Fokker gezocht Mandy M-216

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandymeisje
Berichten: 175
Geregistreerd: 15-01-08
Woonplaats: Zwijndrecht

Fokker gezocht Mandy M-216

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 15:43

Ik hoop dat het hier goed staat, anders mag hij verplaatst worden naar de juiste rubriek :)

Allereerst bedankt voor het lezen :)
Ik ben sinds januari 2007 in het bezit van mijn Fjord Mandy (M-216). Mandy is inmiddels 23 (16-04-1992), en sinds een jaar met pensioen. Ik zou heel graag wat foto's van Mandy hebben als toen ze veulen / jaarling enz was.
De vader van Mandy is Bjorgard (B-180) en de moeder van Mandy is Gerrie (G-08). Mandy is geboren in Liempde, fokker is L.Jacobs. Ik heb al wat gegoogled, maar verder niks kunnen vinden.
Verder weet ik dat Mandy een veulen heeft gekregen (Palmer 22-05-1995), vader onbekend. Fokker en eigenaar is C.N. Welten. Ook ben ik erg nieuwsgierig naar Palmer.
Ik zou het leuk vinden om met deze mensen in contact te komen, of eventuele vorige eigenaren / verzorgsters van Mandy.

Bedankt!

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Fokker gezocht Mandy M-216

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 10:33

Misschien dit oproepje eens op fjordenwereld doen?

Palmer komt me wel bekent voor als naam maar, kan er zo even geen link mee leggen.

Mandymeisje
Berichten: 175
Geregistreerd: 15-01-08
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-15 15:09

mvdbijl schreef:
Misschien dit oproepje eens op fjordenwereld doen?

Palmer komt me wel bekent voor als naam maar, kan er zo even geen link mee leggen.


Thnx! Is idd een idee, ga ik ook doen :)

Anita45

Berichten: 1324
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Mantinge (Drenthe)

Re: Fokker gezocht Mandy M-216

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 18:59

Kun je niet gewoon contact opnemen met de fokker van Mandy? Heel toevallig heb ik ook in januari 2007 mijn merrie Meline M-76 gekocht. Dat zelfde jaar heb ik contact gezocht met haar fokker en die vond het geweldig iets van haar te horen. Ik heb foto's gekregen van Meline als veulen (zelfs eentje waar ze net geboren en nog nat naast haar moeder ligt) en als jaarling.

Mandymeisje
Berichten: 175
Geregistreerd: 15-01-08
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-15 22:12

Anita45 schreef:
Kun je niet gewoon contact opnemen met de fokker van Mandy? Heel toevallig heb ik ook in januari 2007 mijn merrie Meline M-76 gekocht. Dat zelfde jaar heb ik contact gezocht met haar fokker en die vond het geweldig iets van haar te horen. Ik heb foto's gekregen van Meline als veulen (zelfs eentje waar ze net geboren en nog nat naast haar moeder ligt) en als jaarling.


Ja, dat wil ik ook. Maar ik ken nergens wat over de fokker vinden, adres of telefoonnummer. Dus vandaar me oproepje hier ;)

Anita45

Berichten: 1324
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Mantinge (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 23:17

Naam en adres van de fokker staan toch in het paspoort? Dat is bij Meline tenminste wel zo en zij is in hetzelfde jaar geboren als jouw Mandy. Zo heb ik ook de fokker van Meline gevonden.

Mandymeisje
Berichten: 175
Geregistreerd: 15-01-08
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 09:29

Anita45 schreef:
Naam en adres van de fokker staan toch in het paspoort? Dat is bij Meline tenminste wel zo en zij is in hetzelfde jaar geboren als jouw Mandy. Zo heb ik ook de fokker van Meline gevonden.


Euhhhh, heb ff niet verder gekeken dan me neus lang is haha. Klopt, adres staat er bij :=

Maris_

Berichten: 1457
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 15:00

Ben benieuwd of het je nu lukt contact op te nemen :D