Bath Bucket, ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne

Berichten: 11613
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 08:36

Wendy schreef:
Dat is toch gewoon een tobbe? :')


Lekker schrobbe in de tobbe :)ddd

Elinaa

Berichten: 7499
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: Termunterzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 08:42

Vroeger toen ik nog klein was zat ik wel eens in een tobbe. Kon ik toen al erg lang van genieten.

Tegenwoordig ben ik nog niet heel groot :') dus ik heb 1 besteld :+
Hoop dat het snel geleverd word dan vertel ik jullie mijn ervaring.

DemDeempel

Berichten: 1080
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 09:35

Ik ben wel heel benieuwd naar je ervaring Elinaa, als je er tevreden over bent ga ik er zelf ook maar eentje kopen denk ik

AdemoJoey

Berichten: 453
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 21:30

Veulen84 schreef:
Dat lijkt me ook waardeloos. Maar ik heb een vriendin die deze heeft: https://tubble.com/nl/
Die is dan wel weer van normale grote. Wel iets korter, past bij haar in de badkamer terwijl er geen echt ligbad normaal in past. Zei heeft hem omdat ze een huurhuis heeft en niet zomaar iets mag verbouwen. Ze ruimt hem verder ook niet op.


Veulen84, ik ben heel blij met jouw berichtje! De bath bucket had mijn aandacht al en ik overwoog het echt, maar zoals vele anderen hier had ik wel mijn twijfels over omvallen en passen :') En de tubble lijkt me geweldig!! Ik heb ook een huurhuis én ook nog met houten fundering ed, dus ik zocht iets voor in mijn berging :o Ik heb hem besteld :):) Ik kan niet wachten! Heerlijk ook om mee in de tuin te liggen! Ik zie een relaxte zomer aan komen 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 21:33

Daphne__ schreef:
Wel goed voor het milieu. Als ik daar in ga zitten, is een emmer water genoeg :')


:') _/-\o_ bij mij hoeft er niet eens een emmer water bij. ik kom er niet meer uit, ik zou gelijk vast zitten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 21:51

AdemoJoey schreef:
Veulen84 schreef:
Dat lijkt me ook waardeloos. Maar ik heb een vriendin die deze heeft: https://tubble.com/nl/
Die is dan wel weer van normale grote. Wel iets korter, past bij haar in de badkamer terwijl er geen echt ligbad normaal in past. Zei heeft hem omdat ze een huurhuis heeft en niet zomaar iets mag verbouwen. Ze ruimt hem verder ook niet op.


Veulen84, ik ben heel blij met jouw berichtje! De bath bucket had mijn aandacht al en ik overwoog het echt, maar zoals vele anderen hier had ik wel mijn twijfels over omvallen en passen :') En de tubble lijkt me geweldig!! Ik heb ook een huurhuis én ook nog met houten fundering ed, dus ik zocht iets voor in mijn berging :o Ik heb hem besteld :):) Ik kan niet wachten! Heerlijk ook om mee in de tuin te liggen! Ik zie een relaxte zomer aan komen 8-)

Een vriendin van mij heeft in haar redelijk grote badkamer gewoon een opblaasbaar zwembad neergezet. Heel groot bad. :j werkt ook nog.

Winged

Berichten: 33086
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 08:49

Een vriendin van mij heeft hem ook besteld. Ik ben zo benieuwd :))

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37320
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 09:55

Die tuble is wel hndig zeg. Heb de link even doorgestuurd naar iemand

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 11:30

AdemoJoey schreef:
Veulen84 schreef:
Dat lijkt me ook waardeloos. Maar ik heb een vriendin die deze heeft: https://tubble.com/nl/
Die is dan wel weer van normale grote. Wel iets korter, past bij haar in de badkamer terwijl er geen echt ligbad normaal in past. Zei heeft hem omdat ze een huurhuis heeft en niet zomaar iets mag verbouwen. Ze ruimt hem verder ook niet op.


Veulen84, ik ben heel blij met jouw berichtje! De bath bucket had mijn aandacht al en ik overwoog het echt, maar zoals vele anderen hier had ik wel mijn twijfels over omvallen en passen :') En de tubble lijkt me geweldig!! Ik heb ook een huurhuis én ook nog met houten fundering ed, dus ik zocht iets voor in mijn berging :o Ik heb hem besteld :):) Ik kan niet wachten! Heerlijk ook om mee in de tuin te liggen! Ik zie een relaxte zomer aan komen 8-)



_/-\o_ :D Lekker van genieten.


AdemoJoey schreef:
Een vriendin van mij heeft in haar redelijk grote badkamer gewoon een opblaasbaar zwembad neergezet. Heel groot bad. :j werkt ook nog.


Maar dan moet dat wel passen. De badkamers hier zijn net omgebouwde bezemkasten. Die tubble past in de mijne niet eens. Dan moet ik of het toilet weghalen of de wasmachine. Beide niet handig.

Britta31

Berichten: 13169
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 11:33

Dan kan je toch de was doen in de tubble :)

Cookies
Berichten: 6576
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 11:34

Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen van degene die hem besteld hebben. Ik heb zelf een poosje een tub gebruikt, maar die was nog kleiner. Dat ging ook prima, alleen wel aardig opgevouwen. Ook was het lastig met leeg laten lopen.
Deze heeft duidelijk meer ruimte maar past toch nog in mijn postzegelbadkamer.

Die tubble ziet er prachtig uit, maar gaat echt niet passen bij mij, die is veel te groot.

kitty_gomez
Berichten: 8093
Geregistreerd: 22-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 18:48

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Elinaa

Berichten: 7499
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: Termunterzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 14:57

Na weken van wachten en tot 2x uitstel van versturen is mijn badje eindelijk binnen!

Stevig ding, maar oogt wel klein. Zelf ben ik maar 1.63m en ik pas er prima in, kom er net met mijn hoofdje bovenuit :+ ga hem denk ik vanavond uitproberen.
Afbeelding

Edit: let niet op mijn oude kleine badkamertje, ik woon hier net en we hebben aardig last van vocht.

Britta31

Berichten: 13169
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:04

Maak je ook een foto dat je erin zit?Van te voren dan met de kleren aan :)

SayaJones

Berichten: 11940
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:06

Hmm, niet eens zo'n gek idee, maar dan wil ik inderdaad niet zo opgevouwen zitten met m'n benen, dan is er nog niets aan :+

Debbie schreef:
Ik heb deze:

[ Video ]



Opzich ideaal! Opruimen is wel altijd een gedonderd, maar als het in de winter erg koud is dan is het toch wel eens fijn, een lekker warm bad.


Valt het niemand op dat deze mevrouw haar droge haar afdroogt? :')

DemDeempel

Berichten: 1080
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:46

Ik ben ook wel benieuwd naar een foto dat je erin zit, met kleren aan natuurlijk. We hebben dezelfde lengte dus dan weet ik ook of het in de praktijk werkt

Warboel
Berichten: 14703
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:50

Daar kan je toch nooit lekker een uurtje ofzo inzitten :=

prugelpiet

Berichten: 12588
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:56

SayaJones schreef:
Hmm, niet eens zo'n gek idee, maar dan wil ik inderdaad niet zo opgevouwen zitten met m'n benen, dan is er nog niets aan :+

Debbie schreef:
Ik heb deze:

[ Video ]



Opzich ideaal! Opruimen is wel altijd een gedonderd, maar als het in de winter erg koud is dan is het toch wel eens fijn, een lekker warm bad.


Valt het niemand op dat deze mevrouw haar droge haar afdroogt? :')


Ja dat viel mij ook op :')

Vroeger werden wij gewoon in een speciekuip gestopt. Wat een lol hebben we daar van gehad *D

friezenfan2

Berichten: 2640
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:58

Ik ben echt benieuwd hoe je eruit ziet in dat badje.
En of je er inderdaad een uur in kan zitten

Elinaa

Berichten: 7499
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: Termunterzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:17

Haha jullie vragen me wel wat, ik heb zooooo'n gruwelijke hekel aan foto's :') maar vooruit... zal zo wat proberen te (laten) maken.


Qua comfort denk ik dat het eigelijk wel meevalt. Net met kleding aan er in gezeten voor de eerste test maar ik zal op zich niet verkeerd.

Elinaa

Berichten: 7499
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: Termunterzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 19:47

Ik heb geen selfiestick (ouderwets he) dus ik hoop dat jullie zo een beetje een beeld hebben, dan ga ik 'm nu vol laten lopen en hopelijk genieten van mijn badje *\o/* :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Britta31

Berichten: 13169
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 20:41

Het bad is wel diep.

DemDeempel

Berichten: 1080
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 21:20

Heeft hij nou een extra dik stukje voor onder je komt? Of vertekent dat

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 21:25

O jee ik ben 1.77 zou dat passen? Of iemand ervaring?

Cookies
Berichten: 6576
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 21:26

DemDeempel schreef:
Heeft hij nou een extra dik stukje voor onder je komt? Of vertekent dat


Anders krijg je koude billen van de badkamervloer.