Samsung galaxy s8 en s8 plus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:42

Weet iemand dit?

Ik wilde een lettertype downloaden, maar kan alleen via PayPal of CC betalen, voorheen kon dit ook via telefoonfactuur zeg maar...

Goldwynn

Berichten: 1428
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 07:19

Hebben jullie ook dat de batterij sinds een van de laatste systeemupdates ineens heel snel leeg loopt?

Ik 'verlies' 's nachts gemiddeld zo'n 10 tot 15 % van mn batterij, terwijl er, voor zover ik kan zien, niets loopt te draaien. Ging vannacht met 80% slapen, toen ik wakker werd was daar 67% van over. Voorheen ging er 's nachts altijd maar een procent 2 vanaf...

xPabloBokt

Berichten: 9479
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 08:14

Geen last van.. heb hem vannacht rond 00.00 van de lader gehaald, alle apps gesloten en nu al even aan het gebruiken en heb nog 93%

Blacky94

Berichten: 3502
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 15:12

Weet iemand wat het volgende kan zijn? Meestal kom ik er zelf wel uit, maar nu even niet...

Ik heb sinds een aantal dagen dat hij mijn mail via de Outlook App niet meer laad (wel de titel enz, maar de inhoud blijft een licht grijs scherm zodra ik de mail open) en ook links die ik vanuit FB open moet ik nog een keer apart in Internet openen omdat ik anders eenzelfde grijze scherm blijf zien en het net lijkt of hij de pagina niet geladen krijgt...

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 08:50

Iemand enig idee?
Bij themes van de week betaald met paypal. Door een fout paypal account verwijderd. Genoeg geld erop. Maar vraagt nu alleen nog maar om CC, maar heb ik niet. Enig idee waar ik het kan wijzigen?

Of met facturen via je telefoonprovider. Vodafone had dit wle altijd. Nu bij Tmobile

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:47

Banyu schreef:
Iemand enig idee?
Bij themes van de week betaald met paypal. Door een fout paypal account verwijderd. Genoeg geld erop. Maar vraagt nu alleen nog maar om CC, maar heb ik niet. Enig idee waar ik het kan wijzigen?

Of met facturen via je telefoonprovider. Vodafone had dit wle altijd. Nu bij Tmobile


Niemand??

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-18 14:50

Ik heb geen PayPal.

xxxmh

Berichten: 3513
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:31

Ik wil binnenkort ook de s8 aanschaffen denk ik. Heb nu de a5 2016 en heb ik nu bijna 2 jaar maar hij wordt steeds slomer en staat wat vaker vast en de camera is om te huilen.

Ik twijfel alleen om de kleur welke ik wel. Ik heb sim only dus moet het toestel wel los aanschaffen.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 15:04

xxxmh schreef:
Ik wil binnenkort ook de s8 aanschaffen denk ik. Heb nu de a5 2016 en heb ik nu bijna 2 jaar maar hij wordt steeds slomer en staat wat vaker vast en de camera is om te huilen.

Ik twijfel alleen om de kleur welke ik wel. Ik heb sim only dus moet het toestel wel los aanschaffen.


Dat maakt voor kleur nietuit in mijn ogen hoor.

Zou gewoon zwart doen. Het is alleen de achterkant en als ie in een niet transparant hoesje zit, dan zie je er weinig van de kleur. :+

xxxmh

Berichten: 3513
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 17:12

Banyu schreef:
xxxmh schreef:
Ik wil binnenkort ook de s8 aanschaffen denk ik. Heb nu de a5 2016 en heb ik nu bijna 2 jaar maar hij wordt steeds slomer en staat wat vaker vast en de camera is om te huilen.

Ik twijfel alleen om de kleur welke ik wel. Ik heb sim only dus moet het toestel wel los aanschaffen.


Dat maakt voor kleur nietuit in mijn ogen hoor.

Zou gewoon zwart doen. Het is alleen de achterkant en als ie in een niet transparant hoesje zit, dan zie je er weinig van de kleur. :+


Haha ik heb altijd witte telefoons gehad dus vind zwart wel heftig. Vind het jammer dat samsung geen witte meer maakt.

Blacky94

Berichten: 3502
Geregistreerd: 07-07-08

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 19:43

Meer mensen last van het scherm met typen sinds de laatste update? Als ik typ zoals normaal reageert ie veel trager en registreert ie maar de helft of switched ie ineens van taal..

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 20:21

Blacky94 schreef:
Meer mensen last van het scherm met typen sinds de laatste update? Als ik typ zoals normaal reageert ie veel trager en registreert ie maar de helft of switched ie ineens van taal..


Nope, nog steeds geen problemen!

Swah

Berichten: 1861
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:33

Hi, iemand al eens het scherm van de S8 laten maken? Mijne zitten dikke barsten in. Ik kom alleen prijzen tegen van 259 en hoger, zou dat het minimale zijn?

xPabloBokt

Berichten: 9479
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 11:38

Swah schreef:
Hi, iemand al eens het scherm van de S8 laten maken? Mijne zitten dikke barsten in. Ik kom alleen prijzen tegen van 259 en hoger, zou dat het minimale zijn?


Dat is idd het minimale. En hou er rekening mee dat het achterkantje ook kan kapot kan gaan bij reparatie. Dat kostte mij nog eens €59,- extra toen ik mijn scherm liet repareren. Mocht je het uiteindelijk laten doen kan ik je deze screenprotector aanraden:

Mobilize Edge to Edge Glass Screen Protector

De foto erbij klopt niet maar ik heb hem laatst hier besteld en het werkt super.

xxxmh

Berichten: 3513
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:25

Even een vraagje (krijg een s8 maar deze vraag geldt ook voor de s9 haha):

Ik vind het zonde om allemaal nieuwe kabels te kopen voor powerbank, oplader in me tas etc dus wilde van die adapters kopen. Waar hebben jullie die vandaan? En maakt het uit dat het niet van samsung is of is dat wel beter?

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:38

xxxmh schreef:
Even een vraagje (krijg een s8 maar deze vraag geldt ook voor de s9 haha):

Ik vind het zonde om allemaal nieuwe kabels te kopen voor powerbank, oplader in me tas etc dus wilde van die adapters kopen. Waar hebben jullie die vandaan? En maakt het uit dat het niet van samsung is of is dat wel beter?


Ik heb gewoon goedkope kabels van action, phonejuice. Werkt gewoon perfect!

xxxmh

Berichten: 3513
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:36

Welke screenprotector hebben jullie op de s8. Heb er nu toevallig van de action op gedaan maar ik moet zo hard drukken voordat ik wat kan typen etc. Nu ben ik bang als ik een duurdere koop dat het ook zo is..

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 14:21

xxxmh schreef:
Welke screenprotector hebben jullie op de s8. Heb er nu toevallig van de action op gedaan maar ik moet zo hard drukken voordat ik wat kan typen etc. Nu ben ik bang als ik een duurdere koop dat het ook zo is..


Ik heb er eentje van Ritel op laten zetten, nergens last van hoor!!

xxxmh

Berichten: 3513
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:26

Gelukkig heb ik nu een goede gevonden!

Hoe doen jullie het met oplader want mijn oude Samsung laadde ik elke nacht op. Nu is mijn telefoon 63% en lig nu op bed om zo te slapen maar als ik hem nu steeds met zulke hoeveelheid op laad is dat dan niet slecht?

Blacky94

Berichten: 3502
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 10:05

Banyu schreef:
xxxmh schreef:
Welke screenprotector hebben jullie op de s8. Heb er nu toevallig van de action op gedaan maar ik moet zo hard drukken voordat ik wat kan typen etc. Nu ben ik bang als ik een duurdere koop dat het ook zo is..


Ik heb er eentje van Ritel op laten zetten, nergens last van hoor!!

Welke heb je? Die van glas of die flex?

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 17:48

Moet nog half jaar wachten, maar ik weet dat ik al voot de paarse S10+ ga! :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102038
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 15:14

Ik schop dit topic even omhoog...ik mag de 21e verlengen. Heb nu de S7. De S9 is mij nog te duur dus wil de S8 doen. Dan ga ik per maand minder betalen zelfs maar ik wil weten of mijn sim kaart die er nu in zit ook gewoon in de S8 past...ik heb het hele topic doorgelezen maar info daarover niet gevonden.

En als je alles overzet pakt hij dan ook automatisch alle wachtwoorden enzo? Ik heb Pokémon Go erop staan en daar weet ik het ww dus niet meer van.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 15:18

Bellatrix schreef:
Ik schop dit topic even omhoog...ik mag de 21e verlengen. Heb nu de S7. De S9 is mij nog te duur dus wil de S8 doen. Dan ga ik per maand minder betalen zelfs maar ik wil weten of mijn sim kaart die er nu in zit ook gewoon in de S8 past...ik heb het hele topic doorgelezen maar info daarover niet gevonden.

En als je alles overzet pakt hij dan ook automatisch alle wachtwoorden enzo? Ik heb Pokémon Go erop staan en daar weet ik het ww dus niet meer van.


Kan gewoon, en anders is het kwestie van je simkaart knippen, of eventueel zo'n "houdertje".

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102038
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 15:18

Nog kleiner knippen? := Dit is al zo'n mini ding. _O-

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 15:29

Bellatrix schreef:
Nog kleiner knippen? := Dit is al zo'n mini ding. _O-


Dan zal dit niet hoeven
Ook kan je dit zelf bij specifiacties vinden als het een nano simkaart is.