Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karin1985

Berichten: 1888
Geregistreerd: 17-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:35

Dat laatste is het eerst wat ik wou voorstellen. Ik vond dat vachtje op de grond maar niks .
Blij dat ik nog even door gescrold heb om het resultaat gelijk te zien :D

Mloes

Berichten: 5176
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:48

Haha stom hoe lang je bezig kan zijn met zo'n hoekje dan! Maar dit wordt de compositie *\o/*

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:32

Super leuk dat hoekje! Die laatste foto past echt helemaal!

Pantykous

Berichten: 10492
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 18:01

Rinske schreef:
Pantykous schreef:
En hier nog zo'n ervaring, onze ging niet rimpelen.

Mooie stoelen komen er voorbij. Ik heb net stofstalen opgevraagd voor deze:
[ [url=m/SlZt9b.jpg]Afbeelding[/url] ]

Whaaaaaa die zijn te gek!! Mag ik vragen waar die vandaan komen?


Dat is een Ottoman van Ligne Roset! Ik koop de mijne bij Kok Wooncenter in Hoogland maar bv misterdesign.nl heeft m ook.

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 14:47

Heeft iemand tips hoe ik aan kleurstalen voor verf kan komen? Wij krijgen 1 april de sleutel van ons nieuwe huis en hoe erg ik ook hoop dat we vanaf komende maand weer naar de bouwmarkt mogen, erg realistisch is het niet.. Maar we willen wel graag kleuren en verf uitzoeken!

Dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag!

JudithGigi

Berichten: 4223
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 15:07

CCCCC schreef:
Heeft iemand tips hoe ik aan kleurstalen voor verf kan komen? Wij krijgen 1 april de sleutel van ons nieuwe huis en hoe erg ik ook hoop dat we vanaf komende maand weer naar de bouwmarkt mogen, erg realistisch is het niet.. Maar we willen wel graag kleuren en verf uitzoeken!

Dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag!


Gewoon een mailtje oid naar een bouwmarkt sturen :) zo hebben wij nu ook vloerstalen kunnen regelen :D

Sem_
Berichten: 7765
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 15:37

Bedoel je echt een sample potje met verf of een meer een papier met de kleur erop? Je kan bijvoorbeeld een kleurenwaaier bestellen. Verder weet ik dat je bij Vestingh.nl staaltjes en sample potjes kan bestellen, dat is wel dure verf, maar de staaltjes zijn gratis en de sample potjes 4 euro per stuk geloof ik. Op veel websites kun je volgens mij ook wel kleurtesters bestellen/afhalen (hier bijv. van Flexa https://www.gamma.nl/assortiment/l/verf/kleurtesters).

knollentuin
Berichten: 10400
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 15:47

Wij kregen toen we van Flexa kleurstesters besteld hadden_ die kostten 2.50 ps als ik het me goed herinner, een bon met 25 % korting op de bestelling, dat scheelde veel

capopjekop

Berichten: 30672
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 22:43

Gewoon even bellen naar je bouwmarkt. Click en collect zijn ze gewoon voor open.

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 23:05

Bedankt voor de tips! Ik ben echt op zoek naar kleur stalen inderdaad. Ik ga eens kijken naar de gegeven tips!

capopjekop

Berichten: 30672
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:13

Ik heb net een schuifdeursysteem besteld voor de kast die ik wil gaan maken. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

Afbeelding
De foto is van de webshop

yvetjes

Berichten: 921
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:02

capopjekop schreef:
Ik heb net een schuifdeursysteem besteld voor de kast die ik wil gaan maken. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

[ [url=m/chLUdg.jpg]Afbeelding[/url] ]
De foto is van de webshop


WAUW! Dat ziet er supergaaf uit zeg. Wil je de webshop delen?

Ik heb een andere 'inrichtingsvraag'. Ik wil heel graag wat planten aanschaffen, maar waar doen jullie dat nu in deze tijd? Ik woon in regio Amersfoort, redelijk centraal, liefst zie ik de planten voor ik ze koop, maar anders online. Hoor graag.
Laatst bijgewerkt door yvetjes op 23-02-21 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Mloes

Berichten: 5176
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:03

yvetjes schreef:
capopjekop schreef:
Ik heb net een schuifdeursysteem besteld voor de kast die ik wil gaan maken. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

[ [url=m/chLUdg.jpg]Afbeelding[/url] ]
De foto is van de webshop


WAUW! Dat zoet er supergaaf uit zeg. Wil je de webshop delen?

IK heb een andere 'inrichtingsvraag'. Ik wil heel graag wat planten aanschaffen, maar waar doen jullie dat nu in deze tijd? IK woon in regio Amersfoort, redelijk centraal. Hoor graag.


Online? Plantsome.nl bijvoorbeeld is een optie, weet alleen niet of zij in Belgie bezorgen.

noviceh

Berichten: 4795
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:04

Bij ons heeft Deen altijd veel mooie planten staan :j

capopjekop

Berichten: 30672
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:06


Needje

Berichten: 19208
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:08

yvetjes schreef:
capopjekop schreef:
Ik heb net een schuifdeursysteem besteld voor de kast die ik wil gaan maken. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

[ [url=m/chLUdg.jpg]Afbeelding[/url] ]
De foto is van de webshop


WAUW! Dat ziet er supergaaf uit zeg. Wil je de webshop delen?

Ik heb een andere 'inrichtingsvraag'. Ik wil heel graag wat planten aanschaffen, maar waar doen jullie dat nu in deze tijd? Ik woon in regio Amersfoort, redelijk centraal, liefst zie ik de planten voor ik ze koop, maar anders online. Hoor graag.


Ik heb ze ook bij Plantsome vandaan. Goeie kwaliteit. (Een plantenpakket geschikt voor katten in huis)
En had ook ananasplanten van de dekbeddiscounter. Ook goeie kwaliteit.

sniesie

Berichten: 240
Geregistreerd: 25-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 11:14

Ik heb een andere 'inrichtingsvraag'. Ik wil heel graag wat planten aanschaffen, maar waar doen jullie dat nu in deze tijd? Ik woon in regio Amersfoort, redelijk centraal, liefst zie ik de planten voor ik ze koop, maar anders online. Hoor graag.

Bij ons is de Ranzijn open, ook voor plantjes. Ik weet niet of die in de buurt zit?

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 11:19

yvetjes schreef:
WAUW! Dat ziet er supergaaf uit zeg. Wil je de webshop delen?

Ik heb een andere 'inrichtingsvraag'. Ik wil heel graag wat planten aanschaffen, maar waar doen jullie dat nu in deze tijd? Ik woon in regio Amersfoort, redelijk centraal, liefst zie ik de planten voor ik ze koop, maar anders online. Hoor graag.


Ik weet dat je bij Eurofleur (Leusden) online kunt bestellen en daar kan afhalen, misschien is dat iets?

RianneH

Berichten: 28245
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 11:25

Ik heb en vraagje en hoop dat jullie er ervaring mee hebben :) Wij zijn bezig met onze inloopkast en om een probleem rond een koof op te lossen willen we een Pax kast bestellen in de ondiepe versie, dus de 35cm diepe versie. Maar Ikea heeft die op dit moment enkel in het wit online staan terwijl onze andere twee (diepere) elementen in het bruin zijn. Omdat het erg lastig blijkt contact met hen te krijgen (lange wachtttijden etc) en de vraag niet heel ingewikkeld is, iemand die weet of de ondiepe Pax kasten ooit zijn aangeboden in een andere kleur dan wit?
Dan zal het met levering te maken hebben en enkel tijdelijk uit het assortiment zijn, iets waarop we wel willen wachten :)

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 11:53

yvetjes schreef:
capopjekop schreef:
Ik heb net een schuifdeursysteem besteld voor de kast die ik wil gaan maken. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

[ [url=m/chLUdg.jpg]Afbeelding[/url] ]
De foto is van de webshop


WAUW! Dat ziet er supergaaf uit zeg. Wil je de webshop delen?

Ik heb een andere 'inrichtingsvraag'. Ik wil heel graag wat planten aanschaffen, maar waar doen jullie dat nu in deze tijd? Ik woon in regio Amersfoort, redelijk centraal, liefst zie ik de planten voor ik ze koop, maar anders online. Hoor graag.


Ik heb een poos geleden de Groene Kneusjes Box besteld. Geen geld voor een heleboel super leuke plantjes. Maar zijn dus wel allemaal kneusjes :Y)

DubbelFun

Berichten: 88764
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 11:56


yvetjes

Berichten: 921
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 12:06

sniesie schreef:
Ik heb een andere 'inrichtingsvraag'. Ik wil heel graag wat planten aanschaffen, maar waar doen jullie dat nu in deze tijd? Ik woon in regio Amersfoort, redelijk centraal, liefst zie ik de planten voor ik ze koop, maar anders online. Hoor graag.

Bij ons is de Ranzijn open, ook voor plantjes. Ik weet niet of die in de buurt zit?


Echt? Bij ons is Ranzijn alleen open voor de diervoeding / dierproducten. Ik ga eens kijken of ze er wel bijverkoop bijdoen als je 'vantevoren' online besteld. Dank voor de tip!

Jester_

Berichten: 12279
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 12:18

Ik lees al even mee en heb even jullie advies nodig. In april krijg k de sleutel van mijn nieuwbouw woning. Ik hou van donker, industrieel. Mijn bank is donkergrijs, meubels ed ook veel hout met zwart. Nu wil ik deze muren donkergroen maken (mijn telefoon had geen andere groen :').) ik neem een visgraat motief vloer, ook wat donkerhout. Raambekleding ws ook donker, antraciet of misschien zwart. Wat ga ik doen met deze muren? Wit of betonlook, word het dan niet te donker? Vind het zo moeilijk :')

Bij de eerste foto komt aan de rechterkant de keuken

Afbeelding
Afbeelding

smurffie

Berichten: 11132
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 12:54

Als ik het zo hoor zou ik gaan voor wit, dan kan je altijd nog betonlook verven als je het niet donker genoeg vind. Maar met zoveel donkere dingen heb je een contrast nodig.

DubbelFun

Berichten: 88764
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 13:31

Mij lijkt het veel te donker worden. Ik zou het niet doen iig.