Dommelvalley?! Alcatan Imladris?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Dommelvalley?! Alcatan Imladris?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-18 21:27

Hallo allemaal! :wave:

Ik probeer al een tijdje meer te weten te komen over de afstamming van mijn Haflinger. In haar naam heeft ze ‘van de Dommelvalley’
Maar via internet kan ik daar helaas niets over vinden. Ze heeft een Nederlands paspoort. Weet iemand welke stal/fokkerij dit is?

Ook is haar vader Alcatan Imladris, maar ook over deze hengst is heel weinig te vinden.

Wie weet meer? Alvast bedankt! :o

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Re: Dommelvalley?! Alcatan Imladris?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-18 12:11

Niemand die meer weet?

ElCid

Berichten: 9231
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 12:26

Aan de naam "Imladris" te zien komt de hengst bij de fam Beers uit Bellingwolde vandaan zoals je in de link kan zien: http://www.haflingerstalimladris.nl/alc ... adris.html

. De vader van mijn oude paard was van hun, de Anglo Arabier Marcopo en ze hebben een merrie ( Caresse) en haar zoon ( Altjo van de Kenterstreek) van vrienden van mij gekocht. Altjo kende ik als klein veulen al.

Hele aardige mensen die graag informatie geven, als je hun een berichtje stuurt zullen ze je zeker meer vertellen. Misschien kunnen ze je ook meer vertellen over de merrie, ze fokken al heel lang Haflingers namelijk.

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 14:07

ElCid schreef:
Aan de naam "Imladris" te zien komt de hengst bij de fam Beers uit Bellingwolde vandaan zoals je in de link kan zien: http://www.haflingerstalimladris.nl/alc ... adris.html

. De vader van mijn oude paard was van hun, de Anglo Arabier Marcopo en ze hebben een merrie ( Caresse) en haar zoon ( Altjo van de Kenterstreek) van vrienden van mij gekocht. Altjo kende ik als klein veulen al.

Hele aardige mensen die graag informatie geven, als je hun een berichtje stuurt zullen ze je zeker meer vertellen. Misschien kunnen ze je ook meer vertellen over de merrie, ze fokken al heel lang Haflingers namelijk.


Oh oke! Ik wilde die mensen niet lastig vallen met vragen, maar als ze het niet erg vinden, stuur ik wel eens een mailtje! :)
Van de Dommelvalley weet u verder niks?

ElCid

Berichten: 9231
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: Dommelvalley?! Alcatan Imladris?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 17:07

Nee, Dommelvalley weet ik niks van, ben ook niet echt thuis in de Haflingers. Toevallig dat ik de fam. Beers ken omdat ik hun dekhengst toen heb gebruikt.
Je kan ze rustig een berichtje sturen of bellen. Ik heb ze een tijdje geleden nog gevraagd om een foto van hun oude dekhengst, was geen probleem.