wat is der tegen woordig mis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Celiien

Berichten: 13260
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: wat is der tegen woordig mis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:43

Je hebt een filmpje laten zien :')

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:43

Ze heeft een filmpje gezien van je westrijd, dus gezien. En who cares? Niets mis mee toch?

heidy_wilco

Berichten: 4479
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:43

Kirsha schreef:
heidy_wilco schreef:
;(
Waarom word Jumbo vla buiten gesloten? Is de Framboos niet roze genoeg, is de vanille niet geel genoeg? Is het te slap, te hard? Of slikt het gewoon niet goed? Waarom proberen jullie mijn vla een minderwaardigheidsgevoel te geven! Mijn vla heb ik gewoon bij de jumbo weg, en ik zag wel wat in deze vla, en ik heb zelfs door het pak heen gekeken. Ik dacht, van de buitenkant mag het wel niets lijken, maar van de binnenkant...?

En ik heb gelijk hoor!! Het is heerlijke vla! Ik ben blij dat ik zo goed ben geweest om hem toch mee te nemen!!

En nu ga ik een topic aanmaken, want ik hou niet van vla discriminatie...

Trouwens: Iemand een hapje?


En waarom praat je niet over de blanke vla? Dat noem ik pas discriminatie.


Omdat blanke vla niet goed met mijn aardbei-vanille vla overweg kan... De blanke vla is een beetje jaloers op het roze huidje van de aardbeienvla...

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:43

Oh op dat filmpje loopt ze niet normaal?
Sjonge, ben je zelf ontevreden met je draver dat je alles maar goed probeert te praten?

IvankBacardi

Berichten: 1005
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:44

Ik denk dat ts niet weet wat een dravers loopje is als ze dat zo ontkend :')

heidy_wilco

Berichten: 4479
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:45

Celiien schreef:
valerie2012 schreef:


Ik durf temisten voor mij leeftijd uit tekomen ik lieg temisten niet en zeker daar om niet.

Waar komt dit vandaan _O- wie doet dat wel dan?


Nou... Ik moet je vertellen, ik ben niet 21 jaar...

Daphne__
Berichten: 12479
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:45

Ts; Weet je wat het probleem is aan dravers? Dat ze vaak eigenaren hebben zoals jij.... Serieus, bij dravers denk ik aan eigenaren die 24/7 janken omdat mensen hun paard niet leuk vinden :=


En uiteraard weet ik dat er genoeg eigenaren zijn die wél gewoon trots zijn op hun paard en dit soort topics niet aanmaken en dat snap ik best, want dravers zijn hartstikke leuke paarden. Het is alleen jammer dat ze mensen zoals ts aantrekken, die de naam van de draver er nou niet echt beter op maken.

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:45

EskeGirl schreef:
En hoeveel paarden heb je gehad dan?

Dravers zijn niet minderwaardig, maar kan me voorstellen dat ie zich wel zo voelt als hij naast Totilas of London in de wei staat :(:)


Weet niet uit me hoofd want we hebben paarden en pony's gehad en waren zeker niet allenmaal de makkelijkste hoor. EN wat boeit uberhoud hoe veel we der gehad hebben. IK weet zelf dat wij geen groentjes zijn in paarden sport en helen dat paarden wereld je. Maar ik weet wel dat vroeger veel gemoederlijk was en dat de mensen toen meer iemand want gunden dan nu. NU is alleenmaar haar en naat. En wat was vroeger echt heel anders.

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:45

Maar even serieus, we weten toch allemaal dat de zwarte chocoladevla het beste is. Veel minder gezeur, en is ook veel duurder en beter enzo. Al ga ik jullie e het niet vertellen hoe duur mijn pak was!

Nens77

Berichten: 1172
Geregistreerd: 12-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:45

michelle___ schreef:
Hoef ik niet eens te weten, dus dring je niet zo op aub.
Ik zeg alleen, heb je er meer als €1500,- voor betaald, ben je voor de gek gehouden.

Als je weet wat je koopt, waarom koop je dan een draver?

En lekker boeiend of die heeft gekoerst ja of nee? Het is en blijft een draver, en die worden niet doorgefokt als dressuurpaarden net als de haflingers tegenwoordig.


Begin jij nou ook al af te geven op Haflingers ?!
Die zijn helemaal niet doorgefokt, geen van allen :+

Lekker belangrijk trouwens dat we niet allemaal hetzelfde (type) paard leuk vinden.
We vallen toch ook niet allemaal op hetzelfde type vent hahahaha
Laatst bijgewerkt door Nens77 op 18-10-13 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

Berichten: 13260
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:45



Oordeel zelf. Dit is overduidelijk een (veel te vroeg gestarte) draver incl draversloopje.

Celiien

Berichten: 13260
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: wat is der tegen woordig mis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:46

Haar en naat _O- ph help ik ga stuk

heidy_wilco

Berichten: 4479
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:47

Oh, geloof me, we gunnen je heel wat. We hebben jou al HONDERDEN dingen gegund in de vorm van tips, maar mevrouw is zo ondankbaar dat ze het niet van harte aanneemt en op dezelfde voet door blijft gaan...

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:47

michelle___ schreef:
Oh op dat filmpje loopt ze niet normaal?
Sjonge, ben je zelf ontevreden met je draver dat je alles maar goed probeert te praten?


nou als ik der ontevreden over was had ik al lang een ander gehad. Maar dat ben ik niet ben juist super blij met haar maar in dat filmpje. Liep ze anders dan ze normaal loopt. En trouwens van 1 wedstrijd en 1st wedstrijd is niet tezeggen. En zeker niet van 3 half jarigen die nog vol in goeie is dus nog niet stabiel is.

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:47

Je zegt dat je er meer hebt gehad, ik vraag hoeveel en je wordt boos? Ik snap het niet :').

Succes met je draver, ik kruip onder m'n meeleessteen, ben het een beetje zat.

Celiien

Berichten: 13260
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: wat is der tegen woordig mis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:48

Zo jij houd van je paard, als ik niet tevreden was had ik hem allang weggedaan :oo

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:48

valerie2012 schreef:
Liesje1611 schreef:
Ts is 19?!
Pff, sta echt versteld. Dacht dat hier een meisje van 12 achter zat..


Ik durf temisten voor mij leeftijd uit tekomen ik lieg temisten niet en zeker daar om niet.


Dus je beweert dat ik wel over mn leeftijd lieg of wat..? _O- kommaar langs gedraafd om mn leeftijd op mn ID te checken hoor :')

Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:48

EskeGirl schreef:
Je zegt dat je er meer hebt gehad, ik vraag hoeveel en je wordt boos? Ik snap het niet :').

Succes met je draver, ik kruip onder m'n meeleessteen, ben het een beetje zat.

come join my stone :+ Show is vanaf hier goed te zien :')
Laatst bijgewerkt door Tigress op 18-10-13 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva

Berichten: 14771
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:48

Ts, heb -jij- een probleem met dravers? Wat vind jij zelf van jouw eigen draver? Ik krijg het idee dat je het mogelijk zelf helemaal geen leuk ras vind, zo door de manier waarop je dingen brengt.

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:48

valerie2012 schreef:
michelle___ schreef:
Oh op dat filmpje loopt ze niet normaal?
Sjonge, ben je zelf ontevreden met je draver dat je alles maar goed probeert te praten?


nou als ik der ontevreden over was had ik al lang een ander gehad. Maar dat ben ik niet ben juist super blij met haar maar in dat filmpje. Liep ze anders dan ze normaal loopt. En trouwens van 1 wedstrijd en 1st wedstrijd is niet tezeggen. En zeker niet van 3 half jarigen die nog vol in goeie is dus nog niet stabiel is.

Waarom rijd je dan een wedstrijd als hij er volgens jou nog niet klaar voor is?

En al lang een ander gehad? Zei je net niet dat je hem zelf alle klassen tot het Z wilt doorbrengen?...

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:48

IvankBacardi schreef:
Ik denk dat ts niet weet wat een dravers loopje is als ze dat zo ontkend :')



Nou dat weet ik wel. Ik heb mijn zien lopen en toen gewoon naast stond toen ze gereden werd. En ik weet hoe die een van oude stal liep en die lopen zeker niet het zelfde.

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:49

Tigress schreef:
EskeGirl schreef:
Je zegt dat je er meer hebt gehad, ik vraag hoeveel en je wordt boos? Ik snap het niet :').

Succes met je draver, ik kruip onder m'n meeleessteen, ben het een beetje zat.

come join my stone :+


Gezellig, ik kom eraan :+

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:49

Welnee, het paard van TS heeft geen draverspas. Lijkt ook niet op een draver trouwens. Gewoon je kop in het zand steken, want wat je niet ziet is er niet. Net als een struisvogel.

Zouden struisvogels ook vla lusten?

Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:49

valerie2012 schreef:
Tessa_93 schreef:
Ik heb niks met dravers, komt door het uiterlijk en het dravers-loopje. Ieder zijn smaak.
Maar wat wil je eigenlijk horen van iedereen nu ? :')


IK wil helen maal niet speciaal horen. Maar der is gewoon niets mis met dravers. En mijn als goed tempo loopt heeft ze geen dravers pasje hoor en mijn is echt niet lelijk hoor. Want ik kenden een paard die leek op draver is was ook draver. En die liep ook als draver en die had ook gekoerst. En die liep zeker heel anders dan de mijn hoor.


Ieder paard loopt anders of het nu een draver, fries, fjord, haflinger, shire, tuigpaard, shetlander etc is. De ene heeft meer rastypische kenmerken dan de ander.

Ik snap alleen je punt niet zo goed van dit topic en wat je ermee wilt bereiken?

En om op je vraag terug te komen; nee er is niks mis met een draver, ik zou er alleen zelf nooit 1 aanschaffen.

Telpeva

Berichten: 14771
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:49

Aargh het gaat hier zo snel, michelle had dezelfde vraag al gesteld, woeps