ik probeer vooral aan te houden dat ik het zie als een schatting. Als hij 120 aangeeft weet ik dat mijn hartslag 'hoog' is, en op die manier kan ik het toch een beetje inschatten. Echt nauwkeurige hartslagmeting is denk ik alleen noodzakelijk als je echt op je hartslag traint, bijvoorbeeld als je topsporter bent of je hart probeert te trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-17 11:29 



 
Profiel   

Even een vraagje voor de Fitbit Charge 2 gebruikers: hebben jullie geen last van de "bult" aan de onderkant van het kastje?
Ik heb gisteren een Samsung Gear Fit 2, een Fitbit Alta en een Charge 2 om geprobeerd en bij de laatste merkte ik die "bult" op zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-17 10:35 



 
Profiel   

Ik heb hem nu vanaf half januari en moet soms voelen of ik hem nog wel aan heb. Vind dat je hem echt niet voelt zitten hahaaa. Dus hier geen last van de bult. Krijg wel vaak complimenten dat ik een gave horloge aan heb hahaa.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-17 11:34 



 

Ik voel hem ook totaal niet meer zitten. Denk dat het met elk horloge (of het nou een fitnesshorloge is of een normale) wel even wennen is, maar uiteindelijk wordt het een soort tweede natuur. Ik voel me echt naakt als ik m'n horloge niet om heb :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-17 11:37 



 
Profiel   

Ik heb wel dat als ik mijn Polar a360 aanhoud (dus ook douche) dat ik brandplekken krijg van de sluiting. Dus nu doe ik hem 's nachts vaak uit en met douchen maar braaf altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-17 11:40 



 
Profiel   

Ik draag normaal gesproken ook heel vaak een horloge, dat is het probleem ook niet. Maar het leek me zo vervelend met de "bult" aan de onderkant haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-17 12:11 



 
Profiel   

Ik kon nog geen topic hierover vinden, dus er maar een gemaakt. :):)

Wie wilt er meedoen? :D
[MWS] Fitbit Challenges, wie stapt er mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-17 20:51 



 

Loopt wel al een topic over
[MWS] Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-17 21:34 



 
Profiel   

Emmaa_ schreef
Loopt wel al een topic over
[MWS] Fitbit wie doet er mee ?


Hoe heb ik die nou kunnen missen! Even temmen op mijn eigen. :roll:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-17 21:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen