[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6048
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 00:08

Ahhh kijk eens aan. Zie je wel dat gaat heel snel. Nog een paar dagen en ze is benaderbaar en over een paar weken een compleet ander paardje <3

heerlijke update weer en nu echt compleet :D

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 14:22

Weer even een flashback.. er is vorige week zóveel gebeurd, dat ik even geen puf meer had om updates te plaatsen haha.. maar het is te leuk om niet te delen.. dus ik ga langzaam weer bijwerken :') Voor nu dus de werkzaamheden van 2 augustus =:)

De dag van de grote verhuizing... man.. wat verzamel je een hoop in 30 jaar... ter info: ik heb mijn hele leven tot nu bij mijn ouders gewoond.. ik ben ruim 29.. dan heb je inmiddels een hoop spullen :') En álles zat in mijn kleine kamertje.. oké, en een beetje in de schuur/zolder/garage/stal :') Daarnaast hebben we een bank en twee stoelen van een vriend van mij gekregen, die we vandaag gingen ophalen.. dus we hebben maar een vrachtwagentje gehuurd :):)

Uiteraard 'helpt' Brego mee :))

Afbeelding

Mijn leven in een vrachtwagen... raar idee...

Afbeelding

Op weg..

Afbeelding

Naar huis.... :oo da's gek...

Afbeelding

Alles uitladen..

Afbeelding

...en zoveel mogelijk al gelijk een plekje geven..

Afbeelding

En wat we zo snel niet konden plaatsen: zet maar in de schuur _O-

Afbeelding

Brego érg blij dat z'n mand eindelijk mee is :') <3

Afbeelding

De roze kamer is tijdelijk dekjes-kamer :')

Afbeelding

En lieve mama zorgt voor de catering :+:

Afbeelding

's Middags iedereen weg.. Brego uitgeteld, dus wij begonnen met verven van de muur in de woonkamer: Summer Splash <3 Helemaal een kleur voor ons :D

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels krijgt ie door dat er wat aan het gebeuren is.. maar hier mag ie even niet bij zijn :') Anders weet ik wel hoe dat afloopt hahaha

Afbeelding

Mooi resultaat, daar zijn we blij mee :D Weer een stap richting het eigen maken van het huisje :+:

Afbeelding

In de avond is een vriend van mij langsgekomen om de elektra eens te bekijken. Hij heeft een eigen bedrijf en is elektromonteur, dus heeft ons heel goed kunnen helpen! We (lees: de mannen :+ ) hebben helder wat er allemaal nu en/of later moet gebeuren en waar rekening mee gehouden moet worden! En we hebben wat leuke dingen gevonden :') Zo hebben ze de fontein aan de praat gekregen :D :):)

Afbeelding

Afbeelding

En hebben we blijkbaar een lamp in het huisje :D

Afbeelding

Zo verder nog hier en daar wat tuinverlichting, krachtstroom wat we blijkbaar in de schuren hebben en welke schakelaar waar voor dient _O-

Nu natuurlijk weer lekker buiten bezig, dus Brego weer lekker mee :+: Hij begint zich al aardig thuis te voelen, want we zijn hem geregeld kwijt.. dan issie lekker aan het struinen en zit ie ineens lekker op z'n gat de paarden te bekijken :')

Afbeelding

Of z'n erf te 'verdedigen' :')

Afbeelding

Oja... als laatst... z'n favoriete slaapplek..... superhandig... _O-

Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18899
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:28

Geweldige foto update weer :D heerlijk en Brego maakt het ook helemaal goed ;)

Kat al een beetje gewend?

Ir111

Berichten: 11983
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 16:13

Wat een leuke foto's joh! Wat een avontuur om zo te verhuizen. Het duurt met zo'n groot terrein gewoon ook een tijd voor je alle plekjes goed kent lijkt me. Ik blijf je volgen hoor.

pien_2010

Berichten: 43730
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 17:10

Leuk de electriciën die de lichtknopjes ontdekt en de fontein ad praat krijgt. Ik moest daar zo om lachen.

Zo kregen wij te horen waar de internetkabel via de telefoon lijn vd weg naar huis getrokken was. Iedereen zoeken en nog eens zoeken.
Zitten we te lunchen komt ter tafel dat we een giga probleem hebben daar de kabel onvindbaar is.
Mij was niets verteld vh probleem want ik ben niet technisch. Dus ik zeg, loopt hij dan niet achter het huis want ik zou niet weten wat het anders is.
Onder doodse stilte de kabel gewezen en ja hoor het was hem. Zo geestig.

Dus ik zie het helemaal voor me hoe jullie de buiten verlichting en de fontein vinden. Ik wens je nog vele ontdekking en toe. Is zo leuk.

Anoniem

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 17:54

Wat een verschrikkelijk fantastische fontein <3

En heeeeele mooie kleur op de muur, prachtig!

MarliesR

Berichten: 3291
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 19:23

Ik zeg het gewoon nogmaals, je ziet Brego gewoon groeien zo :D

Leuke foto-update weer!

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 22:53

Over Brego groeien gesproken, moet je dit zien :') 1.5 maand geleden! :oo

Afbeelding

Afbeelding

SteffiiY

Berichten: 22543
Geregistreerd: 26-04-06

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 22:56

Yeah, ik volg :D Gaaf!

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 00:31

Leuke foto's!!! Brego doet het echt super en zo trouw ook.

Het is echt een mooie, grote plek. Fijn dat jullie ook zo in het huis kunnen en stukje bij beetje eigen maken.

BIjna 30jr in een vrachtwagen :)

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-19 10:14

quera schreef:
Ach hoe ik je een beetje ken.. komt het vast goed met mevrouw...

Heerlijke fotos 8-)


Wat lief :+: Dankjewel! :D

SensaHorses schreef:
Wat een heerlijke foto's telkens, TS! +:)+
Echt genieten he zo met alle dieren om je heen! *D


Dankjewel! :D Tis zeker genieten.. zo met die beestjes voelt het toch wel gelijk als thuis <3

superpony schreef:
Leuk he al die nieuwe dingen!!!

Ik denk ook dat ze misschien even moet wennen van het verhuizen dan. Ik ervaar shetlanders als heel intelligent en kieskeurig qua mensen keuzes. Grote kans dat ze vd week gewoon naar je toe komt als ze merkt dat je degene bent die eten hebt en gewoon oke bent.

Ik snap je roes nu helemaal. Bord hangt op ons raam nu, maar het is heel vreemd eigenlijk. Je handelt, maar ervaart het allemaal nog niet.


Jaa, ze zal sowieso wel even bij moeten komen.. alleen al van Kevin denk ik :') Maar idd, zo ervaar ik ze ook :j Ze komt ook al wel naar me toe, maar blijft dan op een veilig afstandje wachten tot ik de emmer voer neerzet :')

Gek hè inderdaad, precies wat jij zegt: je handelt, maar echt binnen komt 't niet...

XxLiEsJuHhxX schreef:
Ahhh kijk eens aan. Zie je wel dat gaat heel snel. Nog een paar dagen en ze is benaderbaar en over een paar weken een compleet ander paardje <3

heerlijke update weer en nu echt compleet :D


Ben zooo benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen! :+:

Mer1980 schreef:
Geweldige foto update weer :D heerlijk en Brego maakt het ook helemaal goed ;)

Kat al een beetje gewend?


:D <3
Jaa poezel is al heel erg gewend.. tis zo'n leukerd.. <3 Net een hondje haha.. als je roept, komt ie al miauwend naar je toe :+: Was gisteravond beetje in huis aan het rommelen, dingen verplaatsen, naar boven, naar beneden... en de hele tijd loopt ie achter me aan te hobbelen :') <3

Ir111 schreef:
Wat een leuke foto's joh! Wat een avontuur om zo te verhuizen. Het duurt met zo'n groot terrein gewoon ook een tijd voor je alle plekjes goed kent lijkt me. Ik blijf je volgen hoor.


Haha ja dat is inderdaad erg grappig, als je ff een rondje loopt kom je ineens weer andere dingen tegen. In het begin wat grotere, in het oog springende dingen: een mooie druivenstruik in de kas, of oud gereedschap in de schuur :+: Maar gister stond ik ergens en zag ik ineens een gat in de grond _O- Een perfect rond gaatje in het beton geboord... binnenkort maar 's uitzoeken wat dat is :P

pien_2010 schreef:
Leuk de electriciën die de lichtknopjes ontdekt en de fontein ad praat krijgt. Ik moest daar zo om lachen.

Zo kregen wij te horen waar de internetkabel via de telefoon lijn vd weg naar huis getrokken was. Iedereen zoeken en nog eens zoeken.
Zitten we te lunchen komt ter tafel dat we een giga probleem hebben daar de kabel onvindbaar is.
Mij was niets verteld vh probleem want ik ben niet technisch. Dus ik zeg, loopt hij dan niet achter het huis want ik zou niet weten wat het anders is.
Onder doodse stilte de kabel gewezen en ja hoor het was hem. Zo geestig.

Dus ik zie het helemaal voor me hoe jullie de buiten verlichting en de fontein vinden. Ik wens je nog vele ontdekking en toe. Is zo leuk.


Haha ja was erg grappig om zo steeds meer dingen te ontdekken en ineens aan te zien gaan _O-
Mooi verhaal ook van jou hahaha :') Dingen ontdekken is inderdaad erg leuk :D

Robijntjah schreef:
Wat een verschrikkelijk fantastische fontein <3

En heeeeele mooie kleur op de muur, prachtig!


Thanks!! :D :D :D
Haha ja tof hè die fontein *\o/* Mooi wit hekje erom, steentjes eronder.. deels begroeid :+: Alleen jammer dat 't geen steigerend paard is.. on the other hand... een paard onder een paraplu is ook weer zo raar :')

SteffiiY schreef:
Yeah, ik volg :D Gaaf!


Jaa leuk! Gezellig :D

superpony schreef:
Leuke foto's!!! Brego doet het echt super en zo trouw ook.

Het is echt een mooie, grote plek. Fijn dat jullie ook zo in het huis kunnen en stukje bij beetje eigen maken.

BIjna 30jr in een vrachtwagen :)


Brego is zeker trouw <3 Soms doet ie even z'n eigen zin, maar 't is een puppy.. maar meestal drentelt ie lekker om ons heen :+:

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-19 10:19

Update Kaatje...
Ze zijn zo leuk samen <3 :+:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kevin laat wel zien hoe dichtbij je kan komen, zonder dat je wordt opgegeten :P <3

Afbeelding

Afbeelding

Poging om snoepje te geven.. ik geef toe, misschien wat te klein _O-

Afbeelding

Maar gisteravond... was het dan eindelijk zo ver.. ZE PAKTE 'M AAN!! <3 :):) :)) :+:

Afbeelding

Anoniem

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 10:25

Wat goed en wat is ze toch knap <3
We houden ons aanbevolen voor het veulentje hoor!

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-19 10:31

Jaa ze is echt heel knap :+: Ben zo benieuwd wat eruit gaat komen! :D
Yesss :D +:)+

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 10:43

Wat een prachtige plek zeg, wat een droom! <3 En met Kaatje komt het zo te zien helemaal goed, volgende week zit ze bij je op schoot. :D Ik volg!

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 10:58

koetje28 schreef:
ik vind je behang op slaapkamer 2 echt epic :)) _/-\o_ <3
succes met het aanpakken wat je wil aanpakken :)
Ik kom dit topic nu pas tegen, eerst zat ik bij vrijwel al de foto's te bedenken wat ik er van zou maken, toen bedacht ik me damn huis is al verkocht en toen kwam slaapkamer 2 voorbij. Ik zou hem zo laten en er een logeerkamer van maken :')

TS, wat een onwijs mooie plek, ik ga volgen en nu eerst verder lezen.

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 11:15

Wat een super locatie en wat een mooie kudde hebben jullie.

Heel veel succes!!!

ik volg.

PeelSlowly

Berichten: 495
Geregistreerd: 27-03-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 12:53

Ik word vrolijk van je topic, heerlijk plekje heb je daar!

Slmt9

Berichten: 4863
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 13:56

Wat een fijne update. Brego transformeert naar een mini beer en wat een prachtig stel kaa & kev!
Én uit de hand gegeten, hoera!! Mooie foto ook!

pien_2010

Berichten: 43730
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:19

Brego wordt een reus van een hond.

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-19 11:53

JolisaJ schreef:
Wat een prachtige plek zeg, wat een droom! <3 En met Kaatje komt het zo te zien helemaal goed, volgende week zit ze bij je op schoot. :D Ik volg!


Ik hoop het <3 Ze is zo leuk.. maar ze heeft wel een attitude hoor :') Duidelijk een merrie.. laat ook duidelijk aan Kevin merken dat ze nu ff geen polonaise aan d'r lijf wil _O- Te grappig haha

Ailill schreef:
koetje28 schreef:
ik vind je behang op slaapkamer 2 echt epic :)) _/-\o_ <3
succes met het aanpakken wat je wil aanpakken :)


Ik kom dit topic nu pas tegen, eerst zat ik bij vrijwel al de foto's te bedenken wat ik er van zou maken, toen bedacht ik me damn huis is al verkocht en toen kwam slaapkamer 2 voorbij. Ik zou hem zo laten en er een logeerkamer van maken :')

TS, wat een onwijs mooie plek, ik ga volgen en nu eerst verder lezen.


Haha helaas, die kamer heeft inmiddels al een metamorfose doorgaan :P Leuk dat je volgt! :D

Toverbal schreef:
Wat een super locatie en wat een mooie kudde hebben jullie.

Heel veel succes!!!

ik volg.


Dankjewel :D Leuk dat je volgt :):)

PeelSlowly schreef:
Ik word vrolijk van je topic, heerlijk plekje heb je daar!


Dat is leuk om te horen :D Thanks :D

Slmt9 schreef:
Wat een fijne update. Brego transformeert naar een mini beer en wat een prachtig stel kaa & kev!
Én uit de hand gegeten, hoera!! Mooie foto ook!


Haha ja hè :+: Inmiddels is ie al een best grote mini beer :') Wat groeit dat dier hard zeg!! En wat is ie stront eigenwijs :')
Dankjewel :D

pien_2010 schreef:
Brego wordt een reus van een hond.


Hij blijft maar groeien inderdaad! :oo Als ik nu foto's van vorige week bekijk, zie ik gewoon een compleet andere hond!!

Live footage, zo schrijf ik deze update :')

Afbeelding

Want we gaan weer even verder met vorige week zaterdag, 3 augustus! :oo Deze dag moesten we echt ff flink aanpoten, want het plan was om zondag de paarden naar huis te halen! Zoals jullie hebben kunnen lezen is dat in ieder geval gelukt, maar dat ging niet zonder slag of stoot :') Gelukkig kregen we weer fijne hulp en hebben we alles net op tijd af gekregen!

Zaterdagochtend eerst langs de bouwmarkt om wat spulletjes op te halen, zoals een plaat plexiglas om de ruiten in de schuilstalletjes mee te vervangen. Brego uiteraard ook braaf mee :D Hoe we dat ding in m'n auto hebben weten te vervoeren begrijp ik nog steeds niet, maar we hebben er 70km mee rondgereden _O-

Afbeelding

Snel naar huis :):)

Afbeelding

Eerst even een begin gemaakt met Jay z'n schuilstalletje to be; even de deuren eruit gesloopt, zodat we wat makkelijker aan het werk kunnen daarbinnen :D Ideaal dat dit er al stond :))

Afbeelding

Want er moet genoeg uit.. schuilstal voor schapen en kippen geweest lijkt het... En nu voor grote enge dikke zwarte spinnen ;(

Afbeelding

Afbeelding

Daarna verder gegaan met het mini-weitje, want dat heeft voor ons wel prioriteit.. Kevin heeft al zo'n beetje z'n hele leven of op een klein hoekie weggestopt gestaan, of aan een pin in de grond.. hij leek er zelf niet zo'n last van te hebben :') Maar wat wil ik dat beessie graag z'n eigen weitje geven, waar ie lekker los kan rennen en kan doen en laten wat ie wil <3

Afbeelding

Herkennen jullie deze nog?!?! :P Ideale werkbank haha

Afbeelding

Zoals gezegd kregen we vandaag ook weer hulp, een goeie vriend van mij is langsgekomen met z'n twee enórme honden! En dat ging super met Brego samen :+:

Afbeelding

Wordt wel een heel leuk plekkie zo <3

Afbeelding

En klaar :D :):)

Afbeelding

Dat we net 1m. schapenhek te kort kwamen zeggen we er niet bij _O- Daar verzinnen we wel weer wat op hahaha

Ondertussen is m'n vader bezig op de prachtige roze kamer, wat onze kastenkamer gaat worden. Wat we er precies mee willen weten we nog niet, maar we weten wel dat het niets met roze te maken heeft _O- Dus die wordt voor nu even helemaal wit..

Afbeelding

Afbeelding

Kost wat bloed, zweet en tranen.. en vooral héél veel verf!!! Maar dan heb je ook wat :D

Afbeelding

M'n moeder is aan het decoreren geslagen, met een vriendin van haar die ook langs is gekomen om te helpen :+: Wordt het toch zo langzamerhand een thuis :D

Afbeelding

Moest natuurlijk gelijk even getest worden, dus even m'n klusbroek uit en iets aan wat ik in járen niet meer gezien had, maar bovenop in de eerste tas lag die ik vond _O- Je vindt nog 's wat als je gaat verhuizen hahaha, grappig hoe ik dit vroeger leuke kleding vond :') Maargoed... HOP, de bank op :D En die ligt super 8-)

Afbeelding

En Brego doet een dutje op z'n favoriete plekje :')

Afbeelding

Buiten gaan we verder met Jay z'n paddock. Hij kan helaas (nog) niet op het gras, omdat hij vorig jaar hoefbevangen is geweest. Voor nu durf ik het nog niet aan, later kunnen we altijd nog kijken of we hem weer kunnen opbouwen op het gras, maar we beginnen gewoon met z'n eigen paddock :j

Dus! Daar gaan we weer; palen in de grond rammen. Eerst de eerste en laatste paal erin en een touwtje ertussen spannen, zodat ze in ieder geval allemaal ongeveer op 1 lijn staan :')

Afbeelding

Maar al gauw begon de palenrammer het te begeven... :(:) En dat ging heel vlot van kwaad tot erger, tot er niet meer mee te werken was... zal je altijd zien, op zo'n moment!! :oo

Afbeelding

Snel de loonwerker om de hoek gebeld of zij misschien nog iets hadden wat we konden lenen, ja hoor :D Ze hadden nog een sleg staan die we even op konden halen, dus we konden weer verder! :):) Super, zulke mensen in je buurt hebben :+:

Afbeelding

Maar bij de eerste paal erin slaan zagen we al dat ze daar niet per se mooier van werden -O- Dus even wat rondgesnuffeld en een zinken emmertje gevonden om als bescherming te gebruiken.. die heeft flink af moeten zien :') Maar de palen hebben het allemaal overleefd :D

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels is m'n vader binnen klaar en vond dat ie nog niet genoeg had gedaan, dus die is alle plantjes uit Jay z'n paddock gaan plukken :+:

Afbeelding

Terwijl ik de inhoud van de schuilstal eruit ben gaan scheppen, dat was me een workout :') Dat zat lekker vastgekoekt haha..

Afbeelding

Leuke verrassing was wel dat er een mooie laag stenen onder tevoorschijn kwam! :D

Afbeelding

Leuk uitzicht :')

Afbeelding

En toen de zon al onder ging, vond m'n moeder het genoeg en kwam met een dienblad vol lekkers ons van ons werk verlossen :P :+:

Afbeelding

De rest maken we morgen wel af... :P

Cemlys

Berichten: 14969
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 12:09

Leuk om te lezen wat er dan allemaal achterweg komt he. Toen ik ons buitenstalletje van een meter schapenmest aan het verlossen was kwamen er allemaal penny s en paardenposters achterweg. Zo leuk. Blijkbaar was de wei ooit een keer verhuurd aan meisje met haar pony.

Saul

Berichten: 9665
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 12:25

Het wordt echt heel gaaf.
Hard gewerkt weer.

Jeetje.

Anoniem

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 13:29

In het echt was het gewoon NOG mooier!
Wat een prachtige plek en wat hebben jullie al hard gewerkt <3

Ik ben echt een klein beetje jaloers op de bomen die jullie niet hebben haha :=

belle_boef

Berichten: 10759
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 13:55

Afbeelding
Hier weer flink aan het snoeien geweest.

Een boomloos perceel om mee te beginnen zou indd wel fijn zijn.

Afbeelding
En handmatig hooien. Het gras was zo lang op bepaalde stukken dat ze het niet meer konden eten met hun graaskorf. Dus gemaaid en nu handmatig draaien.