Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen winser g

 
Profiel   

Hallo!!

Omdat ik alleen maar een heel oud topic kon vinden en ik ontzettend benieuwd ben naar de (half) broertjes en zusjes van mijn merrie heb ik even een nieuwe aangemaakt!

Zijn er nog bokkers met nakomelingen van Winser? Ik heb een 6 jarige merrie!
In karakter is ze ontzettend lief maar ze loopt wel overal door/onder/overheen. Nog een beetje lomp dus. Ze moet nog wat respect leren.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 19:17 



 
Profiel   

niemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 17:55 



 
Profiel   

Dat is mijn oude topic denk ik :)) Ik heb een winser G nakomeling. Zelf gefokt uit een Nassau merrie.

Heel lief dier, werkwillig, super braaf maar wel voorwaarts. Aan de hand goed te corrigeren en niet lomp zoals haar moeder wel kon zijn.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Paar foto'tjes.

Ze is een echte laatbloeier en ben er pas een goed halfjaar onder het zadel mee aan het werk. Pakt ze goed op en wil ook graag alles goed doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 17:15 



 
Profiel   

wendy1987 schreef
Dat is mijn oude topic denk ik :)) Ik heb een winser G nakomeling. Zelf gefokt uit een Nassau merrie.

Heel lief dier, werkwillig, super braaf maar wel voorwaarts. Aan de hand goed te corrigeren en niet lomp zoals haar moeder wel kon zijn.

[url]m/DyrljA.jpg[/url]

[url]m/FmzGYS.jpg[/url]

[url]m/F2boeV.jpg[/url]

Paar foto'tjes.

Ze is een echte laatbloeier en ben er pas een goed halfjaar onder het zadel mee aan het werk. Pakt ze goed op en wil ook graag alles goed doen :)


zou best kunnen! Wauw wat een mooi paard! Hoe groot is ze? En hoe oud?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 23:14 



 
Profiel   

Ze is van 2011, dus nu 6,5 jaar.
We hebben haar laatst gemeten op 1.51,5, maar ze groeit nog steeds iets.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 17:15 



 
Profiel   

Heet jouw Haflinger toevallig Tessa?

Ik heb een geweldige merrie gehad van Winser-G, Cato van het Ligterink. Twee jaar geleden heb ik haar verkocht en ze had geen beter thuis kunnen treffen, we hebben nog bijna dagelijks contact. Met Cato heb ik zo'n beetje alles gedaan wat je met een paard kunt doen en we hebben ontzettend veel prijzen gewonnen.
We zijn tot de Z2 dressuur gekomen en B springen bij de paarden.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 19:45 



 
Profiel   

suffie schreef
Heet jouw Haflinger toevallig Tessa?

Ik heb een geweldige merrie gehad van Winser-G, Cato van het Ligterink. Twee jaar geleden heb ik haar verkocht en ze had geen beter thuis kunnen treffen, we hebben nog bijna dagelijks contact. Met Cato heb ik zo'n beetje alles gedaan wat je met een paard kunt doen en we hebben ontzettend veel prijzen gewonnen.
We zijn tot de Z2 dressuur gekomen en B springen bij de paarden.

[ [url=m/vxAGOS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Vb9eMe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AAA3au.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G9AELS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Fq5kOI.jpg]Afbeelding[/url] ]


wauw wat een ontzettend gave haf!! _/-\o_. Op haar paspoort heet ze inderdaad Tessa! Waar ken je haar van? Was die z2 dressuur ook bij de paarden? En hoe oud was ze op de foto's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 18:49 



 
Profiel   

Faitherr schreef
wauw wat een ontzettend gave haf!! _/-\o_. Op haar paspoort heet ze inderdaad Tessa! Waar ken je haar van? Was die z2 dressuur ook bij de paarden? En hoe oud was ze op de foto's?


Cato was op de foto's 7 jaar en ik heb haar altijd gestart tussen de paarden. Moest wel gezien mijn eigen leeftijd :+

Tessa is van onze buren geweest, wij wonen hier pas 5 maanden, dus zolang heb ik haar niet gekend. Wel weet ik dat ze sterk en lomp kon zijn, van verhalen en uit ervaring toen ze een keer was losgebroken :o Het is wel een prachtige Haflinger en als ze straks wat is afgevallen ben ik heel benieuwd hoe ze het gaat doen! Wil je met haar ook de sport in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 19:05 



 
Profiel   

suffie schreef
Faitherr schreef
wauw wat een ontzettend gave haf!! _/-\o_. Op haar paspoort heet ze inderdaad Tessa! Waar ken je haar van? Was die z2 dressuur ook bij de paarden? En hoe oud was ze op de foto's?


Cato was op de foto's 7 jaar en ik heb haar altijd gestart tussen de paarden. Moest wel gezien mijn eigen leeftijd :+

Tessa is van onze buren geweest, wij wonen hier pas 5 maanden, dus zolang heb ik haar niet gekend. Wel weet ik dat ze sterk en lomp kon zijn, van verhalen en uit ervaring toen ze een keer was losgebroken :o Het is wel een prachtige Haflinger en als ze straks wat is afgevallen ben ik heel benieuwd hoe ze het gaat doen! Wil je met haar ook de sport in?


Hee wat grappig! Ik zag dat er bij hun voor ook een weide was met allemaal paarden inclusief een hele gave donkere haflinger, zijn dat jullie paarden?? Jaa ze is zeker sterk en ook wel een beetje lomp ja! Ze heeft een beetje gebrek aan respect maar daar zijn we hard mee aan het werk en het gaat al een stuk beter! Jaa dat losbreken probeert ze hier ook nog wel ja, ik ben nu altijd buiten wandelen met een hoofdstel en heel veel oefenen met stilstaan en weer wegstappen zodat ze goed blijft opletten. Ze is echt al enorm vooruit gegaan.
Ze is inderdaad ontzettend mooi, daar ben ik nog steeds elke dag van onder de indruk! Ik ben ook super benieuwd hoe ze eruit gaat zien als ze afvalt en een beetje meer spieren opbouwt!
Ik zou heel graag de sport in willen, zowel dressuur als springen, eventing lijkt me echt heel leuk! Dat is alleen even afwachten of mijn ouders er tijd voor gaan vinden om me te brengen. Ik ga sowieso wel dressuurmatig op niveau aan de slag hier thuis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 19:10 



 
Profiel   

Haha, ja die paarden zijn inderdaad van mij. De Haflinger heb ik ook pas sinds kort, nu 2 maanden. Wij hebben ook nog geboden op Tessa, maar vonden de vraagprijs te hoog. Na de verkoop van Cato en wat pech met de andere pony's wilden we toch graag weer een Haflinger terug.
Heel veel succes met Tessa!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 19:55 



 
Profiel   

suffie schreef
Haha, ja die paarden zijn inderdaad van mij. De Haflinger heb ik ook pas sinds kort, nu 2 maanden. Wij hebben ook nog geboden op Tessa, maar vonden de vraagprijs te hoog. Na de verkoop van Cato en wat pech met de andere pony's wilden we toch graag weer een Haflinger terug.
Heel veel succes met Tessa!

Ahh wat leuk! De haflinger vond ik er super mooi uitzien! Mag ik vragen wat je van plan was geweest als je Tessa had gekocht? Ook de sport in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 20:19 



 
Profiel   

Ik heb trouwens al wel het idee dat ze wat is afgevallen, ze loopt in ieder geval al veel beter en krijgt ontzettend veel plezier in het werken!
[ img ]
dit was afgelopen week

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 20:21 



 
Profiel   

Zo, die is al een stuk slanker :oo

Ja, behalve dressuur, vooral lol met je knol. Wij rijden ook aangespannen en zoals vandaag in groepsverband een buitenrit van 22 km.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 21:00 



 
Profiel   

suffie schreef
Zo, die is al een stuk slanker :oo

Ja, behalve dressuur, vooral lol met je knol. Wij rijden ook aangespannen en zoals vandaag in groepsverband een buitenrit van 22 km.

Ik vind het leuk dat je dat zegt, ik heb ook echt het idee dat ze al is afgevallen ja! Mag ook wel want zo word hier flink aan het werk gezet! Aangespannen lijkt me inderdaad ook super leuk! Als ik ooit tijd (en geld :o ) overheb wil ik dat ook wel doen! Lol met je knol is ook wel mijn ding ja, lekker zonder zadel rondsjeesen, beetje vrijheidsdressuur tussendoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 22:16 



 

Hoi Faitherr!

Ik heb een Winser-G ruin van 4,5 jaar. Hij is leuk, lief maar ontzettend dominant haha! Ik heb hem gekocht als 3-jarige en toen kende hij het woord respect niet. Eerst was lui maar nu hij het werken leuk begint te vinden zit er óntzettend veel GO in. Een heerlijk, fijn en braaf dier voor een haflinger die nog niet veel gezien heeft. Hij wordt momenteel dressuurmatig gereden en zo af en toe een buitenritje en sprongetje met een stalgenootje. Verder vind ik hem ontzettend knap.

Vader: Winser-G
Moeder: Indira van de Haflingerhoeve


[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 16:18 



 
Profiel   

Faitherr en Jannekex, jullie Haflingers komen dus zo'n beetje bij elkaar uit de straat :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 19:03 



 
Profiel   

Janneke_x schreef
Hoi Faitherr!

Ik heb een Winser-G ruin van 4,5 jaar. Hij is leuk, lief maar ontzettend dominant haha! Ik heb hem gekocht als 3-jarige en toen kende hij het woord respect niet. Eerst was lui maar nu hij het werken leuk begint te vinden zit er óntzettend veel GO in. Een heerlijk, fijn en braaf dier voor een haflinger die nog niet veel gezien heeft. Hij wordt momenteel dressuurmatig gereden en zo af en toe een buitenritje en sprongetje met een stalgenootje. Verder vind ik hem ontzettend knap.

Vader: Winser-G
Moeder: Indira van de Haflingerhoeve


[ [url=m/09hZ8b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZdxkvW.jpg]Afbeelding[/url] ]



wauw die mag je zeker knap vinden ja! Klinkt heel erg als mijn hafje ja! Alleen die van mij is niet lui te noemen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 19:17 



 

suffie schreef
Faitherr en Jannekex, jullie Haflingers komen dus zo'n beetje bij elkaar uit de straat :=


Haha in die hoek zal Winser-G vaak z'n best moeder doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 00:19 



 
Profiel   

Ik bedoelde meer dat de Haflinger van JannekeX gefokt is door de Fam. Westerveld wanneer ik de naam van moeder zie en de Haf van Faitherr komt bij mijn buurman vandaan. Beiden wonen zo'n 0,5 km uit elkaar, bijna in dezelfde straat wanneer je de bocht niet meerekent. Winser moet hier idd vaker aan het werk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 21:16 



 

suffie schreef
Ik bedoelde meer dat de Haflinger van JannekeX gefokt is door de Fam. Westerveld wanneer ik de naam van moeder zie en de Haf van Faitherr komt bij mijn buurman vandaan. Beiden wonen zo'n 0,5 km uit elkaar, bijna in dezelfde straat wanneer je de bocht niet meerekent. Winser moet hier idd vaker aan het werk :')


Ow haha! Ook leuk :D Dan woon je in ieder geval lekker tussen de hafjes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 02:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen