Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 214 van de 291 [ 7267 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 291  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

 
Profiel   

Heb je stage gelopen bij ze of wat moet ik me voorstellen van school.

Leuk beestje, jammer dat het not ment to be is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 21:13 



 
Profiel   

sterreke98 schreef
CarinaR schreef
Bij welke stal kwam je uit.

Welkom.


Bij stal westfriesedijk. Zag er een paar plaatjes op de site staan. Ik kijk voornamelijk naar iets jongere dieren zodat ik ze lekker kan doorrijden. Alleen moeten ze niet te klein zijn haha.


[ [url=m/g1mMz8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit was trouwens mijn oude bijrijd fransje <3
Was echt een match made in heaven, maar kan dr helaas niet overnemen. En dat (hoeveel pijn t ook doet) ga ik ook niet doen..

Ik zie Dex <3


Ah ik vergat helemaal op jou te reageren net. Ben je gestopt met Joy? Balen! Maar wel heel leuk dat je je voorzichtig durft te melden hier. Spannend! Ik stuur je even een PB :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 21:14 



 
Profiel   

CarinaR schreef
Heb je stage gelopen bij ze of wat moet ik me voorstellen van school.

Leuk beestje, jammer dat het not ment to be is.



Nee ik had een opdracht van school gekregen om 2 rassen uit te zoeken die ook bij Horse Event aanwezig waren. Dit waren in mijn geval de draver en het Kaspisch paard.

Ik typte heel droog draver in op google en kwam op de site van die stal. En toen stond er een tabje met te koop. En toen was ik (helaas, bij gebrek aan een aanschaf prijs) verliefd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 21:18 



 
Profiel   

Sterre bij mij op stal is een erg leuke draver te koop. Het vriendje van de mijne! :)

Hele mooie foto van Dex zeg! Super toffe galop al!!!

Zijn hier ook nog endurance ruiters?

Wij hebben vandaag lekker met een stal genootje gewandeld (ook een draver). Duc de mijne heeft oranje halster om :)

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 21:23 



 
Profiel   

xLianneZorro schreef
Sterre bij mij op stal is een erg leuke draver te koop. Het vriendje van de mijne! :)

Hele mooie foto van Dex zeg! Super toffe galop al!!!

Zijn hier ook nog endurance ruiters?

Wij hebben vandaag lekker met een stal genootje gewandeld (ook een draver). Duc de mijne heeft oranje halster om :)

[ [url=m/GyLwNL.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/19U7Lc.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh leuk! Heb helaas pas over een paar maandjes een leuk bedrag liggen haha. Maar rondkijken kan nooit kwaad :) (behalve dat ik dan nog geen geld heb en me dan flut voel :') )

Wat een knappe dravers trouwens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 21:35 



 
Profiel   

Je woont niet verweg... Of naja niet verweg... Kijken kan geen kwaad :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 21:56 



 
Profiel   

freetorun schreef
@ xLianneZorro: Welkom terug actief! En bedankt voor je compliment :)
@ ELUNA: Leuke foto's! En fijn dat het op een sidepul zo goeden ontspannen kan!
@ No_No: Beterschap met het achterbeentje :(:)
@ lorelientje: Gave crossfoto's!

Ik heb vandaag een heerlijke buitenrit kunnen maken met m'n puppy. Voor het eerst de provinciale weg overgestoken om in het grote natuurgebied te komen. Hij was zoo braaf en het was zo genieten.

[ [url=m/8dgP5O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BrncGm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voordat ik het topic volspam, in m'n onderschrift staat een ITP van vandaag :)


Ja ben ook blij! Rij normaal al tijdje met bosal maar sinds paar keer terug met sidepull en gaat super :D vind die van u zo knap trouwens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 22:02 



 
Profiel   

Wat een heerlijke foto's allemaal *\o/* het was ook zulk prachtig weer vandaag! Wij hebben ook weer lekker stukje gereden met Fred maar mijn foto's zijn eigenlijk nog steeds hetzelfde want rij in de polder over de fietspaden veel meer is hier niet mogelijk :+ maar dat komt wel weer.
De koeien kwamen vandaag zo'n beetje achter ons aan in de sloot echt bizar ze liepen er zo in :oo Fred wist niet wat hij zag :wow: gelukkig stond er nog een draadje :))

@lorelientje super gaaf zeg het crossen, vond dat vroeger ook altijd zo leuk. Geen idee wat Fred ervan zou vinden, balkjes en kruisje vindt hij wel erg leuk.
@freetorun wat een prachtige galop foto <3
@ELUNA wat ziet dat er heerlijk uit zo lekker ontspannen :j
@xLianneZorro ik heb endurance gereden met een aantal paarden. Geen idee of ik er met Fred aan toe ga komen :)
@Sterreke98 dat is een bekend adres Westfriesedijk. Ga je helpen omscholen/rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 22:56 



 
Profiel   

VanHuisUit schreef
Wat een heerlijke foto's allemaal *\o/* het was ook zulk prachtig weer vandaag! Wij hebben ook weer lekker stukje gereden met Fred maar mijn foto's zijn eigenlijk nog steeds hetzelfde want rij in de polder over de fietspaden veel meer is hier niet mogelijk :+ maar dat komt wel weer.
De koeien kwamen vandaag zo'n beetje achter ons aan in de sloot echt bizar ze liepen er zo in :oo Fred wist niet wat hij zag :wow: gelukkig stond er nog een draadje :))

@lorelientje super gaaf zeg het crossen, vond dat vroeger ook altijd zo leuk. Geen idee wat Fred ervan zou vinden, balkjes en kruisje vindt hij wel erg leuk.
@freetorun wat een prachtige galop foto <3
@ELUNA wat ziet dat er heerlijk uit zo lekker ontspannen :j
@xLianneZorro ik heb endurance gereden met een aantal paarden. Geen idee of ik er met Fred aan toe ga komen :)
@Sterreke98 dat is een bekend adres Westfriesedijk. Ga je helpen omscholen/rijden?



Nee, ik wil er misschien in de toekomst gaan kijken of er een leuke dravert tussen zit voor me :D

Is een beeeeetje uit de buurt om daar te gaan helpen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 23:08 



 
Profiel   

Leuk, nieuwe mensen!

xLianneZorro schreef
Zijn hier ook nog endurance ruiters?


:wave: Dit jaar drie wedstrijden gestart aan het begin van het jaar, verder niet echt meer aan toegekomen door TREC wedstrijden en andere activiteiten :+

Mocht iemand al wel op zoek zijn; ik weet nog een 7 jarige supermooie binnenkort ruin, 1m70 hoog. Huidige eigenaar is op zoek naar een vijfsterren huis :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 23:37 



 
Profiel   

Ik wil heel graag endurance gaan doen alleen ik moet me er nog wel even in verdiepen want ik weet nog niet hoe of wat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 23:42 



 
Profiel   

WendyBZ schreef
Leuk, nieuwe mensen!

xLianneZorro schreef
Zijn hier ook nog endurance ruiters?


:wave: Dit jaar drie wedstrijden gestart aan het begin van het jaar, verder niet echt meer aan toegekomen door TREC wedstrijden en andere activiteiten :+

Mocht iemand al wel op zoek zijn; ik weet nog een 7 jarige supermooie binnenkort ruin, 1m70 hoog. Huidige eigenaar is op zoek naar een vijfsterren huis :)



Ooh klinkt heel leuk! Jammer dat ik nog geen geld heb :(
1.70 is wel lekker aan de maat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 23:42 



 
Profiel   

Je zou tegen die tijd Ruitje hier op bokt ook is kunnen pben.
Zij heeft zo af en toe een paardje voor de verkoop, en steekt daar veel aandacht in met het omscholen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 07:56 



 
Profiel   

_mjwb schreef
Ik wil heel graag endurance gaan doen alleen ik moet me er nog wel even in verdiepen want ik weet nog niet hoe of wat :)



Ik heb Woody speciaal voor de Endurance gekocht.

Volgend jaar mag hij zijn eerste wedstrijd lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:41 



 
Profiel   

Leuk!! Wij willen ook volgend jaar starten! :) In welke kleur mag woody lopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:51 



 
Profiel   

xLianneZorro schreef
Leuk!! Wij willen ook volgend jaar starten! :) In welke kleur mag woody lopen?


Voor nu nog deze, maar hij krijgt nog nieuw hoofdstel. Gok neon geel of groen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 11:58 



 
Profiel   

Kelly, waarom rij jij met een Hackemore? Ik wil het graag ook proberen. Hoe heb je het geoefend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 12:01 



 
Profiel   

No_No schreef
Kelly, waarom rij jij met een Hackemore? Ik wil het graag ook proberen. Hoe heb je het geoefend?


Hij gooit tong over bit. 18 oktober komt de tandarts dus dan kijken of het daar aanlag.

Ik had dus geen keuze. Ik had hem alleen met proefrijden met bit gereden. Bij mij heeft hij nog geen 1 x een bit in gehad.

Ik rij veel op de stem en als ze gaan dan gaan ze toch wel. Het valt mij tot nu toe niet tegen.

Dus gewoon doen!!

Zijn nieuwe endurance hoofdstel zal wel een S Hackamore worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 12:14 



 
Profiel   

Die zijn veel fijner :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 12:17 



 
Profiel   

Ik rijd al jaren buiten met een S-hackamore. De mijne heeft de gewoonte om als iets moeilijk/spannend wordt de tong over het bit te gooien en raakt vervolgens in paniek omdat dat onprettig voelt. Dat vind ik link in het verkeer, dus dan maar gewoon geen bit in.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 12:38 



 
Profiel   

Wat handig kan zijn is gewoon eens wat wedstrijden vrijwilligen bij endurance. Daar leer je heel veel van. En paar keer groomen. Er is altijd tekort aan zowel vrijwilligers als grooms dus zeer dankbaar en gezellig om te doen :7

Wat leuk zoveel mensen endurance plannen :) wij hebben een B&B en in de weekenden is het altijd volle bak dus als ik wedstrijden wil doen moet ik dat wel heel goed plannen. Denk met Fred eerst een paar keer een Enjoy the Ride gaan doen, went hij beetje aan het gedoetje er omheen. En we moeten waarschijnlijk een sportbrief ophalen in Utrecht want hij heeft een (heel licht) ruisje bij zijn hart.

@Sterreke snap het zie dat je uit Enschede komt nee da's stukkie rijden ja :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 13:04 



 
Profiel   

Endurance lijkt mij ook erg tof!

Zitten hier toevallig ook mensen die in de dressuur/springen/ cross sport rijden met je draver?

Veel klasgenoten oid zeggen dat ik naar een 'normaal' paard moet gaan kijken en niet naar een draver. Dus ik wil ze natuurlijk het tegendeel bewijzen haha. Was met Joy bijna ingeschreven voor B dressuur. BB springen en BB cross hadden we samen gedaan. 6de geworden van de 25 :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 14:47 



 
Profiel   

Ik heb half oktober een oefencross op de planning staan en eind oktober een Working Equitation wedstrijd, waar ik o.a. een dressuurproef moet rijden. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 15:34 



 
Profiel   

Citaat
Veel klasgenoten oid zeggen dat ik naar een 'normaal' paard moet gaan kijken en niet naar een draver. Dus ik wil ze natuurlijk het tegendeel bewijzen haha.

Het is maar wat je wilt en welke tak van sport je leuk vindt...

Met mijn dravertje Ushi heb ik nooit fatsoenlijk in een bak kunnen rijden, die stak gewoon haar kop in het zand en was niet meer in beweging te krijgen echt zo'n bok }:0 maar buiten was ze geweldig en we hebben een paar super endurance wedstrijden met haar gereden (moest haar weg doen omdat er fysiek bij mij toen veel niet goed zat helaas).

Fred is een heel leuk buitenrij paard en in de bak doet hij het ook heel braaf. Galop zijn we nog niet aan het doen in de bak maar aan de longe doet hij het wel. Zoals het nu lijkt is hij een super recreatiepaard. Ook prima, als je dat wilt :)

Ik heb zelf altijd zoiets dat ik kijk wat het paard aangeeft waar zijn/haar sterke kanten zitten en dat bouw ik uit, wat het ook is van mennen tot springen whatever. Vind het prima om hier en daar te sleutelen aan wat minderen kanten en dressuur vind ik heel belangrijk als basis maar ik hoef niets aan niemand te bewijzen. Wil gewoon lekker werken met en genieten van mijn paard.

Mijn andere paard is een qua afstamming etc en de looks een geweldig dressuurpaard maar staat ondertussen al een half jaar stil door van alles dus ja, zeg het maar }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 16:45 



 
Profiel   

Kelly1992 schreef
No_No schreef
Kelly, waarom rij jij met een Hackemore? Ik wil het graag ook proberen. Hoe heb je het geoefend?


Hij gooit tong over bit. 18 oktober komt de tandarts dus dan kijken of het daar aanlag.

Ik had dus geen keuze. Ik had hem alleen met proefrijden met bit gereden. Bij mij heeft hij nog geen 1 x een bit in gehad.

Ik rij veel op de stem en als ze gaan dan gaan ze toch wel. Het valt mij tot nu toe niet tegen.

Dus gewoon doen!!

Zijn nieuwe endurance hoofdstel zal wel een S Hackamore worden.


Die van mij doet dat ook. Maar vooral als de teugels worden aangenomen. Ze loopt er verder wel mee door en wordt niet sterk, maar de bedoeling is het niet. Vandaar dat ik ook aan een hackemore denk.

Wat is het verschil met een S en een gewone?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 20:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 214 van de 291 [ 7267 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 291  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen