Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Frost schreef:Morgen even met Hollands Nieuwe bellen? Ik denk niet dat je hier zelf iets aan kan doen..
_Zoe schreef:Bij mij (Telfort) word het op de app ook altijd pas in de loop van de dag bijgewerkt dus niet klokslag 00.00.
Jans schreef:Maar voor een gewone sms is geen data nodig, dus dan lijkt mij er wat anders aan de hand..
eilleen333 schreef:Jans schreef:Maar voor een gewone sms is geen data nodig, dus dan lijkt mij er wat anders aan de hand..
Maar bij Hollands nieuwe heb je volgens mij of 1GB data, of 100 belminuten of 1000sms oid. Dus als je door je data heen bent, kan je ook niet meer bellen en sms'en zonder dat je buiten je bundel gaat.
Daarom heb ik een duurder abonnement, met losse data en onbeperkt bellen/sms. Dan kan je altijd iig nog teken van leven geven.
eilleen333 schreef:Jans schreef:Maar voor een gewone sms is geen data nodig, dus dan lijkt mij er wat anders aan de hand..
Maar bij Hollands nieuwe heb je volgens mij of 1GB data, of 100 belminuten of 1000sms oid. Dus als je door je data heen bent, kan je ook niet meer bellen en sms'en zonder dat je buiten je bundel gaat.
Daarom heb ik een duurder abonnement, met losse data en onbeperkt bellen/sms. Dan kan je altijd iig nog teken van leven geven.
AlwaysH schreef:_Zoe schreef:Bij mij (Telfort) word het op de app ook altijd pas in de loop van de dag bijgewerkt dus niet klokslag 00.00.
De vorige keer dat ik nieuwe data kreeg heb ik ook nog midden in de nacht geappt
Daarom vind ik het zo vreemd, geen idee hoe laat dat was, ik gok een uur (had voorheen dit abonnement van Hollandsenieuwe maar dan met 375mb, kreeg ook op de twaalfde)
Dit geeft mijn telfoon aan. Niet dat hij er altijd precies gelijk in heeft, maar geeft toch aan dat hij is bijgeschreven?
[ [url=m/FNviMz.png]Afbeelding[/url] ]
Ik zal morgenochtend nog eens proberen!
@Jans, jawel, ik heb nooit aparte belminuten gehad, alles wordt omgegooid in data.
Alles gaat van die 1000 af.