Help dringend!! Laptop werkt niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Help dringend!! Laptop werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-17 18:57

Hee,

Ik dacht vandaag eens eventjes van laat ik mijn laptop naar fabrieksinstellingen zetten, dus dat heb ik geprobeerd. Nu zit ik met het probleem dat hij het niet meer doet. Hij was Windows aan het installeren maar nu zegt hij elke keer 'installeren is onderbroken, druk op ok om het de laptop opnieuw op te starten en het opnieuw te proberen (soort van hahah). Dat heb ik nu een aantal keer geprobeerd maar hij blijft het zelfde melden. Weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Nadia op 23-09-17 19:57, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Opmaak van de titel aangepast

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-17 19:19


asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: Help dringend!! Laptop werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-17 19:58

Niemand?

lisem94

Berichten: 676
Geregistreerd: 01-03-10
Woonplaats: Ergens in zuid-west Brabant

Re: Help dringend!! Laptop werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:19

Je link werkt niet. Dat zou wel helpen ;)

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Re: Help dringend!! Laptop werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:30

Heb je een CD met windows erop? Dat zou kunnen helpen als hij het niet gewoon kan ophalen...

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-17 21:13

Geen cd helaas

Afbeelding
Dan maar even zo hahha

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:57

asm_kayleigh schreef:
Ik dacht vandaag eens eventjes van laat ik mijn laptop naar fabrieksinstellingen zetten, dus dat heb ik geprobeerd. Nu zit ik met het probleem dat hij het niet meer doet. Hij was Windows aan het installeren maar nu zegt hij elke keer 'installeren is onderbroken, druk op ok om het de laptop opnieuw op te starten en het opnieuw te proberen (soort van hahah). Dat heb ik nu een aantal keer geprobeerd maar hij blijft het zelfde melden. Weet iemand wat ik moet doen?

'Eventjes' terugzetten :7 . Dat zijn geen grapjes die je zo even impulsief (en zonder voorbereiding) moet uithalen :+ .

Hoe komt het dat je geen installatie-cd hebt van windows? Meestal krijg je die er wel bij, dus misschien nog even goed graven/zoeken in je geheugen/huis? Anders wordt het lastig gok ik, dan zul je even van iemand een installatie-cd moeten gebruiken denk ik.

xHaithi

Berichten: 2080
Geregistreerd: 03-11-05
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:12

Het is al enkele jaren zo dat er geen herinstallatieCD van Windows meer wordt gegeven bij een nieuwe laptop. Ik heb die ook niet van mijn Asus Windows 8.1. Bij mijn Dell uit januari 2011 (Windows 7) kon ik hem nog wel krijgen maar moest ik hem er wel apart bij vragen, en er nog 5 euro voor betalen ook :')

Tegenwoordig is het enige dat je wel nog krijgt een soort 'terugzetten naar fabrieksinstellingen'-optie die je kan activeren. Die zou de laptop dan eigenlijk voor jou herinstalleren met de juiste drivers erbij. Of die optie echt naar behoren werkt kan ik niet zeggen want ik heb die tot nu toe enkel gebruikt op een bijna gloednieuwe laptop van iemand anders, maar in het geval van TS deed hij het blijkbaar niet.

TS, als je hier echt niet meer voorbij komt raad ik je aan de Windowsversie die je nodig hebt zelf te downloaden en op een CD of USB te branden via de Microsoftwebsite. Zorg wel dat je eerst even via een andere computer opzoekt waar je benodigde drivers staan. Dit zou je moeten kunnen terugvinden op de site van de producent van je laptop, HP in dit geval blijkbaar.

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-17 11:31

GDG schreef:
asm_kayleigh schreef:
Ik dacht vandaag eens eventjes van laat ik mijn laptop naar fabrieksinstellingen zetten, dus dat heb ik geprobeerd. Nu zit ik met het probleem dat hij het niet meer doet. Hij was Windows aan het installeren maar nu zegt hij elke keer 'installeren is onderbroken, druk op ok om het de laptop opnieuw op te starten en het opnieuw te proberen (soort van hahah). Dat heb ik nu een aantal keer geprobeerd maar hij blijft het zelfde melden. Weet iemand wat ik moet doen?

'Eventjes' terugzetten :7 . Dat zijn geen grapjes die je zo even impulsief (en zonder voorbereiding) moet uithalen :+ .

Hoe komt het dat je geen installatie-cd hebt van windows? Meestal krijg je die er wel bij, dus misschien nog even goed graven/zoeken in je geheugen/huis? Anders wordt het lastig gok ik, dan zul je even van iemand een installatie-cd moeten gebruiken denk ik.


Ik heb het gedaan omdat mijn laptop traag was. Eventjes had tussen haakjes gemoeten.