Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

No flame burns forever... dag liefste Jessie

 
Profiel   

Heel veel sterkte Y;(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 20:59 



 
Profiel   

Och jeetje Berdien, jouw allerliefste Jessie. Y;(

Ik kan mij haar verhalen nog goed herinneren van de topics waar we tijden samen in hebben gezeten. Heel veel sterkte met het verlies van je grote vriendin. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 09:29 



 
Profiel   

Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 18:12 



 
Profiel   

Ze was een prachtige merrie. Respect voor je beslissing, duidelijk uit liefde gemaakt.
Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 22:14 



 
Profiel   

Bedankt voor alle lieve berichten. Ik mis haar nog elke dag, ze heeft zo'n enorme leegte achter gelaten. In de normale dingen, in haar nog even de dingen vertellen die me dwars zaten, hoe ze voelde en gewoon bij haar zijn. Als ik terug kom van een ritje met Flynn denk ik nog steeds 'Zo even Jes voeren.' Gevolgd door '... Oh nee.' Niet meer bijna dagelijks appen over wie onze artrose dames voert. Ze zat zo in mijn leven geworteld, het is echt gek om dat niet meer te hebben. Flynn is er natuurlijk nog, maar dat is heel anders.

Maar ook, niet meer de zorgen over hoe ze er bij staat, hoe haar benen zijn, en met het enorm slechte weer van de afgelopen anderhalve week niet de constante zorg 'trekt ze dit weer? Blijft haar deken waterdicht? Is ze warm genoeg?' Pas nu ze er niet meer is merk je pas hoeveel je er mee bezig bent geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 19:10 



 
Profiel   

:(:) ik herken het maar al te goed. Ben met Connor ook zo druk geweest. En pas als het niet meer hoeft besef je pas hoeveel zorgen het gaf. Hoe veel je er bewust en onbewust mee bezig bent. Zelfs ik heb na een jaar met dit natte weer soms nog oef ik hoop dat hij het redt met zijn spieren. Om meteen daarna te denken o nee. -O- het slijt maar het slijt langzaam.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 19:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen