gezoch info over Sarah en Roxanne van de Arixhof

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartje1990

Berichten: 22287
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

gezoch info over Sarah en Roxanne van de Arixhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 16:37

Ik heb een haflinger die Sarah van de Arixhof heet. En nu wil ik graag wat over het verleden van mijn haflinger weten. En ik wil ook graag weten wie haar dochter Roxanne van de Arixhof kent of in bezit heeft. Ik wil dit gewoon weten uit nieuwschierigheid.

Roxanne zou nu ongeveer een jaar of 11 moeten zijn. Haar vader is Stender van de Bosrand. En logisch als het is komt zij uit bussem (provincie limburg) van de Arixhof (ik weet niet of ze daar nog steeds is).

Sarah heeft nog 1 veulen gekregen hier heb ik geen informatie over alleen dat de vader Matador van de Bosrand is. Dit was voor 1996.

Sarah is nu iets minder dan 1 jaar in mijn bezit ik heb haar gekocht van mensen die haar nu ongeveer 6 jaar geleden hebben gekocht van de Arixhof. Bij deze mensen heeft Sarah nog een veulen gekregen een hengst die nu een jaar of 5 zou moeten zijn en gecastereerd is.

Weet iemand iets over het verleden van Sarah of kent iemand Roxanne zou ik dat graag willen weten. Weet je toevallig ook hoe de andere veulens heten zou ik dit ook graag willen weten of dat je daar van in het bezit bent. Alvast bedankt!

Amoreno

Berichten: 126
Geregistreerd: 28-05-06
Woonplaats: Nieuwerbrug

Re: gezoch info over Sarah en Roxanne van de Arixhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:33

in je papieren staat vast hoe de fokker heet..misschien kun je zijn naam opzoeken in telefoonboek..soms heb je mazzel dat er maar 1 of 2 met die naam zijn...
ik heb zo in elk geval wel de fokker van mijn paard kunnen bereiken..

Maartje1990

Berichten: 22287
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: gezoch info over Sarah en Roxanne van de Arixhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 22:56

maaruh weet hier toevallig iemand iets over hun? oh trouwens Roxanne is van 11-06-1997 dus is ze nu in de leeftijd van 10 jaar