Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fritessaus

Berichten: 7
Geregistreerd: 02-07-16
Woonplaats: Tilburg

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 00:43

Ach, jeetje, die laatste foto. Wat ontzettend mooi... Veel sterkte toegewenst. :(:)

aveline
Berichten: 39
Geregistreerd: 15-11-15
Woonplaats: In de hondenmand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 02:20

Lieve TS. eind 2015 lag mijn paard op sterven door een hoefzweer en zware hoefbevangenheid. Het was verschrikkelijk. Ik heb 2 nachten bij haar doorgebracht omdat ik haar niet alleen kon laten in haar doodstrijd. Alles komt nu terug en ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Ik leef met je mee en ik ben ZO dankbaar dat ik mijn Dakota nog heb. Ik begrijp wat je doormaakt. Als het zoveel moeite kost om de ziel van een paard te krijgen, is het zo moeilijk om haar te laten gaan. Ik heb heel veel respect voor je, dat je je verhaal zo mooi hebt kunnen schrijven en wens je heel veel kracht om de toekomst tegemoet te gaan zonder je geliefde paard.

Linnie050

Berichten: 11800
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 06:33

Heel veel sterkte :(

Mooie gedachte inderdaad van het uutstrooien.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 10:39

aveline schreef:
Lieve TS. eind 2015 lag mijn paard op sterven door een hoefzweer en zware hoefbevangenheid. Het was verschrikkelijk. Ik heb 2 nachten bij haar doorgebracht omdat ik haar niet alleen kon laten in haar doodstrijd. Alles komt nu terug en ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Ik leef met je mee en ik ben ZO dankbaar dat ik mijn Dakota nog heb. Ik begrijp wat je doormaakt. Als het zoveel moeite kost om de ziel van een paard te krijgen, is het zo moeilijk om haar te laten gaan. Ik heb heel veel respect voor je, dat je je verhaal zo mooi hebt kunnen schrijven en wens je heel veel kracht om de toekomst tegemoet te gaan zonder je geliefde paard.


Dankjewel, wat heb je dat mooi omschreven. Het is ook heel moeilijk en soms voel ik mij zelfs schuldig als ik mij een dag iets beter voel, of er even niet aan denk. Dan voelt het alsof ik een misdaad bega. Vaak droom ik ook over haar, en dan wil je eigenlijk nog verder dromen... |(

Vlinder1234

Berichten: 117
Geregistreerd: 06-02-05

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 11:06

Slik pfff |( , heel veel sterkte meid met dit grote verlies Y;(

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 11:24

Wat een heftig verhaal zeg... hoe graag je ook wilde het leek jullie niet gegund te zijn. Je hebt zo hard en veel gevochten voor haar. Sterkte met de verwerking

Janinevv

Berichten: 13236
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 11:26

Wat heftig zeg ts!
Tranen in me ogen vooral door die laatste foto.

Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 14:20

Dank jullie wel !

20513

Berichten: 75
Geregistreerd: 03-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 14:40

Wat een ontzettend mooie band hadden/hebben jullie samen! Je mag dr nu voor altijd mee dragen in je (L)

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-17 12:37

Zeker weten <3. Op vrijdag 27 april word mijn verhaal op de bit website geplaatst :D

boyca
Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 13:18

Heel veel sterkte met het verlies van je grote mooie vriendin.

Wat een verhaal, kippenvel en tranen stromen.

smileydees
Berichten: 1683
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: in het westen v/h land

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 13:37

Het verhaal was niet moeilijk of te lang te lezen. Er spreekt zo'n liefde uit. Wordt verdrietig van jouw verdriet. Heel veel sterkte. Voel je niet schuldig met andere gedachten. Je hebt gedaan wat je kon, wat in jouw macht lag. Zij gaf zelf aan het is goed zo. En geloof me, onze pony is er nu 5 jaar niet meer, de pijn gaat weg, maar het gemis blijft ook al is het op de achtergrond.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 22:10

smileydees schreef:
Het verhaal was niet moeilijk of te lang te lezen. Er spreekt zo'n liefde uit. Wordt verdrietig van jouw verdriet. Heel veel sterkte. Voel je niet schuldig met andere gedachten. Je hebt gedaan wat je kon, wat in jouw macht lag. Zij gaf zelf aan het is goed zo. En geloof me, onze pony is er nu 5 jaar niet meer, de pijn gaat weg, maar het gemis blijft ook al is het op de achtergrond.


Dankjewel, heel lief!

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 09:33

Oh moeilijke dag vandaag, ze is jarig vandaag. Happy Birthday to the black beauty angel in heaven.

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:16

Jeetje wat een verhaal... Jij bent zo goed voor haar geweest! ongelofelijk! Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen en je zal het er waarschijnlijk nog ontzettend vaak moeilijk mee hebben ook zoals dagen als gisteren, haar verjaardag, maar je hebt gedaan wat je kon voor je paardje!

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:24

Wat een verhaal :( heel veel sterkte! Wat zul je je meisje missen..

Higoma145

Berichten: 2829
Geregistreerd: 08-12-10

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:52

Jemig TS.. ik zit hier met tranen in Mn ogen, woorden schieten te kort...

Onwijs veel sterkte Y;(

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 23:00

Oh meissie toch! :(:) Ik kon de tranen binnen houden tot de laatste foto, toen barstte het los. Heel veel sterkte Y;(

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 23:08

Jeetje Shauni wat heftig om te lezen!

Ik weet zó goed hoe je je voelt helaas.. de paniek en verdriet die ik zelf heb (gehad) komt gewoon terug tijdens het lezen van je verhaal. Mijn allergrootste vriend heb ik ook tijdens de koliekoperatie moeten laten gaan. Het is zo heftig ook al vooraf dat je daardoor eigenlijk niet goed/geen afscheid neemt omdat je ook 100% hoopt en wil geloven dat ze goed door die operatie komt.

Heel mooi dat je die foto hebt dat je bij haar afscheid neemt. Er zit zoveel emotie in die foto en inderdaad de liefde is zo goed zichtbaar! Je gaat nog heel veel hebben aan die foto. Het is voor mij inmiddels 4 jaar geleden en nog altijd als ik er aan denk voel ik de complete paniek die er door me heen ging toen ik afscheid kon nemen. Ik voel soms meer het echt hartverscheurende verdriet en dat ik hem letterlijk echt niet los kón laten dan dat ik terug kan denken aan de jaren daarvoor omdat het afscheid zo heftig was. Hopelijk gaat deze foto je daar bij helpen omdat je hier ook goed de liefde/jullie band op ziet.

Ik wil je als tip geven wat je hier hebt geschreven ook op te slaan in een bestandje, met foto's er bij zodat je het altijd zelf hebt. Je hebt het zo mooi beschreven, daar gaan in de loop van de tijd nog meer dingen bij komen denk ik en die kan je dan nog er bij vastleggen in je eigen overzicht.

Ik wens je heel erg veel sterkte. Overhaast niks, huil tot je niet meer kunt en dan toch nog een beetje meer als dat nodig blijkt te zijn. Het laat alleen maar zien hoe mooi jullie band was.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 08:42

jesuisRooos schreef:
Jeetje Shauni wat heftig om te lezen!

Ik weet zó goed hoe je je voelt helaas.. de paniek en verdriet die ik zelf heb (gehad) komt gewoon terug tijdens het lezen van je verhaal. Mijn allergrootste vriend heb ik ook tijdens de koliekoperatie moeten laten gaan. Het is zo heftig ook al vooraf dat je daardoor eigenlijk niet goed/geen afscheid neemt omdat je ook 100% hoopt en wil geloven dat ze goed door die operatie komt.

Heel mooi dat je die foto hebt dat je bij haar afscheid neemt. Er zit zoveel emotie in die foto en inderdaad de liefde is zo goed zichtbaar! Je gaat nog heel veel hebben aan die foto. Het is voor mij inmiddels 4 jaar geleden en nog altijd als ik er aan denk voel ik de complete paniek die er door me heen ging toen ik afscheid kon nemen. Ik voel soms meer het echt hartverscheurende verdriet en dat ik hem letterlijk echt niet los kón laten dan dat ik terug kan denken aan de jaren daarvoor omdat het afscheid zo heftig was. Hopelijk gaat deze foto je daar bij helpen omdat je hier ook goed de liefde/jullie band op ziet.

Ik wil je als tip geven wat je hier hebt geschreven ook op te slaan in een bestandje, met foto's er bij zodat je het altijd zelf hebt. Je hebt het zo mooi beschreven, daar gaan in de loop van de tijd nog meer dingen bij komen denk ik en die kan je dan nog er bij vastleggen in je eigen overzicht.

Ik wens je heel erg veel sterkte. Overhaast niks, huil tot je niet meer kunt en dan toch nog een beetje meer als dat nodig blijkt te zijn. Het laat alleen maar zien hoe mooi jullie band was.


Dat heb je ook prachtig verwoord zeg. Fijn om dit te lezen. Helaas zijn er meerdere zoals ons die dit mee moeten maken. Was er maar iets tegen koliek.
Ik ga deze tekst zeker opslaan met foto's! <3

petravdmeerx

Berichten: 421
Geregistreerd: 30-05-12

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 21:49

Pff, wat heftig zeg.. Ik vind het altijd zo ongelofelijk bijzonder dat een paard en mens zo'n mooie band kunnen delen.. Wens je heel veel sterkte toe de komende tijd :(:)

Kabayo

Berichten: 13943
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 22:04

Jij ook heel veel sterkte...

Helaas slijt het veelste langzaam :(

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-17 08:19

Kabayo schreef:
Jij ook heel veel sterkte...

Helaas slijt het veelste langzaam :(


Ja gisteren in bed nog in tranen uitgebarst... Op het moment dat ik aan het huilen was, ging het ook regenen. Vanochtend in de auto door een bepaald liedje, tranen in mijn ogen, maar wel met een lach op mijn gezicht, toen ik lachte ging de zon schijnen. Misschien toeval, maar lijken wel seintjes van boven. <3 Y;(

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:20

wat mooi geschreven voor jou dierbare vriendin, gelukkig is ze tot het laatst bij jou gebleven, iemand die van haar hield en zoveel om haar gaf.

grace1989
Berichten: 817
Geregistreerd: 10-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:04

Wat verdrietig. Ook in tranen zitten lezen.
Je paard had het niet beter kunnen treffen met jou.
Je hebt alles gedaan wat in je macht lag.
Mijn vorige paard 7 jaar geleden in moeten laten slapen. Maar wat een verdriet je daar van kunt hebben is moeilijk te omschrijven. Het heeft bij mij ook een tijd geduurd voor dit wat begon te slijten.
Pff. Dat afscheid is echt zo moeilijk.
Heel veel sterkte gewenst.