Andere verzorgster kan niks

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:47

Pff banketstaaf tegenover die andere verzorgster. Laat haar dr gang maar gaan. Probeer er niet op te letten.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:57

amandananana schreef:
Wat kom jij ontzettend arrogant en jaloers over. Ik hoop voor je dat de andere verzorgster dit niet leest, lijkt me vreselijk voor haar om er achter te komen dat er op internet zo over je wordt gepraat. Denk dat als de eigenaresse hier achter komt dat jij als geweldige verzorgster je verzorgpaard wel gedag kunt zeggen. Bah.


Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Staan heftige reacties hier, maar ts, dat vind ik ooi van die van jou.

Ik zorg voor een oude draver, hij heeft artrose en sinds 3 weken stappen wij enkel maar met hem omdat hij BIJ DE ANDERE VERZORGSTER een misstap heeft gemaakt onder het zadel. Ik liep er al tijden alleen maar naast, omdat ik er niet meer op wilde wegens zijn artrose. Moet ik dan ook een topic maken om te vertellen hoe slecht dat wel niet is? Ik moet nu namelijk in weer en wind met hem stappen aan de hand. Maar met boos of!geïrriteerd blijven schiet ik helemaal niks op!

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:59

Afbeelding

Dus als k het goed begrijp ben jij superieur en kan zij niks? Nee daar kom je een eind mee. Je zou haar ook kunnen helpen zich minder bang te voelen. Daar kom je een stuk verder mee. Want het zo op bokt zetten is vrij laag. Wat als ze mee leest? Dat is ook een beetje banketstaaf vind je niet?
Laatst bijgewerkt door Lau op 26-03-15 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt

aishcream

Berichten: 584
Geregistreerd: 07-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:59

Ts,
Wat vervelend dat jij dit meisje als irritant beschouwt. Waarschijnlijk is dat helemaal niet de bedoeling van haar, om zo op jou over te komen maar is ze heel onzeker! Ik snap wel dat ze vind dat jij haar te veel commentaar geeft. Ze probeert alles zo goed mogelijk te doen. Misschien schept ze dan soms op maar volgensmij doe jij dat vast ook wel eens ;) En zo te lezen vind jij dat niemand het goed kan doen behalve jijzelf, zo te lezen vind je het ook jóùw verzorgpaard waar iedereen maar af moet blijven..

Dit is denk ik de eigenaresse d'r pakkiean, wat jij kan doen is gewoon met rust laten en ingrijpen als het echt mis gaat.

nine1987

Berichten: 8355
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:02

Jeetje.. Arrogantjes gegeten? Je komt behoorlijk verwaand over..

De andere verzorgster is trots dat ze alleen heeft durven rijden en jij moet dat onderuit halen met je stickertjescommentaar?

Nou meid, wil jij dan een stickertje omdat je alles beter kan?

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:07

Ik zou als eigenaar ook echt niet blij zijn als ik zo'n topic voorbij zag komen...

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18684
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:13

Erger nog, je zal als andere verzorger maar dit verhaal over jezelf vinden op Bokt. :( dat er zo over je geschreven word...

Echt heel laag en naar dat je zo over je medeverzorgster schrijft, die zoals ik uit jou verhaal op maak gewoon onzeker is.

Mijn tip: verbeter de wereld, Begin bij jezelf! :) succes!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:16

Ladybird schreef:
Erger nog, je zal als andere verzorger maar dit verhaal over jezelf vinden op Bokt. :( dat er zo over je geschreven word...

Ook dat ja!

purny

Berichten: 27581
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:18

Je mag trots op jezelf zijn.... De andere verzorgster de grond intrappen omdat je de onderliggende gedachten niet weet. In plaats van haar te helpen ga je haar de grond intrappen. Volgens mij heb jij ook erg veel vrienden of niet? Ik kan alleen maar zeggen dat ik je walgelijk vind. Ik had het wel geweten hoor, van mij mag je je spullen pakken

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:24

Ik weet niet hoe lang dat andere meisje al verzorgd,maar ze moet het paardje ook eerst goed leren kennen.Ik heb sinds kort ook 2 verzorgsters erbij,jonge meiden.De een is best angstig,de ander durft meer. Ik heb tegen de angstige verzorgster gezegd: nix moet, [bijna] alles mag.Als jij iets niet wil of durft hoef je dat ook niet te doen,komt vanzelf wel.Pas als jij er aan toe bent om te galoperen,dan galopeer je pas.
Ik ga haar niet weg sturen omdat ze nog wat bang is.En het andere meisje helpt haar,kraakt haar niet af. En zo hoort het ook.

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:28

Ik ben het eigenlijk wel eens met vrijwel alle bokkers

(Nu krijg ik waarschijnlijk alles over mij heen) maar verplaats je eens in de TS ik kan wel enigzins begrijpen dat je weleens iets irritant vind maar beste TS ik denk dat je het een beeeetje verkeerd aangepakt hebt... Met een titel zoals deze kun je deze reactie's verwachten je had beter een keer kunnen praten met de bijrijdster en de eigenaresse. Zo los je natuurlijk niks op! Hoe zou de TS zich voelen als je zo'n topic over jou zou vinden?

Niet heel erg slim TS!

berdien85

Berichten: 6482
Geregistreerd: 05-06-07
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:35

Ik sluit me aan bij de rest.

Maar ik ben benieuwd naar de uitleg van de groentesoep van 1 van mijn voorgangers.... :')

purny

Berichten: 27581
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:40

Ik ook wel.

Saskia_paard
Berichten: 121
Geregistreerd: 04-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:41

Ts, ik snap dat het soms vervelend kan zijn enzo maar je kan er ook juist wat leuks van maken. Ik verzorgde ook een pony en een ander meisje de andere pony die daar stond, en zei durfde ook nog niet echt iets en wist ook nog niet veel, maar hallo iedereen moet toch dingen leren? ik denk niet dat toen je net geboren was meteen wist hoe alles moet. Dus ik ging dan samen met dat meisje naar de pony en hielp haar en zo legde ik haar dingen uit en kreeg zei meer zelfvertrouwen en werd het echt super gezellig samen! Misschien kan je dat ook proberen? Want wie weet is het een super leuke meid die alleen nog wat onzeker is? En dat ze met die appjes haar zelf toch probeert te bewijzen?

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:44

Haha ja dat van de groentensoep vraag ik mij ook af :')

@saskia_paard precies!

Kirsha
Berichten: 4644
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:47

Lieve hemel, wat een nare OP. Ik sluit me bij de andere Bokkers aan. TS, hopelijk denk je volgende keer beter na voor je een soortgelijk topic opent, want dit staat wel openbaar en is dus voor iedereen te lezen. Lekker als je zo'n verhaal over jezelf tegenkomt -O-

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:51

Kirsha schreef:
Lieve hemel, wat een nare OP. Ik sluit me bij de andere Bokkers aan. TS, hopelijk denk je volgende keer beter na voor je een soortgelijk topic opent, want dit staat wel openbaar en is dus voor iedereen te lezen. Lekker als je zo'n verhaal over jezelf tegenkomt -O-


Of de eigenaresse en dan is het denk ik dag tegen je paardje...

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:52

Groentrsoep dat is een begrip van een bokker pokemon.
En dat is toen door haar bedacht als medicijn op alles. En nu bij veel dingen die penny meisjes roepen ze groentesoep.

Kirsha
Berichten: 4644
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:53

lienieminie schreef:
Kirsha schreef:
Lieve hemel, wat een nare OP. Ik sluit me bij de andere Bokkers aan. TS, hopelijk denk je volgende keer beter na voor je een soortgelijk topic opent, want dit staat wel openbaar en is dus voor iedereen te lezen. Lekker als je zo'n verhaal over jezelf tegenkomt -O-


Of de eigenaresse en dan is het denk ik dag tegen je paardje...


Ook dat ja...

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:54

:n

berdien85

Berichten: 6482
Geregistreerd: 05-06-07
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:55

lrtj_ schreef:
Groentrsoep dat is een begrip van een bokker pokemon.
En dat is toen door haar bedacht als medicijn op alles. En nu bij veel dingen die penny meisjes roepen ze groentesoep.


Oohhhh... :')

Splinterz

Berichten: 1136
Geregistreerd: 28-05-12
Woonplaats: Radewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:55

Ik ben 33 en durfde na 1.5 jaar pas te galopperen met mn fries..nu 1.5 jaar geleden. De eerste winter durfde ik niet te rijden zonder te longeren omdat ze imo 'veel te fris' was.. Ben ik nu ook slecht? Aldoende leert men of is TS een geboren Anky?

Van mij krijg je iig geen sticker!

ravellie

Berichten: 3079
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:02

Ik vind het niet echt gepast zo'n verhaal op Bokt te zetten.
Stel dat het over jou gaat en je het op deze manier lezen moet.

Verder vind ik het zaak voor de eigenaar

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:04

lrtj_ schreef:
Groentrsoep dat is een begrip van een bokker pokemon.
En dat is toen door haar bedacht als medicijn op alles. En nu bij veel dingen die penny meisjes roepen ze groentesoep.


Daarom dus.. :Y)

Ben het verder overigens met alle anderen eens. Niet netjes van je TS.
Ooit aan gedacht dat die andere verzorger zich miss ondergesneeuwd voelt door jou? Kan mij namelijk goed voorstellen dat je houding naar haar toe ook behoorlijk arrogant is. Alsof je je superieur voelt.
Ik zou zo'n verhaal niet tegen hoeven komen van mijn verzorgers. Vliegen er direct uit!!
Laatst bijgewerkt door Shettepret op 26-03-15 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:08

Ik vindt je bericht behoorlijk gemeen TS. Waarom leg je dit niet neer bij de eigenaar van het paard? Of ga je met haar in gesprek, of met z'n 3en.

Wat nou als de andere verzorgster dit leest op bokt? Dit zou ik niet over mijzelf willen lezen.
Je zou haar ook kunnen helpen en aanmoedigen in plaats van zo tegen haar te doen.
Ik zou als eigenaar dit ook niet fijn vinden, dat mijn verzorgster zo met andere verzorgers om gaat.
Wat is er mis mee dat ze nog moet leren? Als jij alles zo goed weet, waarom leer je het haar dan niet?
Ik denk dat je dan veel meer gewaardeert wordt als nu.

Ik vindt het echt behoorlijk associaal om te zeggen dat ze slecht is voor het paard. Ik zou je als eigenaar gelijk wegsturen.