Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 16 [ 380 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

 
Profiel   

Gefeliciteerd! Leuk zeg!

Ik woon hier denk ik een jaar of 5, valt me echt tegen dat inpakken, veel te veel spullen. := En omdat het huis van vriendje zo klein is moet ook echt veel weg..
21 augustus de sleutel inleveren, dus nu MOET ik tenminste ook echt aan de slag..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 16:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Sabine!! Foto's!!!! ;)

Oh das helemaal een uitdaging Absque!! Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 00:40 



 
Profiel   

Dan kom je er pas achter wat je verzameld in al die jaren :P
Ik ben altijd groter gaan wonen, kan nog doorgaan met verzamelen :j

Dank jullie wel
Foto's komen als het allemaal rond is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 08:11 



 
Profiel   

Ik had een appartement met 3 slaapkamers, voor mezelf. :o Nu naar een appartement met 1 slaapkamer, met vriendje. Geen aanrader. :+
Ik ben ook benieuwd naar foto's. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 08:20 



 
Profiel   

Dat is een heel stuk inleveren zeg :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 10:45 



 
Profiel   

Dinsdagmiddag het voorlopig koopcontract tekenen *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 14:25 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Sabine!! En veel plezier vandaag! Al zicht op wanneer je over kunt?

Wij kunnen ook eindelijk gaan inpakken. Gisteren de goedkeuring van de immigratiedienst gekregen, mijn man heeft gelijk zijn baan in Sydney opgezegd en gaat vandaag overleggen met zijn nieuwe werkgever over een startdatum. Dat zal 28 augustus of 4 September zijn. Ik hoop op September, want hij moet t/m 25 augustus hier werken dus anders hebben we 3 dagen om alles over te rijden.
We gaan het beleven, voorlopig moeten we gaan inpakken. En ga ik weer vrolijk verder met huizen zoeken in Brisbane. Duurde zo lang dat elk huis wat ik gevonden had, alweer weg is intussen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 01:04 



 
Profiel   

Dank je wel!!!
3 november, misschien al eerder :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 18:32 



 
Profiel   

Sabine wat gaaf! Moet er veel aan de woning gebeuren?

En dat lijkt me pittig zeg, 3 dagen.. 10 dagen trouwens ook :=
Bij mij zijn zo goed als al m'n spullen over verhuisd. Vandaag is een groot deel van de vloer eruit en troep naar de stort etc, morgenochtend afmaken. En dan maandag de sleutel inleveren. Wat kijk ik daar naar uit zeg. Heeft een hoop kopzorgen gekost dat verhuizen, en een hoop slapeloze nachten (midden in de nacht inpakken Pff)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 19:25 



 
Profiel   

Ppfff niet leuk zeg.
Ik zie ook op tegen het verhuizen, maarja als alles eenmaal daar is :D

Ik hoef eigenlijk niks te doen aan het huis, misschien beetje schilderen naar wens

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 15:41 



 
Profiel   

Waarom moest jij de vloer eruit halen Absque?
Fijn dat het eind vd verhuizing in zicht is voor je! Dalijk lekker genieten en uitrusten.

Dat scheelt Sabine! Dan kun je er lekker snel in.

Nou, hier schiet het nog niet erg op. Mijn man heeft nog steeds geen startdatum gekregen van zijn nieuwe baas (hij heeft de beste man nog niet eens te spreken gekregen omdat dinsdag zijn kind ziek was en gister een feestdag in Queensland) en zolang we die niet hebben, kan ik geen vrachtwagen boeken. Krijg er een punthoofd van, want ik zie onze planning vollopen op het werk, dus ik zie het zo gebeuren dat we dalijk volgeboekt zitten als wij moeten verhuizen :\ Veel meer dan dozen inpakken kunnen we dus nog niet doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 01:11 



 
Profiel   

Sabine, gefeliciteerd! Is het allemaal zo goed dat je geen vloeren o.i.d. hoeft aan te pakken enzo? Ik zou toch in ieder geval wel graag alles willen schilderen etc. Gewoon om eigen kleuren te kiezen en gewoon even frisse start met schoon en nieuw. Maar zit ook beetje tussen de oren misschien hoor ;)

Wij hebben een huis van oudere mensjes gekocht, sowieso verouderd en andere smaak dus bij ons geen twijfels over.

Barramundi, wat irritant! Wil je dingen regelen alleen al voor je eigen gemoedsrust en dan blijft het zo maar open staan. Hopelijk snel duidelijkheid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 09:14 



 
Profiel   

Wij zitten inmiddels midden in de verhuizing. Pff, wat een ellende met de aannemer zeg! Ze zijn gewoon 3 weken te laat begonnen aan de badkamer en laten het nog steeds regelmatig dagen afweten. Het stucwerk is ook niet bepaald netjes :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 09:23 



 
Profiel   

Huis is in 2014 verbouwd. Vloer kan ik overnemen, ligt een hele mooie in. Verven doen we zeker wel, al is het maar voor het idee. Maar in principe is het niet nodig ( behalve 1 muur op de slaapkamer, die is groen :r gaat dan paars worden)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 20:15 



 
Profiel   

Alles ziet er nog goed uit.
Er zit een kort geding aan te komen :(
Ben hard aan het zoeken voor een opslag van mijn inboedel, wordt je niet vrolijk van.
Handigst lijkt me, om een container te laten komen, spullen erin, op laten halen, in de opslag, en als ik de sleutel heb, bij het nieuwe huis laten plaatsen en lossen maar....
En tijdelijk naar mijn ouders met mijn dieren

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 03:24 



 
Profiel   

Wat is er aan de hand dan met je huis Sabine? Dat je terug naar je ouders moet en een kort geding? Klinkt serieus, sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 13:02 



 
Profiel   

Ik moest ook even terugzoeken, maar had met het bestemmingsplan te maken.

Sabine, krijg jij last van het kort geding of gaat dat naar de verhuurders? Lastig hoor, hopelijk is het snel voorbij voor je en zit je straks lekker in een leuk huisje waar je wél mag blijven.

Hier ook wat stress. Vriendlief vindt het niet nodig om alvast spullen (lees: een bed) te bestellen. Ik vind van wel. Nu het compromis (??) dat we niets bestellen en het straks halen bij de outlet in hetzelfde dorp. Worst case scenario halen we een luchtbed bij de Decathlon. :=

Wel een leuk vooruitzicht om te verhuizen naar Ripoll, nu dat dorp zo vaak in het nieuws is (geweest). :+ Nog 30 dagen te gaan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 13:15 



 
Profiel   

sabine1979 schreef
Ik mag ook zeggen 'ik ga verhuizen'.
Kan beter zeggen ík MOET verhuizen'.
Ik zit sinds januari gehuurd, dit is voormalig winkelpand.
Verhuurders zijn al paar jaar bezig om een woonbestemming te krijgen.
Ze hebben van de 'winkel' 2 appartementen gemaakt.
Vergunning gekregen omte verbouwen.
Nu geeft de gemeente geen woonbestemming af.
Dus ik moet eruit, ik over de zeik -:(-

Ik heb 2 maanden, 13 juni te horen gekregen, om iets anders te vinden.
Huurwoning is in de buurt niet te vinden, dus koopwoning kijken.
Bij 3 huizen wezen kijken, en het 3de huis <3
Ook goedgekeurd door mijn ouders :j

Eindbod is bepaald, hier ga k mee akkoord,
nu dus de hypotheek verder regelen.
Hopen dat het allemaal doorgaat,
anders zal ik met mijn dieren naar mijn ouders moeten voorlopig, en de spullen in de opslag doen.


Even de quote van juli terug gezocht. Wat een ellende zeg Sabine, sterkte ermee. :(:)

Cayenne, ik hoor wel vaker gruwel verhalen over aannemers die niet doen wat afgesproken is. Lijkt me zo'n lastige situatie, je bent toch afhankelijk van ze.

Ik ben inmiddels verhuisd. Mijn leven staat in dozen op de vliering. *\o/* Gelukkig heeft vriendje beloofd dat we binnen een jaar gaan verhuizen naar een groter huis, dus voor nu laat ik het zoveel mogelijk in dozen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 13:16 



 
Profiel   

Oh ja dat was het verhaal inderdaad! Vind het echt wel rot voor je hoe dat is gelopen. Eigen huisje kopen moet vreugdevol en vrijwillig zijn ipv 'gedwongen'.

Cheyenne kun je daar wat mee? Dat is gewoon niet de afspraak natuurlijk!

Nissima: DIe outlet zou ik spannender vinden dan een dag erna naar een grote winkel :') nachtje op een luchtbedje kan best!

Fijn dat je verhuisd bent Absque! En dat jullie toch redelijk vlot groter gaan wonen! Slim om dan inderdaad waar mogelijk de boel in dozen te laten

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 16:28 



 
Profiel   

Mijn keuze is het ook niet, hoor. Ik wilde gewoon een bed bestellen maar dan is hij bang dat het niet op tijd aankomt :o?

Oh lekker Absque_dubio dat al jouw spullen in dozen staan... maar als je inderdaad binnen een jaar weer weggaat is dat wel te doen en kan je het beter in de dozen laten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 17:07 



 
Profiel   

Vandaag een mail van de advocaat eruit gegaan,
Geldbedrag + advocaatkosten + borg + verhuiskosten,
dan 3 november overhuizen en 10 november de oplevering.
Ben benieuwd of ze hiermee akkoord gaan, denk het niet.
Heb al info gewonnen om boxen te laten plaatsen, deze vol te landen, en de opslag in.
Niet wat ik wil, maarja.
Afwachten op hun reactie maar weer.
Ik weet niet of ik bij het kort geding moet zijn.
Ben bovenal kwaad nu -:(-
Het is hun fout nog steeds niet _-:( , kunnen van mij de .... krijgen
Overlijdensrisico is tenminste al wel goedgekeurd, kan met een gerust hart omvallen _O-

Hoop dat je toch fatsoenlijk iets hebt om op te slapen Nissima

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 23:35 



 
Profiel   

Jeetje wat een gedoe Sabine!! Kan me voorstellen dat je woest bent!!

Pfff... aannemers, Cayenne! Helaas weer een bevestiging dat er teveel onbetrouwbare types rondlopen.

Hahaha, jullie met dat bed Nissima! Gelukkig heb je een compromis kunnen sluiten!

Wij zijn inmiddels over en in Brisbane gearriveerd. Een huis hebben we nog niet en bij vrienden logeren bleek op het allerlaatste moment ook lastig. We hebben dus letterlijk tijdens de rit van Sydney naar Brisbane een huisje op een caravanpark geboekt voor de eerste 4 weken. Het is piepklein maar in principe zit alles erin en doordeweeks moeten we toch werken.
Onze spullen zijn ook gearriveerd en staan op mijn werk in de loods. Onze rit hierheen met twee auto's was vooral lang en saai maar verliep verder prima.
Vandaag op huizenjacht geweest, 6 bezichtigingen gedaan en bij nog 9 huizen langsgereden. Daar zijn 2 mogelijke kandidaten uitgekomen, eentje moeten we dus nog vanbinnen bekijken. Als we die gezien hebben, gaan we op 1 of 2 inschrijven en dan maar hopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 14:12 



 
Profiel   

Het wordt met de dag spannender _/-\o_
Nu dreigen ze met ontruiming!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 19:07 



 
Profiel   

Ontruiming! Ben je er nog niet uit dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 19:47 



 
Profiel   

Nee, moet blijven zitten van de advocaat :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 19:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 16 [ 380 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen