Samsung galaxy s8 en s8 plus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 19:30

HorseTimeXL schreef:
Ja precies hier ook, had er een topic voor geopend. Nu moet ik eerst een flink bedrag al direct bij betalen omdat ik anders niet onder de BKR registratie uitkom. Heel irritant.

Hier zitten overigens toch ook mensen die al eerder samsung telefoons hebben gehad? Ik zit nu heel erg te twijfelen over de samsung s7 Edge. Prachtige telefoon, maar is die ook aan te raden? Blijft die het goed doen?


Mijn vader blijkt die te hebben :') hij is er erg over te spreken :)

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 19:43

Dawn1993 schreef:
Ik heb in september 2015 mijn abbo afgesloten dus ja, maar toch echt he die regel man :-)

Maar toch niet voor het betalen van de S8 :')

HarmanyL

Berichten: 2666
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 20:12

Eleionomae schreef:
HorseTimeXL schreef:
Ja precies hier ook, had er een topic voor geopend. Nu moet ik eerst een flink bedrag al direct bij betalen omdat ik anders niet onder de BKR registratie uitkom. Heel irritant.

Hier zitten overigens toch ook mensen die al eerder samsung telefoons hebben gehad? Ik zit nu heel erg te twijfelen over de samsung s7 Edge. Prachtige telefoon, maar is die ook aan te raden? Blijft die het goed doen?


Mijn vader blijkt die te hebben :') hij is er erg over te spreken :)



Ik sinds gisteren. Tot nu toe zeer tevreden!

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 20:28

Is er ook een manier van een foto maken door middel van de zijkant oid? Ik kan voor mijn gevoel alleen via de normale button op het touch screen een foto maken en dat is soms wat onhandig

Dawn1993

Berichten: 361
Geregistreerd: 08-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 20:33

Peelie schreef:
Dawn1993 schreef:
Ik heb in september 2015 mijn abbo afgesloten dus ja, maar toch echt he die regel man :-)

Maar toch niet voor het betalen van de S8 :')


Nee voor mijn S5 :-)

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 20:41

Die BKR registratie gaat in zodra mensen op 1 mei een nieuw telefooncontract afsluiten. Mensen die dat dus vooooor 1 mei doen, worden niet BKR geregistreerd. Ongeacht of je telefoon pas na 1 mei geleverd word.

xPabloBokt

Berichten: 9482
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:31

Lienek schreef:
Is er ook een manier van een foto maken door middel van de zijkant oid? Ik kan voor mijn gevoel alleen via de normale button op het touch screen een foto maken en dat is soms wat onhandig


Geloof dat je de volumeknoppen daarvoor kunt instellen maar pin me er niet op vast!

Goldwynn

Berichten: 1428
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 14:42

Heeft iemand hier ervaring met een glass screen protector? Ik heb hem gister in de tele2 winkel erop laten zetten, maar de aanraakgevoeligheid van m'n scherm is zo ongeveer nihil. Mn vader zegt dat hij het niet beter had kunnen doen en niet beter dan dit zal worden, maar ik vind m echt niet prettig in gebruik zo. Typen gaat traag en onhandig en is helemaal niet prettig. Terwijl ik best wel hele gesprekken voer in chatapps..

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 15:11

Je kan de aanraakgevoeligheid wel regelen in de instellingen.
Misschien staat ie niet op heel gevoelig?

Goldwynn

Berichten: 1428
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:12

Ik heb er niets aan veranderd, dus dan zou hij dat zelf hebben moeten gedaan?

Maar lees meer revies over de mobilize edge-to-edge protector. Hij plakt idd niet goed en dus is de aanraakgevoeligheid ook minder. Moet ook zeggen dat sommige delen van m'n scherm beter reageren dan anderen, sommige letters pakt ie wel, andere niet, waardoor ik telkens dus problemen heb met typen. Geniet nu in ieder geval niet van m'n telefoon..

Op dit moment ben ik bereid hem er weer af te slopen. Mja, dan is m'n scherm niet beschermd...

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:38

Peelie schreef:
Die BKR registratie gaat in zodra mensen op 1 mei een nieuw telefooncontract afsluiten. Mensen die dat dus vooooor 1 mei doen, worden niet BKR geregistreerd. Ongeacht of je telefoon pas na 1 mei geleverd word.



Maar als je abonnement pas na 1 mei in gaat en wel voor die tijd hebt afgesloten geld het ook...

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 15:54

Ik heb verlengd op 29 April. :D

Dawn1993

Berichten: 361
Geregistreerd: 08-03-15

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 16:55

Ik heb vandaag contact gezocht met T-mobile of ik miss vervroegd mag verlengen. Helaas reageren ze zoals zo vaak totaal niet, ik vind ze sws poedersuiker met die service van ze.. Maar ja ben wel bang dat ik door die bkr zooi mijn S8 niet krijg..

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 17:11

Ja heel vervelend is dat. Hier net hetzelfde. Daarom toch besloten om voor een iPhone 6s te gaan. Die is een stuk goedkoper en moet echt een nieuwe telefoon. Hoef dan maar 170 bij te betalen..

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 17:21

En wat nou als je de S8 erbij neemt. En betaald m gelijk helemaal? Of snap ik het niet goed met die BKR registratie? :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 17:22

Ik twijfel :P

S7 of S8 , telfort is 173 bij betalen en of deze krent het wil :+ . Vind de S8 een prachtig toestel namelijk

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 17:41

Ja het gaat erom dat je kredit dus het bedrag van je telefoon dat je leent onder de 250 blijft.. dus het zou kunnen een Samsung S8 maar vind het niet fijn om hem direct helemaal te betalen. Zo veel geld heb ik op dit moment ook niet. Dus dan betaal ik liever wat maandelijks af, zoals ik het altijd gedaan heb.

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 17:44

kimberlyve schreef:
Peelie schreef:
Die BKR registratie gaat in zodra mensen op 1 mei een nieuw telefooncontract afsluiten. Mensen die dat dus vooooor 1 mei doen, worden niet BKR geregistreerd. Ongeacht of je telefoon pas na 1 mei geleverd word.



Maar als je abonnement pas na 1 mei in gaat en wel voor die tijd hebt afgesloten geld het ook...

Dat lijkt mij echt heel sterk en dat is ook niet wat mij in de winkel verteld is.

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 08:44

Mij wel. En eigenlijk niet meer dan logische ook anders had misschien half nl alvast een contract afgesloten wat over een aantal maanden pas in gaat..

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 08:47

Ik vind hem veel te groot en het design doet me denken aan een iPhone. Ben nog heel tevreden met mijn S6, hopelijk houd die het nog eventjes uit. Als ik moet verlengen zou ik eerder voor een S7 gaan of wachten op de S9.

Goldwynn

Berichten: 1428
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:07

Volgens mij is de s8 niet groter dan de s7 edge. Volgens mij wel iets smaller dan de s7 edge, ik vind hem in ieder geval prettig in de hand liggen en zeker niet te groot.

Ik wou eigenlijk voor de S7 edge gaan, maar bij het zien van de s8 toch overstag gegaan en geen spijt van. Prachtig apparaat.



Vind t alleen een beetje jammer dat ze de oplaadkabel hebben aangepast

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:10

Goldwynn schreef:
Volgens mij is de s8 niet groter dan de s7 edge. Volgens mij wel iets smaller dan de s7 edge, ik vind hem in ieder geval prettig in de hand liggen en zeker niet te groot.

Ik wou eigenlijk voor de S7 edge gaan, maar bij het zien van de s8 toch overstag gegaan en geen spijt van. Prachtig apparaat.



Vind t alleen een beetje jammer dat ze de oplaadkabel hebben aangepast


S8 is 5.8" en de S7 Edge 5.5"
Dus wel een klein verschil

Kimley

Berichten: 9165
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:15

Wat ik wel jammer vind is dat hij zo glad is aan de achterkant.. bij langdurig gebruik glijdt ie zo uit je handen bij wijzen van spreken :')

Ik heb dus silliconen achter hoesjes besteld.

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-17 09:27

Ik heb ook een silliconen hoesje.
En ik vind die oplaadkabel juist wel fijn!
Het maakt nu niet uit hoe je de kabel erin doet,daar had ik eerder altijd ruzie mee,vooral in het donker. ;)

Kimley

Berichten: 9165
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:49

Ja maar wel jammer dat er 1 kabeltje bij zit.. en de orginele €21 kosten :')
En op alieexpress duurt het n eeuwigheid haha, maar toch besteld..
Blijf nu heen en weer lopen :D