Plannen en planners

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 20:25

Ik volg mee ben ook mega blij met m mascha planner

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 21:01

WiancaR schreef:
Ik maak hem voor mijzelf en een aantal kennissen/familie willen er ook een! Waar ik blij mee ben want dat drukt de prijs aardig :')

Uitbrengen doe ik niet, geen idee hoe ik dat ga regelen haha. Maar ik vind het een ideale studie planner op deze manier.


oehhh als je een prijs weet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 21:03

pimaude schreef:
[paard] schreef:
Ik maak hem voor mijzelf en een aantal kennissen/familie willen er ook een! Waar ik blij mee ben want dat drukt de prijs aardig :')

Uitbrengen doe ik niet, geen idee hoe ik dat ga regelen haha. Maar ik vind het een ideale studie planner op deze manier.


oehhh als je een prijs weet...


Ik zal je een appje sturen als ie klaar is! Kun je kijken of je het wat vind :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 21:10

Ik heb gewoon een notitieblokje als planner, ik schrijf ook alles op wat ik moet doen elke dag.. :o
En wat me niet lukt schuift door naar de volgende dag. :+

Heb een zelfde blokje ook voor mn sport-oefeningen om bij te houden wat ik wanneer gedaan heb. En een notitieblokje voor eetschema's, wat we op welke dag gaan eten plan ik ook in :Y)

Die boeken en digitale meldingen werken voor mij niet. Dit wel :Y)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-07-17 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 21:25

Nozbe , Evernote ( gekoppeld) en m'n Google agenda ( prive en werk gekoppeld ) Werkt perfect.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18683
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 21:32

Nant, jou planner ziet er ook overzichtelijk uit! fijn dat het zo goed werkt!

Ook leuk om te zien dat iedereen anders plant en dat iedereen daar dan baat bij heeft...

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18683
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 21:35

Suus___ schreef:
Ik volg mee ben ook mega blij met m mascha planner



Heb jij hem alleen als planner of ook als agenda trouwens? ik heb nml tot januari gewoon doorgecijferd en weeknummers geplakt zodat het direct ook mijn agenda is geworden

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 23:02

Afbeelding

Zo ziet deze week eruit in mijn Mascha planner. :) Ik hou er echt van alles in bij, ook m'n gewicht (dat staat onderaan maar heb het even zwart gemaakt, heb liever niet mijn gewicht openbaar op internet :') )

Alles wat ik gedaan heb markeer ik. Vind plannen echt zo leuk om te doen, wordt er ook een stuk productiever van. Normaal ben ik ook echt chaotisch en vergeet ik dingen snel, dat is nu al een stuk minder geworden.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 23:06

Goh Greet, ik hoop wel dat je dinsdag je benen hebt geschoren. En de witte was hebt gedraaid.

Ik gebruik alleen een agenda trouwens, zo'n kunstding waar je veel te veel voor betaalt bij de boekhandel :') Er gaat nu echt een wereld voor me open. Best wel inventief!

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 00:19

Ladybird schreef:
Suus___ schreef:
Ik volg mee ben ook mega blij met m mascha planner



Heb jij hem alleen als planner of ook als agenda trouwens? ik heb nml tot januari gewoon doorgecijferd en weeknummers geplakt zodat het direct ook mijn agenda is geworden


Ook als agenda :j
Ik gebruik m vooral zodat ik m dagen niet volstop :=

Afbeelding

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18683
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-17 03:01

Goh wat valt iedereen er toch over dat ik op een todo list heb gezet dat ik Mn benen scheren moest :') het moest gewoon gebeuren. Klaar.

Samiyah ik vind jou kopje met doelen ook een leuke! Ik heb nml nu nog een hokje over. Die werk voor deze week, en maandag ook, vandaar Mn hand heb ik daar wat medische dingen geschreven voor een arts, maar dat hoeft nu niet meer.

JoycexEnya

Berichten: 5953
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 07:55

Ik lees nog lekker mee misschien kan ik er wat van leren. Ik weet namelijk niet of het nuttig is voor mij. Ik woon namelijk nog thuis (dus geen huishoudelijke klusjes, behalve mijn kamer opruimen en afwasser uitruimen en de honden doen.) Ik ga niet naar school, ik werk eel gewoon natuurlijk en heb 2 paarden! Nu ik over 9 dagen op vakantie ga is het misschien handig om wat dingen te plannen. Maar denk dat het voor mij onnodig is behalve met vakanties om te plannen. Of heb ik het mis.

Anoniem

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 22:59

ik plan alles:
elke dag wat ik wanneer doe, dua bv morgen:
08.15 wekker
09.00 op stal rijden
11.25 uiterlijk weg
12.00-21.00 werken

daarnaast mijn afspraken: masseur, psych, vrienden, hoefsmid. anders is mijn hoofd binnen 2 minuten vol ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 23:19

Topic naar mijn hart, ik ben echt schemaverslaafd :P

Ik gebruik een rooster in excel als weekoverzicht,

als dagoverzicht vul ik vaak de agenda van op m'n smartphone aan. Als er een strakke planning nodig is die dag tenminste :)

Papieren agenda's ben ik mee gestopt omdat het niet handig is om altijd mee te nemen (vind ik).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 23:25

Afbeelding

Dit is het weekrooster dat ik gebruik :)

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 23:32

pimaude schreef:
ik plan alles:
elke dag wat ik wanneer doe, dua bv morgen:
08.15 wekker
09.00 op stal rijden
11.25 uiterlijk weg
12.00-21.00 werken

daarnaast mijn afspraken: masseur, psych, vrienden, hoefsmid. anders is mijn hoofd binnen 2 minuten vol ^^


Whooohooo hoe doe je dat? Naar huis rijden, douchen en op tijd zijn voor je werk in 35min

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18683
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 12:28

Robin_S schreef:
[ [url=m/rsFwGs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is het weekrooster dat ik gebruik :)


Print je dat dan uit? Want als ik zon rooster in excel zou hebben, zou ik nog moeten onthouden op het moment dat ik geen computer bij de had heb

Anoniem

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 12:42

Heel soms print ik het uit als ik een duidelijk weekoverzicht ten allen tijde wil kunnen zien :)

Print ik het niet, kijk ik er sowieso elke dag even op voor de planningvan de volgende dag. Makkelijke van zo'n sheet is dat je altijd nog wijzigingen kan aanbrengen in je weekplanning zonder te moeten kriebelen of krassen ;)

Tieme
Berichten: 4973
Geregistreerd: 16-03-06
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 12:58

Ik heb een filofax planner/agenda. Ringbandje die je zelf kan vullen en aan kan passen met papiersetjes.
Ik heb niet de originele, die was me.wat te duur :D prijzen a 80 euro en hoger....
Ik heb het allemaal bij aliexpress en wish besteld. Ringbandje, tabs en de verschillende papiersets. Ik heb er bijv een week en maandplanner in en wilde een bladzijde per dag hebben waar je ook to do dingen en notities op kon zetten. Ik wilde een soort bullet journal maar dan voor gedrukt. Ik heb het ook in een apart boekje geprobeerd maar vond het niet fijn dat ik dat allemaal zelf moest tekenen/maken.

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 14:10

WiancaR schreef:
Ik maak hem voor mijzelf en een aantal kennissen/familie willen er ook een! Waar ik blij mee ben want dat drukt de prijs aardig :')

Uitbrengen doe ik niet, geen idee hoe ik dat ga regelen haha. Maar ik vind het een ideale studie planner op deze manier.

Ik ben ook wel heel benieuwd!! :o

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18683
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-17 16:22

Ik ben allemaal washitapejes, stickers en weet ik veel wat aan het kopen op AliExpress... Tis zo niet goed voor mn portomonee :')

Robin, voor kriebelen en krassen gebruik ik zon typexrolgeval ding, want ik merkte inderdaad ook dat als ik ging krassen het overzicht weg ging

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 16:44

Even een vraagje? In welk opzicht verschilt een planner van een 'gewone' agenda?

Wat biedt een planner meer dan een uitgebreide agenda?

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 16:49

laetitia schreef:
Even een vraagje? In welk opzicht verschilt een planner van een 'gewone' agenda?

Wat biedt een planner meer dan een uitgebreide agenda?

Wat ik prettig vind is dat er enkel een maand planning en week planning en notities inzitten. Geen lesrooster, cijferlijsten, feestdagen van alle culturen etc.

Ik heb hem ook aangeschaft.
Vind de werking van de 3 verdelingsvakjes erg fijn. Grootste gebruik ik voor het werk, gezien ik ambulant werk en naar verschillende locaties moet.
Ook start ik weer met school en huiswerk etc ga ik in het 2e vak schrijven.
En vrije tijd afspraken doe ik in het 3e vak. Zo werkt het voor mij heel overzichtelijk :)

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 17:05

Kijk, een perfect topic voor mij!
Ik ben altijd op zoek naar hoe ik het beste kan plannen, alles wordt bij mij zo chaotisch :+
Maar zo'n massa planner klinkt best goed, vooral de verschillende vakjes (werk/school/privé) zou ideaal zijn voor mij.

Hoe ziet zo'n maandplanning eruit? Heeft iemand een foto? Of kijk ik er zo overheen? :Y)

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 17:07