Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 16:53

Ik baal echt een beetje.. 4 supermarkten verder en NOG STEEDS de Oikos en de chips niet gevonden. Van het weekend nog 1x langs een hele grote jumbo hier in de buurt, als ze het dan ook niet hebben dan is het gewoon het universum wat me verteld dat ik dit niet mag eten..

Bellex

Berichten: 9302
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 17:20

Als je helemaal naar beneden scrolt bij de aanbieding zie je ook altijd alle supermarkten opgenoemd waar je het kan/mag (welke van de 2 het is weet ik niet) doen, maar Lidl en consorten heb ik nog niet voorbij zien komen?
Balen zeg mrieeek

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 17:36

MizzMontana schreef:
Scoupy is gelukt om aan te melden via de website, zonder de app :)
Hoe vaak loont het om hier op te kijken? Zijn er dagelijks nieuwe aanbiedingen? Of wekelijks?


Je krijgt mail. Of als je de app hebt krijg je vanzelf een melding.

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 18:04

Nou, ik heb mn eerste scoupy aankopen gedaan En ingediend!

Ik ben benieuwd wanneer ik er geld van terug krijg!

Op wat voor manier kan het eigenlijk voor scoupy uit om deze acties te doen? Vind dat wel bijzonder :o

cobiie

Berichten: 7308
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 18:08

Chey, ik neem aan dat de betreffende bedrijven het financieren zodat je hun producten leert kennen en hopelijk blijft kopen.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 18:08

Stamper schreef:
MizzMontana schreef:
Scoupy is gelukt om aan te melden via de website, zonder de app :)
Hoe vaak loont het om hier op te kijken? Zijn er dagelijks nieuwe aanbiedingen? Of wekelijks?


Je krijgt mail. Of als je de app hebt krijg je vanzelf een melding.


Dat is wel het idee ja, echter krijg ik dus heel vaak gewoon géén melding. Meestal lees ik het wel hier, of op xgratis of op pepper, dus komt wel goed, maar wel stom van die meldingen.

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 18:13

_kimm schreef:
Stamper schreef:
Is het water wat?


Ik heb het nog niet geproefd. Gaat denk ik van het weekend open. Zal als ik eraan denk even laten weten wat ik er van vind.

Ik heb de citroen. Is wel lekker !
Ik heb ook wat gehaald van de scoupy. Normaal niet, Maar stonden leuke dingen bij. Alleen de cheese slippers waren op hier. Die vindt zoon sowieso lekker. Van de week nog eens kijken. Moet je trouwens scannen als je de app hebt ? Want dat heb ik niet gedaan..

ClaudiaHS

Berichten: 8058
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 19:00

Cheeseslippers? Sannert _O-

Ik scan nooit de artikelen.
Foto van de bon en hoppa indienen

lemanthia

Berichten: 3354
Geregistreerd: 26-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 19:11

Alwiene schreef:
Jaaaaaaa! Nog even een herhaling: Die plakjes kaas van President raclette zijn zoals velen van jullie al zeiden dus inderdaad niet te eten. %) :r


op een broodje met een vega burger en sla is die heerlijk

lor1_1984

Berichten: 12054
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 19:41

knabbelgirl schreef:
Als je helemaal naar beneden scrolt bij de aanbieding zie je ook altijd alle supermarkten opgenoemd waar je het kan/mag (welke van de 2 het is weet ik niet) doen, maar Lidl en consorten heb ik nog niet voorbij zien komen?

Net bij het installeren kon ik 3 supermarkten aanvinken waaronder Aldi en Lidl, dus ze zullen vast wel voorkomen in de lijst. :)
Maar heb Plus op 2 minuten lopen dus kan voor nuttige aanbiedingen ook nog daarheen.

lemanthia

Berichten: 3354
Geregistreerd: 26-03-07

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 19:49

net de chipds, wc eend, cheese dippers en de oikos gehaald

welmoed__

Berichten: 6567
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 21:20

Voor de mensen die nu al een paar keer heen en weer zijn gegaan voor bepaalde producten, ik hoop dat jullie dit op de fiets deden, want anders ben je het voordeel aan benzine alweer kwijt. :o

Ineke2

Berichten: 33142
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 21:26

welmoed__ schreef:
Voor de mensen die nu al een paar keer heen en weer zijn gegaan voor bepaalde producten, ik hoop dat jullie dit op de fiets deden, want anders ben je het voordeel aan benzine alweer kwijt. :o

Ik doe het lopend :)

amsterdam10
Berichten: 592
Geregistreerd: 03-05-16

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 21:31

Wat leuk, dat scoupy! Hoe vaak komen er nieuwe aanbiedingen? Leuke manier om dingen te testen die ik anders nooit koop :)

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 21:45

Vond het raar dat de chips enkel op de spicy tomato is... zijn 3 smaken te verkrijgen hier.

MizzMontana

Berichten: 5687
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 21:49

Zou die smaak het minste verkopen en wil lays dat aan de man brengen?? Dat is het eerste wat in mij op komt.

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 21:51

Ik zou 'm niet nogmaals kopen iniedergeval.

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 21:54

Ik heb het nog niet geproefd.

Net de Jillz gehaald. :9 <3

tiwi1969

Berichten: 7653
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:16

Hij smaakt naar pizza, best lekker.

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:21

welmoed__ schreef:
Voor de mensen die nu al een paar keer heen en weer zijn gegaan voor bepaalde producten, ik hoop dat jullie dit op de fiets deden, want anders ben je het voordeel aan benzine alweer kwijt. :o


Dan zouden het nog dure producten worden inderdaad. Maar denk dat er genoeg mensen speciaal in de auto stappen voor zoiets, alleen zullen dat geen mensen zijn die al proberen te bezuinigen op hun boodschappen, denk ik.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:30

Stamper schreef:
Vond het raar dat de chips enkel op de spicy tomato is... zijn 3 smaken te verkrijgen hier.


Er zijn zat smaken oven baked, maar dit gaat om de FUSIONS, en die is er toch echt maar in 1 smaak :)


En wat dat rijden betreft, ik moet vaak toch in de winkels zijn, maar dat ritje wat ik nu gemaakt heb ervoor: ik rij 1 op 25 diesel of goedkoper, tegen de huidige dieselprijzen kost het ritje me 70 cent (voor een retour). Laat ik het 3 keer gemaakt hebben is het 2,10. Er is op dit moment 14 euro van Scoupy onderweg en moet nog een zooi indienen ook. Echt op 1 pak wc papier heb ik dat bij wijze van al terug verdiend.
Als je een zuipende benzineauto hebt en veel km's moet maken voor weinig spullen is het idd een beetje penny wise pound foolish.

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:39

Alwiene schreef:
Stamper schreef:
Vond het raar dat de chips enkel op de spicy tomato is... zijn 3 smaken te verkrijgen hier.


Er zijn zat smaken oven baked, maar dit gaat om de FUSIONS, en die is er toch echt maar in 1 smaak :)


En wat dat rijden betreft, ik moet vaak toch in de winkels zijn, maar dat ritje wat ik nu gemaakt heb ervoor: ik rij 1 op 25 diesel of goedkoper, tegen de huidige dieselprijzen kost het ritje me 70 cent (voor een retour). Laat ik het 3 keer gemaakt hebben is het 2,10. Er is op dit moment 14 euro van Scoupy onderweg en moet nog een zooi indienen ook. Echt op 1 pak wc papier heb ik dat bij wijze van al terug verdiend.
Als je een zuipende benzineauto hebt en veel km's moet maken voor weinig spullen is het idd een beetje penny wise pound foolish.


Niet om het een of ander. Maar wij hebben hier bij de Grote Jumbo dus 3 soorten.


Afbeelding

Sting

Berichten: 12864
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 23:05


Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 23:12

ClaudiaHS schreef:
Cheeseslippers? Sannert _O-

Ik scan nooit de artikelen.
Foto van de bon en hoppa indienen

Hahahahaha :') dippers dus. Stomme autocorrect. :')

Ik moest dochter ophalen bij een vriendinnetje en die wonen in dezelfde straat als de supermarkt. En ik moest nog wat dingetjes hebben. Vrijdag ga ik de weekboodschappen doen, Dus dan kijk ik of ze de cheese dippers hebben. Ik ga er niet speciaal voor rijden. Sommige producten krijg je alleen bij jumbo of ah of zo. Die zijn niet in de buurt. Waar ik werk Wel, Dus dan rij ik na het werk er even heen om te kijken of ze het hebben.

fohadie
Berichten: 4306
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 23:29

[/quote]

Er zijn zat smaken oven baked, maar dit gaat om de FUSIONS, en die is er toch echt maar in 1 smaak :)


En wat dat rijden betreft, ik moet vaak toch in de winkels zijn, maar dat ritje wat ik nu gemaakt heb ervoor: ik rij 1 op 25 diesel of goedkoper, tegen de huidige dieselprijzen kost het ritje me 70 cent (voor een retour). Laat ik het 3 keer gemaakt hebben is het 2,10. Er is op dit moment 14 euro van Scoupy onderweg en moet nog een zooi indienen ook. Echt op 1 pak wc papier heb ik dat bij wijze van al terug verdiend.
Als je een zuipende benzineauto hebt en veel km's moet maken voor weinig spullen is het idd een beetje penny wise pound foolish.[/quote]

Niet om het een of ander. Maar wij hebben hier bij de Grote Jumbo dus 3 soorten.


Afbeelding[/quote]


Zo, heb het nieuwe topic gevonden! De Lays fusions van Scoupy is wel maar 1 smaak. Het gaat nl om 1 zak en geen verpakking van 6 zakjes zoals op de foto. Ik ben bang dst ik de verkeerde Barleduc heb gekocht... benieuwd of ie toch goedgekeurd wordt en anders maar nieuwe kopen. Ik drink het vaak genoeg dus komt wel op..