Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tanja (18)

 
Profiel   

Hoi, wie weet er meer over fjordenmerrie Tanja (18). Ze staat momenteel in de buurt van Zwolle. Deze mensen hebben haar nu 5 jaar. Daarvoor zou ze van een moeder en dochter zijn geweest. Ze heeft ooit een veulen gehad. Ik ben benieuwd of ze ooit betuigd is geweest.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 10:34 



 
Profiel   

Tanja ken ik wel. Tenminste als we dezelfde bedoelen :D
Is een Micheal dochter uit Bart zijn overleden fokmerrie, ze is bij haar vorige eigenaren altijd gebruikt als fokmerrie. Geloof dat ze er ook wat op gereden hebben, maar kan me zo niet herinneren of Tanja ooit voor de wagen geweest is.

Kan Bart wel eens vragen van de week.

Tanja ken ik als pittige dame, mooie donkere kleur en deed het op de keuringen altijd goed. Gaf ook leuke nakomelingen!
Hier Tanja in 2009 op de keuring met haar veulen Fendora.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

En een mooie foto van Tanja met haar moeder en half broers/zussen. Tanja is de donkerste die vanaf links gezien op de tweede plek staat.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 10:49 



 
Profiel   

Ik vraag het me af. Of we het over dezelfde Tanja hebben. Ze heeft een veulen gehad bij de mensen waar ze nu staat en eerder nog eentje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 13:33 



 
Profiel   

Dit kan natuurlijk een andere Tanja zijn, gok dat dat wel een populaire naam was. Heb je ook een levensnummer of afstamming van de Tanja die jij bedoeld? Misschien dat we je dan beter verder kunnen helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 23:21 



 
Profiel   

jannegien schreef
Tanja ken ik wel. Tenminste als we dezelfde bedoelen :D
Is een Micheal dochter uit Bart zijn overleden fokmerrie, ze is bij haar vorige eigenaren altijd gebruikt als fokmerrie. Geloof dat ze er ook wat op gereden hebben, maar kan me zo niet herinneren of Tanja ooit voor de wagen geweest is.

Kan Bart wel eens vragen van de week.

Tanja ken ik als pittige dame, mooie donkere kleur en deed het op de keuringen altijd goed. Gaf ook leuke nakomelingen!
Hier Tanja in 2009 op de keuring met haar veulen Fendora.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

En een mooie foto van Tanja met haar moeder en half broers/zussen. Tanja is de donkerste die vanaf links gezien op de tweede plek staat.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]



Wauw wat zijn ze ontzettend mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 23:27 



 
Profiel   

Tanja is Myrna x Halldor. Kennelijk is Myrna stermerrie geweest en Halldor duikt ook nogal eens op als ik op keuringen google. Dus het zit wel goed, denk ik. Ik zocht met name een nuchtere fjord :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 11:08 



 
Profiel   

Myrna is er nog altijd en is zelfs Elitemerrie. Heb je een foto van Tanja waar ze duidelijk van de zijkant op staat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 13:20 



 
Profiel   

Kijk dat is een andere haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 13:55 



 
Profiel   

Tanja

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 14:26 



 
Profiel   

huh?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 14:40 



 
Profiel   

heel apart. het lukt me niet om de foto te plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 14:41 



 
Profiel   

Ik ken ook een Tanja in de buurt van Zwolle, maar die staat op een zorgboerderij. heeft daar ook 1 x een hengstveulen gehad. Bedoel je die?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 15:42 



 
Profiel   

Emoe schreef
Ik ken ook een Tanja in de buurt van Zwolle, maar die staat op een zorgboerderij. heeft daar ook 1 x een hengstveulen gehad. Bedoel je die?


Dat is de Tanja die hierboven op de foto staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 15:44 



 
Profiel   

Ja, die is het :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 16:18 



 
Profiel   

welke foto bedoel je? want op de foto's die jannegien plaatste, zou een andere tanja staan (v michael)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 16:21 



 
Profiel   

Kyralucy schreef
welke foto bedoel je? want op de foto's die jannegien plaatste, zou een andere tanja staan (v michael)


Ja klopt, dat is de Tanja die op een zorgboerderij staat in de buurt van Zwolle

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 16:23 



 
Profiel   

Ik heb daar stage gelopen en heb regelmatig kinderen op haar laten rijden. Lief dier. Ze heeft een veulen gehad, Igor geloof ik, maar dat was voor mijn tijd. Die hebben ze niet aangehouden omdat het hengstveulen niet geschikt was voor de zorgboerderij.

Edit: of snap ik het nu niet meer en zocht ts een ander?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 17:43 



 
Profiel   

nee hoor. we hebben het over dezelfde tanja. Ik heb haar gekocht en ga haar aanstaande zondag ophalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 17:56 



 
Profiel   

Ik zocht een braaf recreatiepaardje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 17:57 



 
Profiel   

de dochter deed de verkoop. Gabriƫlle.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 17:57 



 
Profiel   

Misschien dat je dit topic beter bij OV kunt zetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 18:00 



 
Profiel   

zit wat in. maar ze is niet gestolen dan wel vermist. ik wilde gewoon iets meer over haar karakter weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 18:55 



 
Profiel   

Oh vandaar! Waarom doen ze haar weg dan? Braaf is ze wel idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 19:08 



 
Profiel   

omdat de kinderen willen paardrijden, maar zij dat risico niet willen nemen. verzekeringstechnisch, zeg maar. dus ze nemen nu twee shetlanders om er niet elke keer discussie over te hoeven hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 19:41 



 
Profiel   

ik vond haar ook braaf. ben zelf ook niet zo'n held :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 19:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen