En toen kreeg mijn droom een andere wending..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
balance
Moderator Kantine

Berichten: 18153
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 02:08

Moderatoropmerking:
TS heeft de OP aangepast en haar onderschrift verwijderd. Een nieuw topic hierover starten is dus niet de bedoeling. De discussie over crowdfunding vanaf nu achterwege laten graag.
Laatst bijgewerkt door balance op 01-12-17 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Zin toegevoegd

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: En toen kreeg mijn droom een andere wending..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 03:38

Wat vervelend allemaal zeg, maar zou je wel zo lang wachten? Hij lijkt dan misschien wel geen pijn te hebben, maar ben je niet bang dat het te lang duurt voor hij geholpen word? Vooral omdat het nog een veulentje is in de volle groei, als hij het lijf allemaal een tijdje compenseert (wat hij doet als hij zwalkt) zou ik bang zijn voor grotere consequenties.
Heel veel sterkte met je veulentje, altijd moelijk met die hulpeloze baby's <3

suffie
Berichten: 5716
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 22:34

Toevallig heb ik dit topic vorige week al een keer rustig gelezen en via een bericht op facebook denk ik nu dat jouw veulen een halfbroertje van mijn Walencio (Wub) is en uit dezelfde merrie komt :D Ik heb mijn Haflinger niet gekocht met als doel de Subtop, maar dat hij kan bewegen staat vast en ik denk dat hij nog heel veel kan komen :j Dus met de potentie vanuit de genen die hij heeft meegekregen moet het wel een heel fijn sportpaardje gaan worden.
Ik hoop dat je in januari meer duidelijkheid gaat krijgen over de toekomst van jouw veulen!

Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd hoor, dan zeg ik bij deze alvast sorry :o