Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 210 van de 501 [ 12509 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

 
Profiel   

lor1_1984 schreef
Janine1990 schreef
Muur is heel donker blauw, marineblauw. Geen idee meer wat het is, want ik heb het gewoon bij de Praxis gehaald in Perfection en het kaartje was ook van Praxis.

Volgens een van je oude berichten is het oldtimer rally, kan dat kloppen?


Nee, dat is de woonkamer ;) Dat is inderdaad gewoon een Flexa kleur. Maar de slaapkamer is echt donkerblauw/marineblauw. Wel heel erg gaaf hoor.
Nu op zoek naar nieuwe dekbedovertrekken, want de meeste ouden passen er niet echt bij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 20:15 



 
Profiel   

We hebben inmiddels al 9 kleden geprobeerd! Vind het heeel lastig ;)

Oh dat wordt vast mooi Janine!

Karijn daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :D als we 'm beu zijn halen we 'm eraf, simpel zat. Interieur is gelukkig niet statisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 20:17 



 
Profiel   

Ik vind de kleden qua stijl helemaal niet passen bij de rest van je interieur.
Soms pakt dat juist verrassend en goed uit, maar dat vind ik hier niet het geval.

Ik zou ze allebei omruilen. Sorry :')

Maar ik vind de rest van je interieur juist wel heel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 20:19 



 
Profiel   

Ik vind het eerste kleed erg mooi, past ook goed bij de bank! De andere vind ik ook mooi, maar past net iets minder bij het geheel. Ik zou zelf denk ik alleen die bij de bank houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 20:23 



 
Profiel   

Ik vindt beide kleden te klein, ze vormen nu 2 willekeurig eilandjes...
Ik zou voor een veeeeeeuuul grotere gaan onder je zithoek. Eentje waar de bank en de stoel gewoon op kunnen staan. En die andere kan dan gewoon weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 20:27 



 
Profiel   

Ik vind het kleed bij je bank leuk, doordat ie wat versleten lijkt is ie ook minder oubollig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 20:38 



 
Profiel   

Ik vind beide kleden heel leuk zo Doubtless! Helemaal 'in' nu (mocht je daar een beetje mee bezig willen zijn) en maakt de ruimte wat warmer zonder het gelijk donkerder te maken. Het is dat onze hond nogal verhaard door allergieën, maar anders had ik ook zulke kleden gehad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 20:53 



 
Profiel   

Doubtless ik vind de eerste leuk! Staat ook bij de bank qua kleur.
De tweede vind ik persoonlijk niet bij de inrichting passen.

Edit:
Ik zou inderdaad ook voor een veel groter kleed gaan.


Kennen jullie deze al?
https://www.rozenkelim.nl/vintage-vloerkleden.html


Laatst bijgewerkt door Jes op 21-09-17 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:09 



 
Profiel   

Revanches schreef
Hmmm de kleden vind ik persoonlijk niks. Doet een beetje buitenlandshuishouden aan om het zo maar even netjes te omschrijven. Alsof het van die bidkleden zijn.


Dat is dan weer grappig want ik krijg er een “bij ons in de Jordaan” gevoel bij. Sorry maar ik denk dat er mooiere kleden zijn voor deze woonkamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:10 



 
Profiel   

Voorbeelden zijn welkom hoor! Krijg al buikpijn bij het idee dat t rode kleed weg moet & dat ik dan wéér op jacht moet :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:12 



 
Profiel   

Sostre Grene heeft hele mooie vond ik, passend bij het bankje. Maar of die dan nog bij die bij de bank past..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:13 



 
Profiel   

Doubtless schreef
Super lachen om de verschillende reacties te lezen :)) bidkleed en buitenlandshuishouden vind ik ook erg typisch, mijn oma had zo'n patroon inderdaad op tafel liggen :j

Vriendlief vind die bij de bank leuk, de rode in de hoek niet. Dus we gaan er een paar dagen naar kijken & dan beslissen :Y)

Tof Janine! Welke kleur is jullie muur?



Meningen verschillen uiteraard, met een tapijt is niets mis mee maar vindt deze 2 te 'oud' voor bij je interieur te passen. :)

Is het trouwens bewust zo gedaan dat de kamer zo leeg is of zal dit nog aangevuld worden met de tijd?

Is deze niets?
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20345874/
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20314660/


Laatst bijgewerkt door Jolynne op 21-09-17 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:18 



 
Profiel   

Doubtless schreef
Voorbeelden zijn welkom hoor! Krijg al buikpijn bij het idee dat t rode kleed weg moet & dat ik dan wéér op jacht moet :oo


Ik zou misschien voor een groot en simpel sisal kleed gaan. De natuurlijke materialen maken het strakke en moderne (wel mooi hoor) misschien met iets zachter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:18 



 
Profiel   

Prosecco schreef
Doubtless schreef
Super lachen om de verschillende reacties te lezen :)) bidkleed en buitenlandshuishouden vind ik ook erg typisch, mijn oma had zo'n patroon inderdaad op tafel liggen :j

Vriendlief vind die bij de bank leuk, de rode in de hoek niet. Dus we gaan er een paar dagen naar kijken & dan beslissen :Y)

Tof Janine! Welke kleur is jullie muur?



Meningen verschillen uiteraard, met een tapijt is niets mis mee maar vindt deze 2 te 'oud' voor bij je interieur te passen. :)

Is deze niets?
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20345874/
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20314660/


Grijs staat heel saai & beige valt af omdat dat echt niet bij de bank staat :Y)

Jenny ik denk dat dat vooral heel saai staat...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:20 



 
Profiel   

Kleden zijn lastig inderdaad. Mijn kleed had ik met mijn ex uitgezocht, maar in mijn nieuwe huisje vind ik hem miet zo geweldig :n

Dat kleed bij de bank staat mooi Doubtless! Die rode vind ik wel afleiden van de kleuren in het hoekbank en vanaf de foto valt de schommel wat weg.
Ben wel weg van je inrichting!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:26 



 
Profiel   

Ik vind beide kleden heel gaaf. Ik vond eigenlijk de rest van de kleden die in dit topic werden aangedragen te 'leenbakkerachtig', waarmee ik bedoel dat iedereen dat soort kleden al heeft. Nu heb je er juist je eigen interieur van gemaakt. Vind het nog wel wat kaal in je huis, misschien nog wat meer planten en muurbekleding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:32 



 

Beide heel gaaf. Maar niet samen. Net beetje te veel.

De rode is heel ruig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:40 



 
Profiel   

Doubtless, ik vind het hele gave kleden, alleen niet in combinatie met je interieur. Ik zou op zoek gaan naar een kleed waar de kleuren van je kussentjes (het geel en blauw) heel duidelijk in naar voren komt. Ik denk dat dat de boel heel erg op zal halen. De bank en kussentjes matchen qua kleur echt niet bij de kleden (vind ik). Succes met de zoektocht!

Edit: ik denk ook dat 2 van die grote kleden 'to much' is. Ik zou voor één groot kleed gaan voor bij de bank. En dan evt een kleiner effen kleedje voor bij de schommel. Eentje die niet zo opvalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:59 



 
Profiel   

Doubtless, en wat als je 't kleed bij de bank laat liggen en bij die andere zit 2 schapenvacht neerlegt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 22:16 



 
Profiel   

donnar schreef
Doubtless, en wat als je 't kleed bij de bank laat liggen en bij die andere zit 2 schapenvacht neerlegt?


Nah! Dat wilde ik net hier neerzetten! Lijkt mij idd ook een heel mooi idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 23:08 



 
Profiel   

Jaaaa ik vind de kleden geweldig en eens wat anders! ik vind ze zelfs leuk bij elkaar staan! Nu nog wat planten en klaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 04:24 



 
Profiel   

karin1985 schreef
Ik vindt beide kleden te klein, ze vormen nu 2 willekeurig eilandjes...
Ik zou voor een veeeeeeuuul grotere gaan onder je zithoek. Eentje waar de bank en de stoel gewoon op kunnen staan. En die andere kan dan gewoon weg.


Ik heb twee 2x3m kleden besteld, maar die deden heel weinig voor het hoekje. Dekte overigens de zithoek ook niet voldoende om meubels er volledig op te zetten. Waar vind ik een nog groter kleed (budget 400/500€)?

Ik zie het overigens niet als 2 eilandjes, maar sta open voor ideeen :D

Vachtjes zijn afgekeurd door vriendlief :Y) lijkt me ook niet zo hygiënisch, schapenvacht op de vloer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 05:41 



 
Profiel   

Lastig Doubtless.. En zoveel verschillende meningen, maakt het nog lastiger denk haha.

Als ik naar jouw foto's kijk, voelt jouw huis erg leeg/kaal uit en de vloer maakt het ook wat killer. De hoek met de schommel (ontzettend gaaf!) voelt voor mij als een hoekje zonder echt doel en zo is het imo ook ingericht.

Dan de kleden, ik hou van vintage kleden. Ik moest even wennen aan die van jou, maar die bij de bank vind ik erg mooi. Wel vind ik deze erg klein, waardoor deze wat wordt opgeslokt door de wat killere ruimte.

Het rode kleed lijkt erg random neergelegd. Zo van: we hebben nog een kleed, laten we die maar in die hoek leggen.

Ikzelf mis verbinding tussen de 2 ruimtes, warmte en een duidelijk doel. Misschien leg ik het niet helemaal duidelijk uit, voor nu voelt het erg alsof er "maar wat neergelegd" is. Wat niet betekent dat het zo is, maar zo voelt het.

Hoe je het wel zou kunnen doen... Daar zou ik over na moeten denken haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 06:26 



 

Cardy schreef
Lastig Doubtless.. En zoveel verschillende meningen, maakt het nog lastiger denk haha.

Als ik naar jouw foto's kijk, voelt jouw huis erg leeg/kaal uit en de vloer maakt het ook wat killer. De hoek met de schommel (ontzettend gaaf!) voelt voor mij als een hoekje zonder echt doel en zo is het imo ook ingericht.

Dan de kleden, ik hou van vintage kleden. Ik moest even wennen aan die van jou, maar die bij de bank vind ik erg mooi. Wel vind ik deze erg klein, waardoor deze wat wordt opgeslokt door de wat killere ruimte.

Het rode kleed lijkt erg random neergelegd. Zo van: we hebben nog een kleed, laten we die maar in die hoek leggen.

Ikzelf mis verbinding tussen de 2 ruimtes, warmte en een duidelijk doel. Misschien leg ik het niet helemaal duidelijk uit, voor nu voelt het erg alsof er "maar wat neergelegd" is. Wat niet betekent dat het zo is, maar zo voelt het.

Hoe je het wel zou kunnen doen... Daar zou ik over na moeten denken haha.


Ik vind ze inderdaad ook wat klein en weinig verbinding tussen de 2 kamers.

Maar dat komt waarschijnlijk omdat het nog niet ingericht is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 07:39 



 
Profiel   

Je kunt tapijt tot een kleed laten verwerken. Dus dan kun je de maat helemaal zelf bepalen. Meestal zijn rollen 4 meter breed. Om de maat te bepalen kun je eventueel met een simpel zeil werken.

Proefleggen wordt dan wel lastig.

Is het niet een idee om bij een winkel langs te gaan die gratis interieur advies geeft. Bijv aan-huis.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 07:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 210 van de 501 [ 12509 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen