Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 08:21

Oeh bedankt voor de tip! Hiermee heb ik laatst een recept gemaakt voor mn blog, met een gratis boden kost het nog zo'n 50 cent per portie haha! Ga vanmiddag meteen inslaan en volgende week nog een keer maken!

moonsparkle
Berichten: 21775
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 08:41

Wij zijn aan boodschappen meestal rond de 45 euro kwijt voor twee personen. Ik vind vooral in vleeswaren veel verschil tussen vers en niet vers in de supermarkt en behoorlijk duur. Een pakje vers kost zo 1,50 tot 2,00 en daar kun je dan 1 of 2 dagen van eten. Ik wissel boodschappen af tussen lidl en jumbo.

Wij koken wel vaak voor meer personen maar beide vinden het helemaal niet erg om iets twee dagen achter elkaar te eten. Denk dat het veel geld scheelt want als je letterlijk voor elke dag bijvoorbeeld aardappelen groente en vlees moet kopen, ben je wel wat meer kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 08:55

Hier zijn in alle winkels alle scoupy producten steeds niet voorradig... :( Blijkbaar is scoupy erg populair hier.

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 08:59

Ik heb gisteren de Turkse pizza's gehaald. Ben benieuwd!

furious

Berichten: 7113
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 09:29


F_inley

Berichten: 6413
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 09:38

Oeh dat pizza deeg ga ik vanmiddag even halen

Als een actie op rood staat en ik ga zo gelijk dat halen en invoeren ben je dan nog op tijd? Of heb je dan kans dat hij al weg is
Laatst bijgewerkt door F_inley op 01-10-17 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Sting

Berichten: 12865
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 09:46

Hebben ze dat pizzadeeg bij alle standaard winkels? Ik heb het merk nog niet eerder gezien, maar haal dan ook weinig kant en klaar pannenkoekenspul etc :').

furious

Berichten: 7113
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 09:47

Ik heb op google gekeken en de hoogvliet en plus moeten het sowieso hebben.

F_inley

Berichten: 6413
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 09:55

Plus verkoopt het merk jan :j

F_inley

Berichten: 6413
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 11:18

Ik vind het nu al leuk net de Turkse pizza's gehaald en het pizzadeeg van jan.

Hoe zoeken jullie buiten SCOUPY baar zulke acties? Dan kan ik meezoeken :o

tuttifrutti

Berichten: 664
Geregistreerd: 02-09-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 12:45

Als iemand nog Jumbo zegels heeft waar je niks mee doet... :D Ik betaal uiteraard de verzendkosten!

happyhorse

Berichten: 4385
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 17:47

Van de laatste scoupy actie, heb ook nog niet alles kunnen vinden.
Bij de chips stond van de week bij ah het volgende: dit bericht is tijdelijk niet verkrijgbaar.

Mandyy

Berichten: 30509
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 18:25

tuttifrutti schreef:
Als iemand nog Jumbo zegels heeft waar je niks mee doet... :D Ik betaal uiteraard de verzendkosten!

Zo ben ik op zoek naar Boni zegels. O:) :D

F_inley

Berichten: 6413
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 18:26

Komen er elke dag nieuwe aanbiedingen of 1x in de zoveel tijd?

Mandyy

Berichten: 30509
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 19:02

Op Scoupy bedoel je?
Zeker niet dagelijks, maar regelmatig. :j

F_inley

Berichten: 6413
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 19:05

Ja op scoupy idd. Oké goed om te weten moet het dus gewoon in de gaten houden

Bellex

Berichten: 9305
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 20:00

Oeh leuk die actie van de Jan! Meteen gedaan :) bij plus was de geraspte kaas ook in de aanbieding, en heb salami in de vriezer net als groente voor erop dus voor 1 euro mooi eten voor 2x :D

Oh ja schiet me ineens te binnen, meer mensen hier bekend met de afgeprijsd app? Wordt nog niet door mega veel winkels gebruikt (hier in Lelystad maar 1), maar is wel handig. Alle producten die afgeprijsd zijn ivm datum oid, worden hierin geupload , dus welk product, de nieuwe prijs en om hoeveel stuks het gaat. Enige nadeel is dat ze niet eruit gaan (of het aantal bijgewerkt) als het verkocht is, maar pas zodra de datum verlopen is. Vind hem zelf wel leuk! Scheelt me een aantal gangpaden doorlopen op zoek naar koopjes (als je winkel het goed bijhoud)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 22:05

knabbelgirl schreef:
Oeh leuk die actie van de Jan! Meteen gedaan :) bij plus was de geraspte kaas ook in de aanbieding, en heb salami in de vriezer net als groente voor erop dus voor 1 euro mooi eten voor 2x :D

Oh ja schiet me ineens te binnen, meer mensen hier bekend met de afgeprijsd app? Wordt nog niet door mega veel winkels gebruikt (hier in Lelystad maar 1), maar is wel handig. Alle producten die afgeprijsd zijn ivm datum oid, worden hierin geupload , dus welk product, de nieuwe prijs en om hoeveel stuks het gaat. Enige nadeel is dat ze niet eruit gaan (of het aantal bijgewerkt) als het verkocht is, maar pas zodra de datum verlopen is. Vind hem zelf wel leuk! Scheelt me een aantal gangpaden doorlopen op zoek naar koopjes (als je winkel het goed bijhoud)


Ahaaaaaa dus zo zit dat. Ik heb hem, maar begreep niet hoe het moest werken met up to date houden. Gewoon niet dus begrijp ik. Nou dan vind ik hem best nutteloos :=

Bellex

Berichten: 9305
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 22:13

Nou ja, bij ons regelt het winkelteam de app, vandaar dat het niet bijgehouden wordt. Dan moeten die 100x per dag langs de schappen gaan speuren. Ik weet dat in een winkel in een andere regio de kassa het regelt en zij een paar keer per dag updaten, maar verschilt dus per winkel. Hopelijk wordt dat wel snel een stuk beter! Laten we het zo zeggen, er is nog veel verbetering mogelijk maar ik zie zeker potentie

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 22:21

knabbelgirl schreef:
Nou ja, bij ons regelt het winkelteam de app, vandaar dat het niet bijgehouden wordt. Dan moeten die 100x per dag langs de schappen gaan speuren. Ik weet dat in een winkel in een andere regio de kassa het regelt en zij een paar keer per dag updaten, maar verschilt dus per winkel. Hopelijk wordt dat wel snel een stuk beter! Laten we het zo zeggen, er is nog veel verbetering mogelijk maar ik zie zeker potentie


Het zou pas werkelijk interessant worden als het realtime bijgehouden wordt. Dus bij de kassa scannen is ook direct uit het systeem. Maar dat zal technisch wel een lastig verhaal zijn.

welmoed__

Berichten: 6572
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 22:46

Bij de app van reclamefolder kan je ook cashbacks krijgen. Meestal niet het volledige bedrag, maar dan iets van een euro of de helft. :)

Siamsmeesje

Berichten: 2237
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 08:55

Ik heb er wel eens aan gedacht, aan de afgeprijsd app, maar het is er nog niet van gekomen. Hoe kan je zien welke winkels in jouw buurt meedoen?

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 10:06

Ik heb de app ook gedownload, maar de winkels hier in de buurt doen niet mee.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 10:17

Hier doen ze ook niet mee helaas, dichtstbijzijnde is 13km verderop.

Bellex

Berichten: 9305
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 11:35

Alwiene schreef:
knabbelgirl schreef:
Nou ja, bij ons regelt het winkelteam de app, vandaar dat het niet bijgehouden wordt. Dan moeten die 100x per dag langs de schappen gaan speuren. Ik weet dat in een winkel in een andere regio de kassa het regelt en zij een paar keer per dag updaten, maar verschilt dus per winkel. Hopelijk wordt dat wel snel een stuk beter! Laten we het zo zeggen, er is nog veel verbetering mogelijk maar ik zie zeker potentie


Het zou pas werkelijk interessant worden als het realtime bijgehouden wordt. Dus bij de kassa scannen is ook direct uit het systeem. Maar dat zal technisch wel een lastig verhaal zijn.

Denk ook niet dat winkels daaraan meewerken, dan moeten ze immers hun scangegevens gaan delen, dat zou ik ook niet willen. Ik zelf vind een paar keer per dag ook nog wel een goede verbetering, maar dat is persoonlijk natuurlijk :)

welmoed__ schreef:
Bij de app van reclamefolder kan je ook cashbacks krijgen. Meestal niet het volledige bedrag, maar dan iets van een euro of de helft. :)

Goede! Ga even kijken :D

Siamsmeesje schreef:
Ik heb er wel eens aan gedacht, aan de afgeprijsd app, maar het is er nog niet van gekomen. Hoe kan je zien welke winkels in jouw buurt meedoen?

Je voert je postcode er in in, dan geeft hij de dichtsbijzijndste winkels aan. Als je wilt kan ik ook wel even kijken als je hem pbt :)

Jammer dat het bij jullie in de buurt (nog) niet gebruikt wordt!