Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren (Google)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren (Google)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-17 14:58

:wave:

Mijn laptop pest me wel eens vaker en hij heeft sinds ongeveer een week een nieuw grapje, namelijk weer een foutmelding! Elke keer als ik nu naar Google of een gerelateerde website (YouTube, Gmail etc) wil gaan, krijg ik de melding dat deze site geen beveiligde verbinding kan leveren. De exacte foutcode is "ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH"
Na wat Yahoo'en kwam ik op verschillende websites die aanraadden om iets in- of uit te schakelen op chrome://flags en het lijkt bij de meeste mensen te helpen, maar bij mij dus niet -O- Daarnaast las ik ook ergens iets over het resetten van je instellingen van Chrome, maar dat functioneert ook niet. Sterker nog, ik ben nu ook mijn thema en adblocker kwijt... Ik heb het ook even getest in Microsoft Edge en die geeft hetzelfde probleem. Het zit hem dus waarschijnlijk niet in Chrome of Edge, maar in mijn laptop?

Op het moment heb ik Google of YouTube niet zo hard nodig, maar als ik straks weer college heb, is het verrekte onhandig als ik niks kan Googlen of mijn mail niet kan bekijken. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt!