[TEK] Een grote opdracht afgerond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

[TEK] Een grote opdracht afgerond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:48

Afbeelding

Pastelmat 50x70
Pastelpotloden van Faber Castell

Na heel wat uren is deze tekening klaar. Hij moet alleen nog ingelijst worden en dan kan de tekening opgehangen worden aan de muur bij hun baasjes.

Van links naar rechts: Juntos, Camisa, Moreno (zoon van Juntos en Camisa) en Ziva.

Een aantal jaren geleden deed ik met mijn hond Olly agility en Juntos zat in ons team. Camisa ontmoette ik als pup. Uiteindelijk zijn wij gestopt en heb ik ze lang niet gezien. Al die tijd bleken ze om de hoek te wonen, dus we hebben elkaar na een paar jaar weer ontmoet. Nu is Juntos al best oud geworden en ook Camisa is een echte dame. Heel leuk dat ik dit voor ze mocht doen.

Anoniem

Re: [TEK] Een grote opdracht afgerond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:54

Heel gaaf!! Ik kijk alleen wat raar tegen het (voor ons) linkeroog van Camisa aan? En dat is jammer want daardoor trekt het de aandacht terwijl het zo'n prachtig werk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 11:01

Lente schreef:
Heel gaaf!! Ik kijk alleen wat raar tegen het (voor ons) linkeroog van Camisa aan? En dat is jammer want daardoor trekt het de aandacht terwijl het zo'n prachtig werk is.


Bedankt!
En ik begrijp wat je bedoelt, maar zo hoort het wel. Op de foto die ik toegestuurd kreeg stonden haar ogen ook scheef en ik denk om die reden dat dat wat raar oogt.

Anoniem

Re: [TEK] Een grote opdracht afgerond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 11:09

Ja ik zat er nog eens naar te kijken en ik denk dat het komt door haar ongelijke bles. :j

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 11:24

WOUW, wat super gaaf getekend!! Zó sprekend!

(persoonlijk had ik alleen voor een andere ('vrolijkere') kleur achtergrond gekozen.... :o )

Anoniem

Re: [TEK] Een grote opdracht afgerond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 12:44

Bedankt