Rust zacht mijn lieve, knappe Escala

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-17 22:17

Rivendell; ja, Eclipse heb ik gelukkig nog. Mijn mooiste en liefste aandenken aan zijn lieve, mooie mama.

Fitz; mijn emoties gaan soms nog steeds alle kanten op, maar het gaat. Onvoorstelbaar dat het morgen alweer 4 maanden geleden is, het voelt nog als de dag van gisteren.

Alleirbag; 3 benen waren zichtbaar helemaal op. Ik heb mijn eigen veearts gebeld, verteld dat ze moeite had met opstaan en dat haar kogels extreem doorgezakt waren en ik heb foto's naar hen gestuurd. Volgens hem en zijn collega lieten met name de achterbenen een typerend beeld zien van een aandoening genaamd DSLD. Volgens hen was het een kwestie van weinig tijd voor de banden en pezen volledig af zouden scheuren. Dit werd uiteindelijk ook bevestigd door de plaatselijke veearts die ik nog langs heb laten komen. Wachten tot dat zou gebeuren was natuurlijk geen optie, dat zou ondraaglijk lijden zijn geweest. Het was ook duidelijk dat ze al veel pijn had aan haar beide achterbenen en linker voorbeen.

Afbeelding

Afbeelding

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Rust zacht mijn lieve, knappe Escala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:22

Ik zie dit nu pas, wat verdrietig! Een terecht besluit maar niet minder moeilijk, en idd weer een paard minder uit de tijd dat bokt nog een bootje was en we alle paarden bij naam kenden.

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Re: Rust zacht mijn lieve, knappe Escala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 20:36

Ze stond vlak bij mij in de buurt. Ik woon tegenwoordig in emmen