Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[TEK][WIP] Paard nummer drie

 
Profiel   

Zomervakantie, plenty of time aan de Turkse kust, dus tijd voor het herpakken van een tekenproject! Een paar maanden geleden heb ik een oude pennyposter uit de kast getrokken en ben ik daar aan begonnen. Het is de derde keer dat ik een paard teken door gewoon heel, heel precies naar de foto te kijken (in plaats van gewoon te schetsen en de hele tijd teleur gesteld te raken, zoals ik vroeger deed :+ ), maar deze keer is extra bijzonder: voor het eerst een schets gemaakt zonder raster! Het resultaat is niet helemaal gelijk aan de foto, maar op zichzelf is het volgens mij wel oké.

Tips en kritieken: ja graag! Wees niet bang om me te beledigen, ik kan tegen een stootje ;)

Hier dus de schets + een stukje begonnen, helaas had ik geen foto van de schets alleen.
[ img ]

Verder met de neus, en een stukje oog.
[ img ]

Bovenkant van de neus...
[ img ]

...en waar ik nu ben! Sorry voor de verschrikkelijke foto :o
[ img ]

Bedankt voor het kijken! :)

(een update kan even duren, ik werk niet altijd zo snel, maar ik doe mijn best!)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-14 21:35 



 
Profiel   

Heel mooi!
Ik mis alleen, vooral bij het oog, wat contrast. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-14 21:46 



 
Profiel   

Wat Nayomie zegt idd!
wel heel erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-14 21:49 



 
Profiel   

Wauw ziet er al heel goed uit! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-14 18:06 



 
Profiel   

Bedankt allemaal voor de complimenten en adviezen! Dat van het contrast zie ik nu ook ineens, ik ga proberen er wat aan te doen. Maar nu eerst in de bus naar het Turkse vliegveld, terug naar NL :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-14 05:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen