Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

stalhouderij het fjordenpaard breda

 
Profiel   

volgende week ga ik eens kijken bij jan lips en zijn fjorden (in breda). Ik ben op zoek naar een leuke koudbloed ruin! hopelijk kom ik daar wat leuks tegen.
iemand ervaring met deze stalhouderij?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-16 19:08 



 
Profiel   

Niemand??

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 17:51 



 
Profiel   

Ja, ik heb mijn merrie er gekocht. Bijna 7 jaar geleden alweer. Met de ponyclub huurden we er ook fjorden voor de mensen wiens pony niet mee kon of voor bijvoorbeeld zussen die een pony moesten delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 17:53 



 
Profiel   

Yess heb er een tijd gewerkt, weet niet of je al langs bent geweest? Staat vaak wel iets leuks tussen :) ben benieuwd naar je verhaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-17 07:32 



 
Profiel   

Die van mij komt er ook vandaan.

We hadden een leuke ruin op het oog en zijn wezen kijken. We wilde hem graag kopen. Contact met Jan gehad dat we hem wilde en we langs zouden komen. Was helemaal in orde en wij gingen die kant op. Komen we daar aan krijgen we te horen dat hij het vergeten is en de ruin net verkocht is _-:(

Uiteindelijk stond er nog een leuke merrie die we gekocht hebben. Waar we 9 maanden later onverwachts een veulen van hebben gekregen.
Ga je echt voor een ruin zat je dit probleem niet hebben uiteraard :+

Mijn ervaring is dus niet fantastisch

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-17 08:29 



 
Profiel   

Ben al langs geweest. Hij had er inderdaad een boel staan; veel merries en een paar ruinen, maar voor mij toch wat te jong! Hij probeerde me ook niet over te halen ofzo. Ik vond hem echt heel aardig. Al zijn foto boeken kwamen uit de kast en hij vertelde vol liefde over zijn paardjes. Dat vond ik zo aandoenlijk! Ik had er echt een goed gevoel bij. Hij heeft mijn ' wensen' genoteerd en kijkt uit voor een geschikt paardje voor mij...dus ik zit ' op' mijn telefoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-17 16:47 



 
Profiel   

muzzy17; wel banketstaaf inderdaad! gelukkig heb je wel een leuke merrie er aan overgehouden +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-17 16:49 



 
Profiel   

Nou, ik heb daar december 2016 een Friese merrie gekocht. In april 2017 helaas dit paard in moeten laten slapen..mijn dierenarts vond het echt schandalig dat hij dit paard heeft kunnen verkopen..merrie was compleet versleten en opgebruikt. Na diverse mails en berichtjes aan Jan Lips, nog steeds geen reactie. Ben voor veel geld besodemieterd! En ja, is een hele aardige man, en inderdaad kwamen de fotoboeken op tafel bij de koffie. Goede oplichters zijn altijd aardig..zou willen dat ik er nĂ²oit geweest was. Nooooit zou ik iemand adviseren daar een paard te kopen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-17 16:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen