[Foto] Pareja

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nainkey

Berichten: 499
Geregistreerd: 22-06-05

[Foto] Pareja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 19:57

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar is van harte welkom, maar wel graag goed onderbouwd!

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:28

In de eerste plaats vind ik de scherpte van de foto's erg mooi, en een héél mooi model voor de camera

1. Te krap, de staart van het paard staat er niet op. Heb je deze foto gecropt, of gewoon zo geschoten? Krijg er een benauwd gevoel bij, probeer de volgende keer meer ruimte om het paard te creeëren.
2. Ook weer jammer van die staart. Hier vind ik de 'ruimte' om het paard heen wel goed, alleen jammer dat je nét iets te vroeg geklikt hebt, anders had hij mooi in z'n geheel in beeld geweest
3. Absoluut de mooiste van deze 3 foto's. Mooi belicht, precies op het juiste moment geschoten. Voor het mooie zou ik deze foto wel croppen, zodat dat witte huisje rechts er niet opstaat. Aan de andere kant wordt het dan wel weer erg krap...
Maar compositie vind ik verder erg mooi

Nainkey

Berichten: 499
Geregistreerd: 22-06-05

Re: [Foto] Pareja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 22:07

Bedankt voor je commentaar (en complimenten )

Die staart, mee eens haha. Ik zal er volgende keer op letten, lastig ding

Over die ruimte.. tja het orgineel:

Afbeelding

Ik heb hem zo te zien iets gecropt ja, vraag me niet waarom, want ik zou niet meer weten waarom ik dat gedaan heb

Van die laatste. Ongelooflijk maar waar, ik heb er niet gecropt. heb wel gekeken hoe hij dan uitkwam, maar dan sprak hij me totaal niet meer aan.
Het licht was daar absoluut het mooist Die foto is een week eerder gemaakt en toen scheen het zonnetje volop. Bij de 1e 2 was het weer helaas stuk minder.