Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Is dit een betrouwbare site ??

 
Profiel   

Geen idee of dit topic hier goed staat ?
Maar is dit : http://www.kerkinnesselande.net/ een betrouwbare site ? De schoenen zijn er wel erg goedkoop misschien ???
Wie kent deze site of weet waar ik dat kan nagaan ? Ik heb al gegoogled, maar kan er niets over vinden.
Het Nederlands bij de FAQ is ook niet echt goed .......


Laatst bijgewerkt door Maris op 23-09-17 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 18:29 



 
Profiel   

Lijkt mij zeer zeker niet.
Er staan geen gegevens van de verkoper op etc.
Ook vind ik dit zo'n standaard oplichterssite.
Ik google zelf ook wel eens naar bepaalde schoenen, dan kom ik ook wel eens op dit soort sites terecht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 18:31 



 
Profiel   

Zou daar geen geld aan uitgeven. Is een zo te zien Chinese site.
Geen adresgegevens, geen KvK.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 18:37 



 
Profiel   

Nee, jullie hebben gelijk denk ik. Zeker nadat ik dat gebrekkige nederlands bij de FAQ zag .... Prijzen zijn ook net iets te leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 18:38 



 
Profiel   

Over zulke sites was een tijdje geleden iets bij opgelicht cybercrime, dat passieve Nederlandse sites werden overgenomen door Chinese oplichters. Als je het googelt vind je de aflevering vast wel terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 20:33 



 
Profiel   

Maar waarom worden zulke sites dan niet van internet gegooid ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 20:47 



 
Profiel   

Maris schreef
Maar waarom worden zulke sites dan niet van internet gegooid ?


Omdat die websites niet zomaar offline te halen zijn. Juridische ligt dat nogal gecompliceerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 21:02 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar ook bij zo'n soort site schoenen besteld, en het bleek achteraf dus een Chinese site te zijn. Ik kreeg de schoenen wel binnen, alleen niet de schoenen die ik had besteld, en ze bleken ook nog eens nep te zijn. Na een heel gedoe heb ik wel mijn geld terug gekregen en mocht de schoenen als nog houden. dus al met al op zich goed opgelost, maar zou het niemand aanraden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 21:09 



 

Als je naar 'privacy' gaat krijg je zelfs een melding dat die pagina niet bestaat.

Ik zou de gok niet nemen. ;)
Er zitten teveel fouten in de site (taal, prijs, niet werkende links, geen recensies, geen kvk etc)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 21:12 



 
Profiel   

Uit de FAQ:

www.kerkinnesselande.net veilig om te bezoeken? schreef
Ja absoluut! Beveiliging is altijd de hoogste prioriteit gegeven aan http://www.kerkinnesselande.net en al uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en we wonnen ?? lekken een van uw informatie aan andere derde deel. We zullen ze blijven op een beveiligde server en zal volledig voldoen aan alle van toepassing zijnde wet- en regelgeving met de consument van onze kant. Wij zorgen voor de veiligheid van alle transactiegegevens met behulp van geavanceerde security solution provider. Online winkelen was nog nooit zo veilig en zo eenvoudig geweest. Blijf veilig online bij ons.


Knap staaltje Nederlands dus :P

Ik zeg: niet doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 22:01 



 
Profiel   

Dank jullie wel allemaal, ik ga er niet bestellen hoor. Het slechte Nederlands op de site en jullie antwoorden hebben me overtuigd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 10:55 



 
Profiel   

Wat me ook hieraan opvalt is dat met de extentie .nl je wel op een keurige (kerk-)site komt.
Het .net adres lijkt vooral bedoeld om mensen "per ongeluk" die site te laten bezoeken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 11:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen