Haflingerhengst, weinig aanbod?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veranadautje
Berichten: 1295
Geregistreerd: 12-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 12:32

Laatst bijgewerkt door veranadautje op 17-04-17 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie
Berichten: 11625
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 12:32

Bij Paardenmelkerij Sand in Tubbergen hebben ze een dekstation. Ambach is een hele leuke hengst (mooie grote maat), waar nog op de natuurlijke wijze mee gedekt wordt. Ik zie dat ze inmiddels naast Ambach nog twee hengsten erbij hebben. Misschien zit er wat voor je tussen?

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 12:34

Shenavallie schreef:
Bij Paardenmelkerij Sand in Tubbergen hebben ze een dekstation. Ambach is een hele leuke hengst (mooie grote maat), waar nog op de natuurlijke wijze mee gedekt wordt. Ik zie dat ze inmiddels naast Ambach nog twee hengsten erbij hebben. Misschien zit er wat voor je tussen?


Jaa daar staat alano star v acra hoeve heeft volgens mij nu twee jaar gedekt ik heb ook twee veulens van hem.

Liiisaaa

Berichten: 675
Geregistreerd: 09-09-08
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:29

Mijn Haflinger hengst, Almnebel Imladris, zal dit jaar weer beperkt ter dekking aangeboden worden!
Het is één van de laatste klassieke Haflinger dekhengsten in Nederland. 'Helaas' wel maar 1.45m hoog, maar hij heeft écht een hart van goud! op YouTube staan diverse filmpjes van hem die dat wel bewijzen. :j

Tevens heb ik veel contact met eigenaren van nakomelingen van hem. Stuk voor stuk is iedereen enorm blij met ze en dat vooral door het uitzonderlijk lieve en betrouwbare karakter wat ze hebben!

Mocht je meer willen weten mag je mij altijd een PB sturen! :D