Slaap wel, ik hoop maar dat je nooit zo droomt als ik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mierkuhh

Berichten: 141
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Lage-Zwaluwe

Slaap wel, ik hoop maar dat je nooit zo droomt als ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-17 14:28

Het is ondertussen al meer dan een maand geleden dat mijn grote kleine vriendje me na 16 jaar samen zijn verliet, veel te vroeg.

Pip is de enige pony ooit geweest waar ik echt mee kon lezen en schrijven, ik begreep hem en hij begreep mij, we waren altijd perfect op elkaar afgestemd. Hij is eigenlijk altijd mijn klein gelukje geweest, met hem was alles goed en maakte alles sense, en in 3 dagen tijd heb ik afscheid moeten nemen van mijn grootste vriendje.

Hij is eigenlijk altijd al een probleempony geweest met zijn gezondheid, zomereczeem, cushing, altijd af en aan hoefbevingen, maar niks wat niet behandeld kon worden. Maar zoals ik hem toen zag heb ik hem nog nooit gezien. We hebben gedaan wat we konden maar het was op, hij kon niet meer. Op zondag 13 augustus hebben we hem in laten slapen.

Rust zacht grote kleine vriend, bedankt voor je vertrouwen en alle mooie jaren.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Speedster

Berichten: 3544
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Valkenburg

Re: Slaap wel, ik hoop maar dat je nooit zo droomt als ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 14:35

Sterkte! Wat een enorm lieve uitstraling heeft hij op die foto's.

Westhof

Berichten: 2904
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 14:35

Heel veel sterkte! Verschrikkelijk zo'n beslissing, maar zo te lezen wel de juiste beslissing.

Wat schattig trouwens, die "Uggs" aan zijn benen <3

CloudDancing

Berichten: 1108
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: Slaap wel, ik hoop maar dat je nooit zo droomt als ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 23:04

Heel veel sterkte. Het zal niet mee vallen om je maatje te moeten missen. Weet er helaas alles van. En heb nog een vriendje rond lopen van 32 jaar en al 27 jaar aan m'n zijde. Moet er niet aan denken.
Nogmaals heel veel sterkte en denk met een glimlach terug aan jullie mooie vriendschap