Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 15 [ 374 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Plaats een nieuw onderwerp

Vaarwel, mijn mooie bonte Qui Que Bou

 
Profiel   

Oooo Sofie, zeker een heel mooi gebaar, zo moeilijk wat wijsheid is zag eventueel ook een andere combi die je mogelijk in gedachte hebt ;) . Moet zeggen als moeder zijnde is het heel leuk om je dochter te zien rijden en ga je zelf steeds meer risico's zien. Aan de andere kant kan ik ook weer de bovenstaande reacties waarderen volg je hart en geniet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-17 12:30 



 
Profiel   

Ik zeg doen :) je droom is niet weg... je vriendje is helaas weg... maar dat betekent niet dat je je hart niet open kunt stellen voor een nieuwe vriend...

Natuurlijk is dit geen vervanging voor Qui Que Bou... het is enkel een verlenging van je mooie droom met een ander mooi wezen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-17 16:02 



 
Profiel   

Neon schreef
Ik zeg doen :) je droom is niet weg... je vriendje is helaas weg... maar dat betekent niet dat je je hart niet open kunt stellen voor een nieuwe vriend...

Natuurlijk is dit geen vervanging voor Qui Que Bou... het is enkel een verlenging van je mooie droom met een ander mooi wezen :)


Ik lees mee, maar dit is echt prachtig omschreven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-17 16:07 



 
Profiel   

Helemaal met Neon eens, prachtig omschreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-17 13:16 



 
Profiel   

Vandaag zou Qui Que Bou een jaar oud geworden zijn... speciale dag. K ben blij dat ik eindelijk "normaal" kan terug kijken op alles wat nu achter mij ligt. Grotendeels heb ik dat aan jullie en jullie steunende woorden te danken. Ongelooflijk hoe een virtuele groep mensen mij zoveel troost en steun gegeven heeft :) Dus aan iedereen een dikke merci!! :)

En wellicht gaan we inderdaad toch gaan voor de mooie aanbieding van de hengstenhouder en Evita opnieuw laten dekken... Zo'n mooie meevaller, dat moet haast een teken zijn ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-17 19:44 



 
Profiel   

Wat fijn dat je er wat "normaal" op terug kan kijken.
Het zou wel heel fijn zijn om toch weer iets naar uit te kijken. Wat ontzettend lief van de hengstenhouder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-17 19:53 



 
Profiel   

Wat fijn dat we toch wat voor je kunnen betekenen in al dat verdriet.

Ik denk ook bijna dat het een teken is. Dat moet bijna wel, zon bijzonder aanbod.
En wellicht ook heel goed voor jou. Een totaal ander verhaal, maar als ik kijk naar hoe goed het die bokker heeft gedaan (ben even de naam kwijt, van TiSento).
Nooit ter vervanging van, maar wel om weer een ander prachtig doel in je leven te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-17 19:59 



 
Profiel   

Saintelette jij bedoelt Cynthia82.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-17 20:18 



 
Profiel   

Mijn god, wat een onvoorstelbaar triest verhaal, ik lees het net pas..
ik wens je alle geluk van de wereld voor de toekomst.
Net als bij het spelletje "kiekeboe" heeft hij zich even laten zien, is nu weg, maar niet echt.. Hij komt gewoon weer terug. Dat is hoe ik het zie, ik hoop dat je er troost aan hebt.
Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-17 20:21 



 
Profiel   

Wat je zelf al zegt het moet haast wel een teken zijn, zo'n lief aanbod. En dat je nu kan relatieveren heb je vooral ook aan jezelf te danken hoor. Zo benieuwd wanneer Evita hengstig wordt en volg je hart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-17 21:01 



 
Profiel   

Wat een mooi aanbod idd :j wat je miet doen kan jij alleen kiezen. Volgend jaar kan ook nog maar dan niet gratis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 13:35 



 
Profiel   

Wat een ontzettend lief en mooi gebaar.

Ben heel benieuwd naar je keuze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 18:38 



 
Profiel   

Voor de mensen die niet de kraamstal volgen:
Evita is vandaag op de dierenkliniek gescand geweest en had twee eitjes van 36mm, dus we hebben haar gelijk naar de hengst gebracht. Hopelijk kan ik haar maandag of dinsdag opnieuw oppikken én liefst drachtig :j
Dan is het bang afwachten tot dag 16 en hopen dat ze drachtig is en dat het maar 1 vruchtje is.
Ik ben wel erg bezorgd maar tegelijk ook zo enthousiast en blij!

Trouwens de hengstenhouder/opfok heeft alle opfokstallen volledig vernieuwd. Niet dat ze voorheen niet veilig waren (anders had ik ook nooit Bou daar achter gelaten) maar hij wou absoluut geen risico's meer nemen.
Alles is vernieuwd en er zitten nergens nog slotjes/sluitingen/... of wat dan ook meer zichtbaar, alles is mooi afgeschermd dus nergens kunnen paarden zich bezeren (zeg nooit nooit, maar ze hebben zeker al het mogelijke gedaan!) Nogmaals een duidelijk teken voor mij van hoe betrokken en bezorgd deze mensen zijn.
Ik ben hen echt ongelooflijk dankbaar voor deze kans!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-17 13:13 



 
Profiel   

Wauw wat een leuk nieuws! Ik ga voor je duimen dat het pakt, 1 eitje is en lekker 11 maanden blijft zitten :) En een dikke pluim voor de hengstenhouder/opfok! Super hoe zij overal mee om zijn gegaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-17 13:42 



 
Profiel   

Wat fijn voor jullie! Ik hoop voor je dat alles goed gaat. Ik vind het een heel mooi gebaar van de hengstenhouder. Het laat zien dat hij echt hart heeft voor zijn klanten en zijn vak.

Gaaf hoor, dat je deze kans krijgt. Het is je zeker gegund! Hou je ons hier ook op de hoogte of moet ik dan in een ander topic kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-17 14:00 



 
Profiel   

Ik kan niet anders zeggen dan dat je ondanks al je verdriet een hoop blijheid uit een nieuwe dekking kan halen. Je gaat dit opnieuw beleven en weer als prettig ervaren. Je maatje is niet meer tastbaar, maar voor altijd bij je. Ik heb zelf mijn merrie na 9 jaar verloren aan een gescheurde aorta, hoogdrachtig vam de eweldige hengst van Nuka hier op bokt. Cool Willow Spring. 2014 verloor ik haar en ik heb gelijk een veulen gekocht omdat ik niet zonder paard kon, maar me ook niet gelijk open hoefde te stellen voor een nieuw jong paard. Zo kon ik langzaam wennen aan het idee om haar niet meer te hebben en een band op te bouwen met mijn nieuwe topper. Helaas bleek hij met 3 jaar totaal niet mijn paard te zijn omdat het in het rijden niet helemaal ging klikken. Ik miste mijn merrie haar karakter en hij werd een opgave inplaats van mijn rust. Ik heb hem verkocht en er kwam een nieuwe friese merrie op mijn pad. Het is alsof mijn oude fries s herrezen uit de dood.

Wat ik je probeer te zeggen is dat je niet moet stilstaan. De pijn blijft, maar er zijn zoveel dingen waar je nog plezier uit kan halen. Ik had nooit verwacht dat ik na mijn merrie haar dood nog zou kunnen genieten van een paard. Nu ga ik elke dag met een glimlach weg van stal en geniet ik van onze rondes buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-17 14:11 



 
Profiel   

Spannend Sofie! Hopelijk wordt ze in 1 keer drachtig. Lukte het de vorige keer ook snel? Of is Evita toen vaker geïnsemineerd?

Mooi gebaar van de hengstenhouder dat hij alle opfokstallen vernieuwd heeft, dat getuigt van een groot hart voor de dieren!


Laatst bijgewerkt door BusyMissy op 21-04-17 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-17 14:43 



 
Profiel   

Wat spannend, duimen dat het aanslaat en met 1 natuurlijk....
Super vd hengstenhouder dat hij zulke maatregelingen heeft genomen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-17 15:06 



 
Profiel   

Spannend, ik duim!!!! En zo te lezen echt top mensen zo betrokken, super fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-17 16:31 



 
Profiel   

Dank jullie wel allemaal :)
Evita was de vorige keer meteen drachtig, dus hopelijk nu ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-17 16:39 



 
Profiel   

SofieHavan schreef
Voor de mensen die niet de kraamstal volgen:
Evita is vandaag op de dierenkliniek gescand geweest en had twee eitjes van 36mm, dus we hebben haar gelijk naar de hengst gebracht. Hopelijk kan ik haar maandag of dinsdag opnieuw oppikken én liefst drachtig :j
Dan is het bang afwachten tot dag 16 en hopen dat ze drachtig is en dat het maar 1 vruchtje is.
Ik ben wel erg bezorgd maar tegelijk ook zo enthousiast en blij!

Trouwens de hengstenhouder/opfok heeft alle opfokstallen volledig vernieuwd. Niet dat ze voorheen niet veilig waren (anders had ik ook nooit Bou daar achter gelaten) maar hij wou absoluut geen risico's meer nemen.
Alles is vernieuwd en er zitten nergens nog slotjes/sluitingen/... of wat dan ook meer zichtbaar, alles is mooi afgeschermd dus nergens kunnen paarden zich bezeren (zeg nooit nooit, maar ze hebben zeker al het mogelijke gedaan!) Nogmaals een duidelijk teken voor mij van hoe betrokken en bezorgd deze mensen zijn.
Ik ben hen echt ongelooflijk dankbaar voor deze kans!

Klinkt misschien niet fijn wanneer ik het zo zeg maar dan heeft het verlies van je droomprins ergens toch nut gehad, het zal een andere eigenaar minder snel overkomen wat jou is overkomen met dank aan hem!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 14:17 



 
Profiel   

Zoals beloofd de link naar de kraamstal :)
[KS-MK] Een nieuwe kans op een bonte droom... (v. Ceasar Ter Linden)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 16:22 



 
Profiel   

wat erg! heel veel strekte :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-17 14:00 



 
Profiel   

Ach jeetje, met tranen in me ogen gelezen! Heel veel sterkte en je hebt het beste gedaan met wat je voor haar had kunnen betekenen!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 21:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 15 [ 374 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen