Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 77 van de 500 [ 12486 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

 
Profiel   

Yv_ schreef
Ik vind ridders en trollen enzo niet leuk. Was vroeger ook schijtbang in Het Land van Ooit :').
Echt letterlijk: keihard janken daar in het midden tussen de ridders. M'n ouders hadden zoiets van joh stel je niet aan, maar na een half uur pure paniek ben ik er toch maar uitgehaald :=

Nee, geef mij de beestjes maar :j. Draken vind ik leuk, evenals al die beesten uit HP, Neverending Story etc. Meer mijn ding :j. Alhoewel ik dus de hofjes ook ontzettend leuk vond. Maar die andere reeks lijkt me dus weer niet zoveel aan. Te weinig beestjes, teveel testosteron in een vrouw :+.


Land van Ooit was mijn leven. Gingen daar iedere paar maanden heen <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 14:29 



 
Profiel   

Oh ik dus echt niet, scheet echt in mijn broek :=. Ik ben gewoon een gemixte geloof ik. Want ging wel altijd slootjespringen, boomhutten bouwen en dat soort gekkigheid. Maar tegelijkertijd ook heel erg van belle & het beest enzo. Wellicht toch weer die dieren _O-. Denk dat ik gewoon die inmense actie niets vind, vind van die mannen actieseries zoals Rambo en Rocky enzo ook een verschrikking. Terwijl ik heerlijk kan genieten van een goede thriller of lekkere gore horror. Waar ik ook nooit bang van ben oid... Ik ben raar :+, denk dat dat de kortste samenvatting is _O-. Heb ik met boeken ook wel, al heb ik nou nog niet echt veel horrorboeken gelezen en die ik tot nu toe heb gelezen gingen een beetje teveel de gestoorde kant op waardoor ik het ook niet meer eng vond maar vooral erg wazig :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 14:44 



 
Profiel   

The_Cat schreef
Haha teveel testosterin in een vrouw :D Grappige opmerking. Ik hou er wel van als een female char als een badass wordt neergezet, maar dan een echte, niet zoals die van Maas :+

Ik denk dat jij en ik de enige zijn die er zo over denken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 15:11 



 
Profiel   

The_Cat schreef
Haha teveel testosterin in een vrouw :D Grappige opmerking. Ik hou er wel van als een female char als een badass wordt neergezet, maar dan een echte, niet zoals die van Maas :+

Oh, je wilt badass? Dan MOET je The Malazan Book of the Fallen lezen van Steven Erikson (10 delen, afgeronde serie). Meer badass dan dat wordt het niet. Wel een waarschuwing: niet voor de luie lezer die graag bij het handje gehouden wordt wat betreft wie wie is en wie wat doet en hoe x, y en z in elkaar steekt. Één van de weinige series/boeken die ik zo kan bedenken waar de vrouwelijke personages net zoveel macht (in wat voor vorm dan ook) hebben als de mannelijke.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 15:35 



 
Profiel   

Ik heb ze klaarstaan, ik geraak er alleen niet aan! Wordt dan ECHT maar eens de volgende als men huidige serie klaar is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 16:30 



 
Profiel   

Helliconia zomer. Heb Helliconia lente net uit. Boeken van Brian aldiss. Ik hou van SF/Fantasy boeken en was ook aangenaam verrast dat deze als e-book te lezen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 16:37 



 
Profiel   

@Isabonny: ik dacht te antwoorden "waarom zouden ze niet als ebook te lezen zijn" tot ik de auteur opzocht :+ Maar toen keek ik in mijn e-bib en rara ik heb 6 ebooks van deze auteur...
Zijn ze goed? of merk je fel dat het oudere verhalen zijn qua taalgebruik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 16:49 



 
Profiel   

petitparis schreef
@Isabonny: ik dacht te antwoorden "waarom zouden ze niet als ebook te lezen zijn" tot ik de auteur opzocht :+ Maar toen keek ik in mijn e-bib en rara ik heb 6 ebooks van deze auteur...
Zijn ze goed? of merk je fel dat het oudere verhalen zijn qua taalgebruik?


Nee, ze zijn goed te lezen. Taalgebruik is van deze tijd :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 18:02 



 
Profiel   

The last unicorn <3 Was vroeger al enorm fan van de film, en vorig jaar het boek gelezen. :+:

The Malazan Book of the Fallen staat ook op mijn e-reader maar nooit aan begonnen tot nu toe. Hoor er wel goede verhalen over inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 19:02 



 
Profiel   

Ben nu heel erg nieuwsgierig, had er echt nog nooit van gehoord! Hij staat klaar om op de reader te zetten.

Ben begonnen in Grote Kleine Leugens van Liane Moriarty. Ben benieuwd, tot nu toe leest het lekker weg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 10:52 



 
Profiel   

Ik heb in een avond schuilplaats van Linda Jansma uitgelezen. Vind haar wel erg goed. Heb al een paar van haar gelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 10:55 



 
Profiel   

Linda Jansma schrijft goede boeken, heb ik alles van gelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 15:24 



 
Profiel   

Quebelle schreef
The_Cat schreef
Haha teveel testosterin in een vrouw :D Grappige opmerking. Ik hou er wel van als een female char als een badass wordt neergezet, maar dan een echte, niet zoals die van Maas :+

Ik denk dat jij en ik de enige zijn die er zo over denken :+


Oh zo denk ik er ook wel over. Maar het zijn er idd niet veel die dat vinden :P

Ik houd ook onwijs van fantasy. Het is zo'n beetje het enige genre dat ik lees. Heel af en toe ook wel een thriller maar vind dat toch minder leuk :)

Ik zit een beetje in een reading slump. Ben de afgelopen paar dagen al aan 2 boeken begonnen maar rond een pagina of 50 weer afgehaakt. Ga zo proberen om een darker shade of magic van V. E. Schwab te lezen aangezien ik een andere serie van haar heel leuk vond. Ik hoop dat deze net zo leuk is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 00:07 



 
Profiel   

De Darker Shade trilogie van V.E. Schwab is geweldig Felicxa :D ik ben nu zelf het laatste deel aan het lezen: A Conjuring of Light

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 08:54 



 
Profiel   

Ik ben maar beginnen aan The Girl on the Train. Er is nog niet veel gebeurd, alleen wat achtergrond informatie maar ik neem aan dat het belangrijk moet zijn voor het verhaal. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 11:09 



 

Net de laatste doos uitgepakt, mis ik mn meest recente Nesbø. Gok dat die ergnes in een andere doos terecht is gekomen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 13:14 



 

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 14:05 



 
Profiel   

Echt heel vet!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 14:21 



 
Profiel   

Wow, super gaaf zo! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 15:57 



 
Profiel   

Lekker bezig Jans! Laatste Nesbo ondertussen al gevonden?

Gister laat baar bed gegaan, vond Grote Kleine Leugens zo leuk dat-ie uit móést. Wat een heerlijk boek <3. Grote dosis Desperate Housewives, maar daar hou ik wel van :D.

Nu in de tweede Nesbo begonnen (eindelijk :') ), De Kakkerlak.

Oja en De Shining is ook uit. Eindelijk *\o/* *\%/* *\o/* *\%/* . Wat een geworstel was dat. Behalve The Green Mile, waag ik me niet meer aan die oude zooi van hem :n.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 16:51 



 
Profiel   

Wauw Jans wat mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 16:58 



 
Profiel   

Yv_ schreef
Lekker bezig Jans! Laatste Nesbo ondertussen al gevonden?

Gister laat baar bed gegaan, vond Grote Kleine Leugens zo leuk dat-ie uit móést. Wat een heerlijk boek <3. Grote dosis Desperate Housewives, maar daar hou ik wel van :D.

Nu in de tweede Nesbo begonnen (eindelijk :') ), De Kakkerlak.

Oja en De Shining is ook uit. Eindelijk *\o/* *\%/* *\o/* *\%/* . Wat een geworstel was dat. Behalve The Green Mile, waag ik me niet meer aan die oude zooi van hem :n.


Wat vond je van de shining?

Gave kast Jans! En wat veel boeken! :wow:
Ooit wil ik ook zoveel haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 18:08 



 
Profiel   

Zeer, zeer, zeer, zeer, zeeeeeeer wazig. Echt niet mijn boek :n.
Doordat hij na elke zin een soort van "humor" (? omdat ik dus echt een totaal andere humor heb blijkbaar := ), wordt het nergens echt eng. Daarbij die belachelijke vage opmaak, al die haakjes, al die gedachtes die door de daden heen vlógen... :r Het enige wat ik eigenlijk goed vond, was het omschrijven van de vechtpartij tussen Jack en Wendy. Dat was echt gruwelijk goed neergezet. Maar de rest was voor mij gewoon te wazig, te raar, te bovennatuurlijk, te "Kings". Daarom: voor mij geen oude zooi van King meer :D. Door de goede vechtpartij een halve ster meer gegeven, eindscore 1,5*.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 18:22 



 
Profiel   

Hmm ik ben bijna op de helft, morgen ook lekker dagje niks dus hopelijk schiet ik nog wat op! Ben benieuwd wat ik er nog van ga vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 18:37 



 
Profiel   

Ik heb Ride hard en Ride rough van Laura Kaye gelezen (erg easy reading maar wel oke, zal deel 3 wel lezen als ie uit komt)
Moon Calles, Blood bound en Iron Kissed van Patricia Briggs en Full Measures (flight/glory series) van Rebecca Yarros gelezen.

Die kast Jans <3 <3 <3 _/-\o_
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 20:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 77 van de 500 [ 12486 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen