Ervaringen Lidl matrassen gevraagd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emoe
Berichten: 728
Geregistreerd: 11-09-13

Ervaringen Lidl matrassen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-17 09:05

Hoi allemaal.
Mijn man en ik zijn op zoek naar een nieuw bed. Nu willen we graag naar een budget oplossing kijken omdat we momenteel andere prioriteiten hebben, maar het bed waar we nu op slapen kan echt niet meer.

Nu heb ik de matrassentest van de Consumentenbond bekeken, en daar kwam een (koudschuim)matras van de Lidl heel goed uit. Nu is het geteste matras een eenpersoons, en ik vroeg me af of de 160x200 van dezelfde kwaliteit zou zijn.. omdat hij er wel iets anders uit ziet. Je kunt ze helaas niet proefslapen.

Iemand ervaring met deze matrassen?

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Ervaringen Lidl matrassen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 09:12

Ikea komt ook altijd goed uit de testen. daar kan je wel proefslapen, dus ik zou die optie altijd gebruiken. het ene lijf is het andere immers niet.

Marieke33

Berichten: 382
Geregistreerd: 31-07-13
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ervaringen Lidl matrassen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 09:22

Mijn dochter heeft het 140x200 matras van Lidl en slaapt er heerlijk op. Ik heb laatst eens gezellig bij haar gelegen en lekker geslapen. Maar wij zijn zelf een pocketvering matras gewend en dat verschil voel ik wel. Maar voor dit bedrag vind ik het een prima matras.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Ervaringen Lidl matrassen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 09:25

maar marieke, jij bent als volwassene ook een stuk zwaarder dan je kind. je kan die vergelijking dus ook niet maken.

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Re: Ervaringen Lidl matrassen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 09:38

Wij hebben 2x 90 cm matras van de Lidl, ik vind ze echt heel fijn liggen. We hebben een hardere versie, omdat wij allebei graag hard slapen. Moet wel zeggen, hij is echt heel hard, moest even wennen :+
Ik ga er toch vanuit dat de 160 cm matrassen hetzelfde zijn? Maar daar heb ik dus geen specifieke ervaringen over.

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 09:39

Misschien dan eerder kijken naar het Emma matras? ( oko Tex gekeurd dus je weet ook dat de hoeveelheid schadelijke gassen van het matras binnen de norm vallen) Proefslapen is wel belangrijk.

Anoniem

Re: Ervaringen Lidl matrassen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 09:54

Ik heb het eenpersoonsmatras en vind hem heerlijk. Hij is lekker dik en slaapt echt fijn. Het is een zacht matras maar niet slap en je zakt er niet te veel in weg. Ik ben heel tevreden!

Olympia96

Berichten: 3299
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 09:54

Ik heb de 140 en dan de extra hard H3. Echt heerlijk slapen! En zeer betaalbaar.

Emoe
Berichten: 728
Geregistreerd: 11-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-17 09:54

Iselda schreef:
Wij hebben 2x 90 cm matras van de Lidl, ik vind ze echt heel fijn liggen. We hebben een hardere versie, omdat wij allebei graag hard slapen. Moet wel zeggen, hij is echt heel hard, moest even wennen :+
Ik ga er toch vanuit dat de 160 cm matrassen hetzelfde zijn? Maar daar heb ik dus geen specifieke ervaringen over.


Wij slapen ook graag hard, maar de 160×200 matrassen gaan maar tot H2 (= tot 80 kg). Dat zou voor mij prima zijn maar m'n man is 87 kg dus ben bang dat het te zacht is. Twee matrassen van 90 cm breed zou een optie zijn maar dan kunnen we bijna onze slaapkamer niet meer in en uit :(

Het Emma matras wordt me te duur.

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:48

Emoe schreef:
Iselda schreef:
Wij hebben 2x 90 cm matras van de Lidl, ik vind ze echt heel fijn liggen. We hebben een hardere versie, omdat wij allebei graag hard slapen. Moet wel zeggen, hij is echt heel hard, moest even wennen :+
Ik ga er toch vanuit dat de 160 cm matrassen hetzelfde zijn? Maar daar heb ik dus geen specifieke ervaringen over.


Wij slapen ook graag hard, maar de 160×200 matrassen gaan maar tot H2 (= tot 80 kg). Dat zou voor mij prima zijn maar m'n man is 87 kg dus ben bang dat het te zacht is. Twee matrassen van 90 cm breed zou een optie zijn maar dan kunnen we bijna onze slaapkamer niet meer in en uit :(

Het Emma matras wordt me te duur.


Wij hebben beide idd de H3 geloof ik, was voor mijn vriend goed en voor mij (volgens tabel) te hard, maar ik vind het heerlijk.
Hmm, lastig dan... Hebben ze geen matrassen van 80 cm breed? Dat gebeurt ook nog wel eens geloof ik..

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: Ervaringen Lidl matrassen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:00

Wij hebben ook de hardere versie en echt tevreden. Al moet ik een andere door rugproblemen maar dat ligt niet aan de matras.